I dati di l'importazione di l'alcolu di u 2021 anu revelatu recentemente chì u voluminu di l'importazione di whisky hè aumentatu significativamente, cun un aumentu di 39,33% è 90,16% rispettivamente.
Cù a prusperità di u mercatu, alcuni whiskies da i paesi di vinu di niche apparsu nantu à u mercatu. Sò sti whisky accettati da i distributori cinesi ? U WBO hà fattu qualchì ricerca.
U mercante di vinu He Lin (pseudonimo) hè in negoziazione di i termini di u cummerciu per un whisky australianu. Nanzu, He Lin hà operatu vinu australianu.
Sicondu l'infurmazioni furnite da He Lin, u whisky vene da Adelaide, South Australia. Ci sò 3 prudutti di whisky, in più di qualchì gin è vodka. Nisunu di sti trè whiskies anu una marca d'annu è sò blended whiskies. I so punti di vendita fucalizza nantu à a vittoria di parechji cuncorsi internaziunali, è usanu botti Moscada è botti di cerveza.
Tuttavia, i prezzi di sti trè whisky ùn sò micca boni. I prezzi FOB citati da i pruduttori sò 60-385 dollari australiani per buttiglia, è u più caru hè ancu marcatu cù e parolle "liberazione limitata".
Coincidentamente, Yang Chao (pseudonimo), un vinu di vinu chì hà apertu un bar di whisky, hà ricevutu pocu tempu una mostra di whisky di maltu unicu italianu da un grossista di vinu italianu. Stu whisky hè dichjaratu chì hà 3 anni è u prezzu ingrossu domesticu hè più di 300 yuan. / buttiglia, u prezzu di vendita suggeritu hè più altu di più di 500 yuan.
Dopu chì Yang Chao hà ricivutu a mostra, u tastò è truvò chì u gustu di l'alcohol di stu whisky era troppu evidenti è un pocu pungente. Immediatamente dettu chì u prezzu era troppu caru.
Liu Rizhong, direttore generale di Zhuhai Jinyue Grande, hà introduttu chì u whisky australianu hè duminatu da e distillerie di piccula scala, è u so stile ùn hè micca listessu chì quellu di Islay è Islay in Scozia. puri.
Dopu avè lettu l'infurmazioni nantu à u whisky australianu, Liu Rizhong hà dettu ch'ellu avia passatu da sta fabbrica di whisky prima, chì era un whisky à piccula scala. A ghjudicà da i dati, u barile utilizatu hè a so caratteristica.
Ellu disse chì a capacità di pruduzzione di e distillerie di whisky australianu hè attualmente micca grande, è a qualità ùn hè micca male. Attualmente, ci sò pochi marche. A maiò parte di e distillerie di spiritu sò sempre cumpagnie start-up, è a so popularità hè assai menu di quella di e marche australiane di vinu è di birra.
In quantu à i marchi di whisky italiani, WBO hà dumandatu à un numeru di praticanti è dilettanti di whisky, è tutti dicenu chì ùn l'avianu mai intesu parlà.
Motivi per u whisky di nichu chì entra in Cina:
U mercatu hè caldu, è i cummercianti di vinu australiani si trasformanu
Perchè venenu sti whisky in Cina? Zeng Hongxiang (pseudonimo), un distributore di vini stranieri in Guangzhou, hà dettu chì queste cantine ponu vene in Cina per fà affari solu per seguità.
"U whisky hè diventatu sempre più populari in e cità di u primu è di u sicondu livellu di a Cina in l'ultimi anni, i cunsumatori anu aumentatu, è e marche principali anu ancu tastatu a dolcezza. Questa tendenza hà fattu chì certi fabricatori volenu piglià una parte di a torta ", disse.
Un altru insider di l'industria hà rimarcatu: In quantu à u whisky australianu, parechji importatori sò usati per fà u vinu australianu, ma avà u vinu australianu hà persu l'opportunità di u mercatu per via di a pulitica "doppia inversa", chì hà purtatu à certi persone cù risorse upstream, Started. per pruvà à intruduce u whisky australianu in Cina.
I dati mostranu chì in u 2021, l'impurtazioni di u mo paese di whisky da u Regnu Unitu contanu per 80,14%, seguita da u Giappone cù 10,91%, è i dui cuntaranu più di 90%. U valore di u whisky australianu impurtatu era solu 0,54%, ma l'aumentu di u voluminu di l'impurtazione hè stata cum'è 704,7% è 1008,1%. Mentre chì una piccula basa hè un fattore daretu à l'aumentu, a transizione di l'impurtatori di vinu pò esse un altru fattore chì guida a crescita.
Tuttavia, Zeng Hongxiang hà dettu: resta à vede quantu successu queste marche di whisky niche ponu esse in Cina.
In ogni casu, assai praticanti ùn sò micca d'accordu cù u fenomenu di i marchi di whisky niche chì entranu à prezzi elevati. Fan Xin (pseudonym), un anzianu praticante in l'industria di u whisky, hà dettu: Stu tipu di pruduttu di niche ùn deve esse vindutu à un prezzu altu, ma pocu persone cumprà si vende à un prezzu bassu. Forsi u latu di a marca pensa solu chì pò esse vendutu solu à un prezzu altu per investisce in a prima fase è cultivà u mercatu. avè una chance.
Tuttavia, Liu Rizhong crede chì hè impussibile di pagà per tali whisky, sia da a perspettiva di i distributori o di i cunsumatori.
Pigliate l'esempiu di u whisky cù un prezzu FOB di 70 dollari australiani, è l'impositu hà superatu più di 400 yuan. I cummercianti di vinu anu sempre bisognu di guadagnà, è u prezzu hè troppu altu. È ùn ci hè micca età è senza fondi di promozione. Avà ci hè un mischju di Johnnie Walker nantu à u mercatu. L'etichetta nera di u whisky hè solu 200 yuan, è hè sempre una marca ben cunnisciuta. In u campu di u whisky, hè assai impurtante per stimulà u cunsumu attraversu a prumuzione di a marca ".
He Hengyou (pseudonimo), un distributore di whisky, hà dettu ancu: S'ellu ci hè una opportunità di mercatu per u whisky in i paesi di produzzione di vinu di niche hà sempre bisognu di marketing cuntinuu di marca, è gradualmente lascià i cunsumatori avè una certa cunniscenza di u whisky in questa zona di produzzione.
Ma paragunatu à u whisky scozzese è u whisky giapponese, ci vole ancu assai tempu per chì u whisky da i paesi pruduttori di niche sia accettatu da i cunsumatori ", disse.Mina, un cumpratore d'alcohol chì hè ancu un amante di u whisky, hà dettu ancu: Forse solu u 5% di i cunsumatori sò disposti à accettà stu tipu di zona di pruduzzione chjuca è un whisky caru, è hè assai prubabile ch'elli sò solu à pruvà l'adopru primi basatu nantu à curiosità. U cunsumu cuntinuatu ùn hè micca necessariu.
Fan Xin hà ancu nutatu chì i clienti di destinazione principali di tali distillerie di whisky di nicchia sò cuncentrati in i so paesi piuttostu cà l'espurtazioni, per quessa ùn anu micca bisognu di pagà una attenzione particulari à u mercatu di l'esportazione, ma solu speranu di vene in Cina per mustrà a so faccia è vede s'ellu ci sò opportunità. .
Tempu di post: 22-mar-2022