Asahi lanciarà una birra extra-secca senza alcool

U 14 di nuvembre, u giant di a birra giapponese Asahi hà annunziatu u lanciu di a so prima birra senza alcool Asahi Super Dry (Asahi Super Dry 0.0%) in u Regnu Unitu, è più mercati maiò, cumpresu i Stati Uniti, seguiranu l'esempiu.

A birra Asahi Extra Dry non alcolica face parte di l'impegnu più largu di a cumpagnia per avè u 20 per centu di a so gamma offre alternative senza alcoolate per u 2030.

A biera senza alcolu vene in lattine di 330 ml è hè dispunibule in pacchetti di 4 è 24. A prima lanciarà in u Regnu Unitu è ​​​​l'Irlanda in ghjennaghju 2023. A biera serà allora dispunibule in Australia, Nova Zelanda, Stati Uniti, Canada è Francia. da marzu 2023.

U studiu Asahi hà truvatu chì circa 43 per centu di i bevitori anu dichjaratu ch'elli cercanu di beie cù moderazione, mentre cercanu bevande senza alcolu è pocu alcolu chì ùn comprometanu micca u gustu.

A campagna di cummercializazione glubale di u Gruppu Asahi sustene u lanciu di a birra Asahi Extra Dry senza alcool.

Asahi hà risuscitatu u so prufilu in parechji avvenimenti sportivi maiò in l'ultimi anni, in particulare per partenarii cù u City Football Group cumpresu u Manchester City FC. Hè ancu un sponsor di a birra per a Rugby World Cup 2023.

Sam Rhodes, Direttore Marketing, Asahi UK, hà dettu: "U mondu di a biera hè cambiatu. Cù u 53% di i cunsumatori chì provanu novi marchi senza alcolu è bassu alcolu quist'annu, sapemu chì l'amatori di a birra di u Regnu Unitu cercanu birre d'alta qualità chì ponu esse godute senza compromette a birra rinfrescante. U gustu pò esse gustatu in casa è fora. A birra senza alcool Asahi Extra Dry hè stata creata per currisponde à u prufilu di sapori di u so gustu originale Extra Dry, chì offre ancu più opzioni. Basatu nantu à ricerche è prucessi estensivi, credemu chì questu serà una birra attraente premium senza alcool per ogni occasione ".


Tempu di Postu: Nov-19-2022