U vinu hè prezzu o micca dispunibule?
Lasciami dì chì u vinu in 100 yuan hè cunsideratu economicu. In generale, bevemu vinu per u cunsumu di massa, vale à dì, beviu vinu chì costa più di 100 yuan.
L'amichi chì generalmente beie vinu famosu ùn pò micca piace haha, ma in fattu, tutti in casa è in l'esteru di solitu cumprà vinu per uni pochi d'euros.
Questi vini di vinu di tavulinu sò ricchi in aromi di frutti, lisci in u gustu, faciuli à beie, soprattuttu adattati per beie casuale cù diversi amici.
Parechji parenti è amichi mi dumandanu di ricumandà i vini per i banchetti di matrimoniu. Veramente ùn pensu micca necessariu di beie vini troppu caru. Ogni volta ricumandemu alcuni vini chì ùn superanu micca 80 yuan, ma u feedback hè assai bonu dopu à u banchettu di u matrimoniu.
Ùn ci hè micca bisognu di u cunsumu di massa per enfatizà i premii di marca è i stori di fondu di cantina, basta beie una buttiglia di vinu. U prezzu di l'esportazione hè uni pochi d'euros o uni pochi di dollari, quaranta o cinquanta yuan in u magazzinu, è u prezzu doppiu hè sempre menu di centu yuan.
Sempre chì sapete cumu sceglie, truverete parechje scelte boni in 100.
U vinu hè megliu cù l'età?
Eccu u mutivu di l'invecchiamentu di u vinu. Stu principiu si riferisce ancu à l'analogia trà u vinu è e donne: certi donne diventanu più è più charming quandu anu invechjatu; certi ùn sò micca necessariamente cusì.
Assicuratevi di capisce chjaramente chì micca tutti i vini ponu esse invechjati! Solu alcuni vini cù una qualità eccezziunale è un putenziale di invechjamentu sò eligibili per parlà di l'invecchiamentu.
In fatti, a maiò parte di i vini sò usati per beie ogni ghjornu. U tempu cunsigliatu per prufittà di stu tipu di vinu hè: più prestu hè più frescu! Per dà una analogia inappropriata, quandu avemu compru sucu, ùn avemu micca cumprà vechju sucu, nò? U più frescu u megliu.
Un parente mio hà compru duie buttigli di vinu di a tavola francese meridionale per 99 yuan, è m'hà dumandatu seriu: questu vinu apprezzerà in valore dopu à cinque anni? Quantu valerà in 10 anni? (I possu dì solu risolutamente : ùn si alzarà micca un centesimu, beie prestu !)
Ùn aspettate micca chì u vinu chì avete compru per decine di dollari hà un gustu megliu cà u vinu uriginale chì vale centinaie di dollari dopu à deci anni... Se insisti à mantene, diventerà solu l'acitu.
Avete da sobri quandu vi beie vinu ?
In quantu à sobri, ancu i maestri di u vinu tenenu e so opinioni, è i vignaghjoli prufessiunali anu ancu opinioni diffirenti. Quandu sò surtitu à ghjucà, aghju scontru una cantina chì m'hà dumandatu di beie per a notte è si svegliu di notte, è aghju ancu scontru una cantina ch'e beie appena apre.
Ci hè dui scopi principali di decanting, unu hè di sguassà u sedimentu in u vinu, è l'altru hè di permette à u vinu di cuntattà sanu cù l'aria, per chì i so sapori fiurali, fruttati è più sottili ponu sviluppà.
Avà a maiò parte di i vini sò sottumessi à una filtrazione stretta di gum prima di l'imbottigliamentu, è i vini ottenuti sò assai puliti è brillanti, senza u prublema di precipitazione chì a ghjente preoccupava in u passatu.
In ogni casu, certi vini sò in u piriu di u piriu, è l'aromi fruttati è fiurali sò digià prisenti quandu a buttiglia hè aperta. Hè un grande affare per beie lentamente per sente i so cambiamenti, è ùn ci hè bisognu di sobri.
Dunque, micca tutti i vini deve esse sobri. Per esempiu, ùn ci hè bisognu di sobrià i vini da tavola facili da beie venduti nantu à u mercatu per decine di dollari...
Avete da cumprà vini di marca quandu cumprate vinu?
Aghju da rapportà questu cù u "cuncepimentu di compra di vestiti" instillatu in mè da i mo amichi femini.
I marchi cum'è "ZARA" è "MUJI" anu una grande varietà è un gran numaru, ma l'amichi chì spessu vanu à shopping sapemu chì a qualità di queste marche hè solu satisfactoria, è ùn hè micca stupente.
Allora s'ellu ùn parlemu micca di stu tipu di marca, chì ne di e marche famose cum'è "CHANEL" è "VERSACE" ? Di sicuru, a qualità hè super bona è u stilu hè super novu, ma a billetera hè un pocu dolorosa si cumprà spessu.
