U tema di "vinu veru o vinu falsu" hè ghjuntu cum'è i tempi necessitanu da quandu u vinu russu hè intrutu in Cina.
Pigmentu, alcolu è acqua sò mischiati inseme, è nasce una buttiglia di vinu russu mischiatu. U prufittu di uni pochi centesimi pò esse vindutu à cintunari di yuan, chì dannu i cunsumatori ordinali. Hè veramente infuriante.
U prublema più grande per l'amici chì piacenu u vinu quandu compranu u vinu hè chì ùn sanu micca s'ellu hè un vinu veru o un vinu falsu, perchè u vinu hè sigillatu è ùn pò micca esse tastati in persona; l'etichette di vinu sò tutte in lingue straniere, perchè ùn ponu micca capisce; dumandate à a guida di shopping Ebbè, aghju paura chì ciò chì dicenu ùn hè micca a verità, è sò faciuli d'esse ingannatu.
Allora oghje, l'editore vi parlerà di cumu identificà l'autenticità di u vinu fighjendu l'infurmazioni nantu à a buttiglia. Assolutamente lasciate micca esse più ingannatu.
Quandu si distingue l'autenticità di u vinu da l'apparenza, si distingue principalmente da sei aspetti: "certificatu, etichetta, codice à barre, unità di misura, tappu di vinu è tappu di vinu".
Certificatu
Siccomu u vinu impurtatu hè un pruduttu impurtatu, deve esse parechje evidenza per dimustrà a vostra identità quandu entra in Cina, cum'è avemu bisognu di un passaportu per andà in l'esteru. Queste evidenze sò ancu "passaporti di vinu", chì includenu: dichjarazioni d'importazione è di esportazione Documenti, certificati di salute è di quarantena, certificati d'origine.
Quandu compra u vinu pudete dumandà à vede i certificati sopra, se ùn vi mostranu micca, allora attenti, hè prubabilmente vinu falsu.
Etichetta
Ci hè trè tippi di etichette di vinu, vale à dì tappa di vinu, etichetta frontale è etichetta posteriore (cum'è mostra in a figura sottu).
L'infurmazioni nantu à a marca frontale è u tappu di vinu deve esse chjaramente è inconfundible, senza ombre o stampa.
L'etichetta posteriore hè abbastanza spiciale, lasciami fucalizza nantu à questu puntu:
Sicondu i regulamenti naziunali, i prudutti stranieri di vinu rossu devenu avè una etichetta di retrocede cinese dopu à l'entrata in Cina. Se l'etichetta posteriore cinese ùn hè micca publicata, ùn pò micca esse venduta in u mercatu.
U cuntenutu di l'etichetta posteriore deve esse affissatu accuratamente, generalmente marcatu cù: ingredienti, varietà di uva, tipu, cuntenutu di alcolu, fabricatore, data di riempimentu, importatore è altre informazioni.
Se alcuni di l'infurmazioni sopra ùn sò micca marcati, o ùn ci hè micca una etichetta posteriore direttamente. Allora cunzidira a credibilità di stu vinu. A menu chì ùn hè micca un casu particulari, i vini, cum'è Lafite è Romanti-Conti, ùn anu micca in generale l'etichetta di retrocede cinese.
codice à barre
L'iniziu di u codice à barre marca u so locu d'origine, è i codici à barre più cumunimenti usati cumincianu cusì:
69 per a Cina
3 per a Francia
80-83 per l'Italia
84 per a Spagna
Quandu cumprate una buttiglia di vinu rossu, fighjate à u principiu di u codice à barre, pudete cunnosce chjaramente a so origine.
unità di misura
A maiò parte di i vini francesi utilizanu l'unità di misura di cl, chjamati centilitri.
1cl = 10ml, sò duie espressioni diffirenti.
Tuttavia, certi cantine adoptanu ancu un modu chì hè in linea cù i normi internaziunali per l'etichettatura. Per esempiu, a buttiglia standard di vinu Lafite hè 75cl, ma a buttiglia chjuca hè 375ml, è in l'ultimi anni, u Grand Lafite hà ancu cuminciatu à utilizà ml per l'etichettatura; mentri i vini di Latour Chateau sò tutti marcati in millilitri.
Dunque, i dui metudi di identificazione di capacità nantu à l'etichetta frontale di a buttiglia di vinu sò normali. (U fratellu minore hà dettu chì tutti i vini francesi sò cl, chì hè sbagliatu, dunque quì hè una spiegazione speciale.)
Ma s'ellu hè una buttiglia di vinu d'altru paese cù u logu cl, attenti !
cappucciu di vinu
U tappu di vinu impurtatu da a buttiglia originale pò esse rotatu (alcuni tappi di vinu ùn sò micca rotabili è ponu esse prublemi di perdite di vinu). Inoltre, a data di pruduzzione serà marcata nantu à u tappu di vinu
unità di misura
A maiò parte di i vini francesi utilizanu l'unità di misura di cl, chjamati centilitri.
1cl = 10ml, sò duie espressioni diffirenti.
Tuttavia, certi cantine adoptanu ancu un modu chì hè in linea cù i normi internaziunali per l'etichettatura. Per esempiu, a buttiglia standard di vinu Lafite hè 75cl, ma a buttiglia chjuca hè 375ml, è in l'ultimi anni, u Grand Lafite hà ancu cuminciatu à utilizà ml per l'etichettatura; mentri i vini di Latour Chateau sò tutti marcati in millilitri.
cappucciu di vinu
U tappu di vinu impurtatu da a buttiglia originale pò esse rotatu (alcuni tappi di vinu ùn sò micca rotabili è ponu esse prublemi di perdite di vinu). Inoltre, u tappu di vinu
Ùn scaccià u cork dopu avè apertu a buttiglia. Verificate u cork cù u segnu nantu à l'etichetta di u vinu. U sugheru di u vinu impurtatu hè generalmente stampatu cù e stesse lettere chì l'etichetta originale di a cantina. A data di produzzione serà marcata nantu à u tappu di vinu.
Se u nome di a cantina nantu à u sugheru ùn hè micca listessu chì u nome di a cantina nantu à l'etichetta originale, allora attenti, pò esse u vinu fintu.
Tempu di post: 29-Jan-2023