I dati di impurtanza di u 2021 anu revelatu pocu chì l'impurtu volume di u whisky hà aumentatu significativamente significativamente, cù un aumentu di 39.33% è 90.16% rispettivamente.
A resperenza di u Mercatu, certi fuchi Whiseys Da nichheani Vini di prudutti apparse in u mercatu. Sò questi whiskeys accettati da distributori cinesi? U WBBo hà fattu qualchi ricerca.
U mercante di u vinu u zinu (pseudonimu) hè negoziate i termini di cummerciu per un whisky australianu. Prima, hè lin hè operazione di u vinu australianu.
Sicondu l'infurmazioni furnitu da ellu, u biancu vene da Adelaive, Sud Australia. Ci hè 3 prudutti di whisky, in più di qualchì gin è vodka. Nisunu di queste trè whiskeys anu una marca di l'annu è sò battuti mullizzi. I so punti di vendita fucalizza nantu à vince parechje cumpetizioni internaziunali, è usanu BAVADA e barili è e barili di a birra.
Eppuru, i prezzi di queste trè whiseys ùn sò micca boni. E prezzi fob anu ciclatu da i fabricatori sò 60-385 dollari australiani per e buttiglia, è i più caru hè ancu marcatu cù e parolle "liberazione limite".
U Coincidentemente, Yang Chao (pseudonimu), un servante di vinu chì hà apertu una barba di bianchi chì hà apertu un battellu di fìmina, ricigendu una sample di una sola mostra di mesta di malt da un altu chì neru italiana. Stu whisky hè dichjaratu di avè 3 anni è u prezzu di l'ingrossu domesticu hè più di 300 Yuan. / buttiglia, u prezzu di vendita suggeritu hè altu più di 500 Yuan.
Dopu yang chao hà ricevutu u filie, hà arrostitulairà è hà truvatu chì l'alco gustu di stu whisky era troppu eventi è un pocu pungente. Immediatamente hà dettu chì u prezzu era troppu caru.
Liu rizzhong, direttore Gestivo di Zhuhai Jinhai Jinyue Polne, introduttu chì u whiskye di u palcu australianu hè duminatu da a stessa scala, è u so stilu ùn hè micca u listessu scogliere, è u stilu ùn hè micca u listessu di l'islay è hè islay in Scozia. Puru.
Dopu avè lettu l'infurmazioni nantu à Whiskey à Australianu, Liu Rizhong hà dettu chì s'hè maturatu di sta fabbrica di whisky nanzu, quale era un whisky. Ghjudicazione da i dati, u canna aduprata hè a so caratteristica.
Ha dettu chì a capacità di pruduzzione di e distillole di whisky d'Australianu ùn attualmente micca grandi, è a qualità ùn hè micca male. Attualmente, ci sò pochi marchi. A più di e distilleri di spiritu sò sempre cumpagnie di principiati, è a so pupularità hè assai menu menu quella di i mani di Vino australianu è di a birra.
In quantu à marina di Whishey Italian, WBo dumandò una quantità di fiamenti di u amicu di i cummattimenti di u fidesi è tutti l'anu dettu ùn avianu mai intesu parlà di ella.
Motivi per u whisky nichu chì entra in Cina:
U mercatu hè u travagliu caldu, è australianu di vinu sò trasfurmendu
Perchè sò questi Whiskeys chì venenu in Cina? Zeng hongxiang (pseudonimu), un distutbutore di i vini forti in bianca, signalò queste cantine puderà vene à a Cina per fà l'affari appena di seguente.
"Whisky hè diventatu sempre più piacevule in e cità prima di a Cina è seconda tappe in l'ultimi anni in fundanti, è marche di piatti anu ancu tastatu di a dolcezza. Questa tendenza hà fattu alcuni fabricatori volenu piglià una parte di a torta, "hà dettu.
Un altru inglesi incularu hà cullatu: quant'è l'automestoriu hè cuncernatu, tanti impurtanti usati per fà u vinu australiu, ma avà hà guidatu à une persone cun risorse in terra di u mercatu, hà cuminciatu à intricà u whisky australianu in China.
I dati mostra chì in 2021, l'impurtazioni di u mo paese da u Regnu UK da u Regnu Unitu: Seguitatu da u Giappone cun u 10,91%, è i dui cuntestivi più di u 90%. U valore di u Whisky Australianu Importatu solu 0,54%, ma l'aumentu di u voluminu d'importazione era altu quant'è 704,7% è 1008.1%. Mentre una piccula basa hè un fattore daretu à u chirurgu, a transizione di l'impurtanza di u vinu pò esse una altra crescita di guida.
Tuttavia, Zeng Hongxiang hà dettu: Resta di esse vistu quantu riesce sti marche di Whisky Nishe ponu esse in Cina.
Tuttavia, parechji praticanti ùn accunsenu micca cù u fenomenu di i marchi di Whisky Niche chì entranu in i prezzi alti. Fale Xin (pseudonimu), un miniuritivu anziana in l'industria di Whisky, hà dettu stu tipu Nicca pruduttu ùn deve micca esse venduta à un prezzu altu, ma pochi a ghjente compra si hè vendutu à un prezzu bassu. Forsi u latu di a marca solu pensa solu ch'ella pò esse vendutu solu in un prezzu altu per investisce in a fase iniziale è cultivà u mercatu. avè una chance.
Tuttavia, Liu Rizzhong crede chì hè impussibile di pagà un whisky tali, sia da a perspettiva di distributi o cunsumatori.
Pigliate l'esempiu di whisky cù un prezzu fob di 70 dollari australiani, è l'impositu hà superatu più di 400 Yuan. I mercanti di vinu sempre anu bisognu di fà prufitti, è u prezzu hè troppu altu. È ùn ci hè micca età è senza fondi di promozione. Avà hè un Walker Johnnie chì si bende in u mercatu. L'etichetta negra di Whisky hè solu 200 Yuan, è hè sempre una marca ben cunnisciuta. In u campu di u whisky, hè assai impurtante di stimulà u cunsumu per a promozione di a marca ".
Ellu hengyou (pseudonimu), un whisky distriboror, dice ancu: sia ci hè un mercatu di marche di vino, è gradualmente cunsertosi di u whisky in questa zona di produzione.
Numunatu à Scotch Whisky è Whisky, Ci face Vanta un bellu pezzu per WHISTEY DELLE NAMHE PROPRIENT PAESI PER OBHI ACCTANTE da i cunsumatori ", li disse.Mina, un cumpratore alcolatu chì hè ancu un amante di whisskese, dissi ancu: forse solu 11% di u fiancu di a pruduzzione è assai prubonghjente chì sò solu pruvà a curiosità. U cunsumu cuntinuatu ùn hè micca necessariamente.
Fan xin hà ancu indicatu chì i principali custessivi di targetici di quizosi di questi nichiose sò cuncentati à i so principali attinzioni, ma semprimenu chì ùn ci hè micca necessario macchine è vede s'ellu ci sò opportunità. .
Tempu post: Mar-22-2022