Allora ci sò i magazzini di cullezzione di i cumpratori chì ùn parlanu micca di marche, ma sò assai boni cuncepimentu è qualità. I vestiti di l'internu sò à tempu eleganti è costuali, è sò l'scelti prediletti di parechje fate.
U listessu hè veru quandu si tratta di cumprà vinu:
I grandi gruppi ponu esse assai famosi, ma a so qualità pò esse micca bè cum'è a maiò parte di i vignaghjoli boutique; I cantieri famosi sò di qualità assai bona, ma i so prezzi ùn ponu micca affordabbli; finu à chì sapete sceglie, certi picculi cantine sò assai costuali.
In fatti, a marca ùn hè micca cusì impurtante cum'è pensate, ma u vinu dentru.
U vinu fattu in casa hè più pulitu è megliu chè cumpratu fora?
Sò d'accordu chì i pasti cucinati in casa sò assai più puliti è più diliziosi di quelli chì sò cotti in parechji picculi ristoranti fora, ma u listessu principiu ùn hè certamente u listessu quandu si tratta di vinu.
Preparare u vostru vinu hè un fastidio!
1. Hè difficiuli di cumprà uva cù l'acidità adattata, u zuccheru è i sustanzi fenolichi. Uva di tavola cumprata in supermercati ùn sò micca adattati per a vinificazione!
2. Hè difficiuli per voi di cuntrullà a temperatura / pH / fermentazione di i prudutti, cusì u prucessu di self-brewing hè uncontrollable.
3. Hè difficiuli per voi à cuntrullà i cundizioni sanitarie in u prucessu di pruduzzioni, è hè facile à pruduce qualchi aldehydes dannusu.
4. U più impurtante hè induve avete a cunfidenza per sente chì u vinu chì fate hè megliu cà quellu pruduciutu da vignaghjoli sperimentati è teorichi...
Ancu s'è vo risolve tutti i prublemi di sopra, calculate u costu di fà una buttiglia di vinu da sè stessu, è truvate chì hè quasi 100 yuan. Sè vo site dispostu à spende più soldi per divertisce in casa di a casa di birreria di vinu, allora site felice ...
Tuttu u mondu insiste à cumprà vinu da u supermercatu, ma u cuntenutu di zuccaru hè insufficiente, è a fermentazione pò cessà prima. A maiò parte di i zia aghjunghjenu zuccaru supplementu, ancu s'ellu hè finita a fermentazione, ci sarà ancu assai di zuccaru residuale. Ma amicu, chì hè u puntu di beie suluzione di zuccheru ?
Per riassuntu, u vinu di l'autore hè una cosa fastidiosa, caru è dispiacevule per fà. Dui parolle, ùn fate micca !
U più grossu u biccheri di vinu, u megliu u vinu?
U vetru di vinu appesu hè chjamatu "gamba di vinu". I sustanzi chì formanu a gamba di vinu sò principarmenti alcolu, glicerina, zuccaru residuale è extracte seccu.
Quessi ùn affettanu micca l'aroma è u gustu di u vinu, chì ponu indicà chì u vinu hà più zuccaru residuale o un cuntenutu di alcolu più altu, ma ùn ci hè micca una relazione necessaria cù a qualità di u vinu.
U cuncettu generale hè chì u più grossu u vetru di vinu rossu appesu, u più forte u gustu di u vinu.
Sè vo site un amante di u vinu pisanti, penserete chì u vinu cù i gammi più grossi serà più pienu è più riccu; s'è vo site un amante di u vinu ligeru, penserete chì u vinu cù menu gambe di vinu serà più rinfrescante.
Ùn importa micca quantu u gustu hè, tutti l'elementi devenu esse equilibrati. Sia chì a tazza appesa hè grossa o micca ùn hà nunda di fà cù a qualità.
Solu dopu à a canna hè un vinu bonu?
Quandu a parolla "bote di quercia" hè parlata, u soffiu di RMB è di dollari americani pare chì scorri trà i labbra è i denti! Ma ùn hè micca veramente necessariu chì tuttu u vinu sia in botte !
Per esempiu, per mette in risaltu a purità di u gustu, certi vini fine di New Zealand, cum'è l'Asti dolce biancu stupidu, ùn utilizanu micca botti, è Riesling è Borgogna Pinot Noir ùn enfatizzanu micca u gustu di i botti.
Inoltre, i botti di quercia anu ancu punti alti è bassi: botti novi o botti vechji ? Barile francese o canna americana? Trè mesi o dui anni? Questu tuttu determina se u vinu hè bonu dopu à a canna.
In fatti, l'impurtante ùn hè micca e trè parolle di botti di quercia, ma s'ellu hè necessariu di guardà u vinu in botti di quercia. Utilizendu un esempiu estremu per illustrà, l'acqua bollita pò esse versata in botti di quercia per fà a qualità alta? Ùn hè micca solu un bucket d'acqua.
U più fondu di a buttiglia di vinu, u megliu u vinu?
A buttiglia di fondu cuncavu hà parechje funzioni. Unu hè di facilità l'almacenamiento è u trasportu, l'altru hè di facilità a precipitazione, è u terzu hè di vede più bella quandu si stende u vinu.
Normalmente, un fondu di buttiglia prufonda implica chì sta buttiglia di vinu pò esse invechjata, è u fondu cuncavu hè utilizatu per precipitate diversi sedimenti macromoleculari, chì hè cunvenutu per manighjà quandu u vinu.
Si pò dì chì a maiò parte di i vini boni chì ponu esse invechjate sò generalmente un fondu di buttiglia relativamente prufonda.
ma! Una buttiglia cù un fondu profundo ùn hè micca necessariamente un bon vinu. In stu prucessu intricatu di a diffusione di a cultura di u vinu, a ghjente sparghje rumuri è crede chì un fondu di buttiglia prufonda hè uguale à u bonu vinu, cusì certi pirsuni anu fattu apposta u fondu di l'buttiglia in fondu per risponde à i cunsumatori.
Inoltre, a tecnulugia di a fabricazione di l'buttiglia di vinu è a filtrazione hè stata migliurata, è parechji mondi novi anu ancu cuminciatu à utilizà buttigli di vinu à fondu pianu, è ci sò assai vini boni in questi vini.
U vinu biancu ùn hè micca à u gradu?
Forsi perchè u primu vetru di vinu chì a maiò parte di i cunsumatori cinesi beie hè u vinu russu, questu hà purtatu à u statutu imbarazzante è trascuratu di u vinu biancu in u mercatu cinese.
Inoltre, u vinu biancu enfatizeghja l'acidità è u scheletru, ma in generale i cunsumatori di età media è sopra à i chinesi ùn piace micca l'acidità. Questu hè u stessu mutivu chì u cunsumu di champagne in Cina hè statu lentu, perchè l'acidità hè troppu alta.
Se, cum'è un bevitore obiettivu, si senti chì u vinu biancu ùn hè micca aghjurnatu, pensu chì ci sò dui motivi. Unu hè chì veramente raramenti beie vinu biancu; l'altru hè chì ùn avete mai bevutu bon vinu biancu.
In fatti, ci sò parechji paesi pruduttori di vinu in u mondu chì pruducenu vinu biancu d'alta qualità. Per esempiu, Sauvignon Blanc da Nova Zelanda, vinu biancu dolce da Bordeaux, Francia, Chardonnay da Borgogna, Riesling, a regina di uva bianca da Germania, etc.
Frà elli, u TBA di u rè di vinu tedescu Egon Muller pruduce solu da dui à trè centu buttigli à l'annu, è u prezzu di l'asta hè quasi deci mila dollari americani. Pò esse scambiatu per uni pochi di buttigli di Lafite di 82 anni. Hè high-end? U Grand Crus di Borgogna hè in u top ten, è ci sò ancu vini bianchi.
Tutti i vini spumanti sò chjamati "champagne"?
Quì dinò:
Solu in l'area di produzzione di Champagne legale di Francia, utilizendu a varietà legale lucale, u vinu spumante fattu da u metudu tradiziunale di fermentazione di Champagne pò esse chjamatu - Champagne!
Nisun altru vinu spumante pò arrubbari lu nomu. Per esempiu, u vinu spumante Asti particularmente diliziosu d'Italia ùn pò micca esse chjamatu champagne; u stranu sucu d'uva di carbon dioxide in Cina ùn pò micca esse chjamatu champagne; Les boissons pétillantes mélangées à du Sprite et du jus d'uva ne peuvent pas être appelées champagne...
Ogni volta ch'e aghju assistitu à un banchettu di matrimoniu, quandu aghju intesu l'ospiti dumandà à u coppiu per versà u vinu, sempre dicenu: U coppiu pours champagne, champagne è champagne, rispettu l'altri cum'è invitati. Aghju sempre verificatu per vede s'ellu hè un veru champagne à a fine di u banchettu, è risulta chì più di 90% di u tempu ùn hè micca.
Pensu chì e persone di l'Associu di Champagne volenu ricumpensami per spiegà à tutti ciò chì u champagne hè veramente ogni volta.
U Champagne hà un incantu particulari, ma quandu avete principiatu à beie vinu spumante, se ti piace à i sapori simplici, facili da beie è dolci, hè cunsigliatu di cumprà Prosecco Italianu è Moscato d'Asti, etc. diliziosu, è cunvincerà e ragazze I picciotti sò i migliori.
Tempu di Postu: Dec-12-2022