Traccia di liquore transfrontaliera di l'impresa di birra

In u cuntestu di u rallentamentu di u ritmu di crescita generale di l'industria di a birra di u mo paese in l'ultimi anni è a cumpetizione sempre più feroce in l'industria, alcune cumpagnie di birra anu cuminciatu à spiegà u percorsu di u sviluppu transfruntier è entra in u mercatu di liquori, cusì per ottene un layout diversificatu è aumentà a quota di mercatu.

Pearl River Beer: Prima pruposta di coltivazione in forma di licore

Realizà e limitazioni di u so propiu sviluppu, Pearl River Beer hà cuminciatu à espansione u so territoriu in altri campi. In u rapportu annuale 2021 publicatu di pocu tempu, Pearl River Beer hà dichjaratu per a prima volta chì accelerà a cultivazione di u formatu di liquore è farà progressi incrementali.
Sicondu u rapportu annuali, in u 2021, Pearl River Beer prumove u prughjettu di licori, scopre novi furmati per u sviluppu integratu di l'affari di a birra è l'affari di licori, è uttene un fatturatu di vendita di 26,8557 milioni di yuan.

U giant di a birra China Resources Beer hà annunziatu in 2021 chì pensa à entra in l'affari di licori investendu in Shandong Jingzhi Liquor Industry. China Resources Beer hà dettu chì sta mossa conduce à u potenziale sviluppu di l'affari di seguitu di u gruppu è a diversificazione di a cartera di prudutti è e fonti di rivenuti. L'annunziu di China Resources Beer hà sonatu a chjama di clarione per l'entrata ufficiale in licore.

Hou Xiaohai, CEO di China Resources Beer, hà dettu una volta chì China Resources Beer hà formulatu una strategia per u sviluppu diversificatu di l'alcohol durante u periodu "14th Five-Year Plan". U licore hè a prima scelta per a strategia di diversificazione, è hè ancu unu di i sforzi di China Resources Snow Beer in u primu annu di u "14th Five-Year Plan". strategia.
Per u Dipartimentu di Risorse Chine, ùn hè micca a prima volta chì tocca l'affari di licori. À u principiu di u 2018, Huachuang Xinrui, una filiale di China Resources Group, divintò u sicondu più grande azionista di Shanxi Fenjiu cun un investimentu di 5,16 miliardi di yuan. Parechji dirigenti di China Resources Beer intrinu in a gestione di Shanxi Fenjiu.
Hou Xiaohai hà rimarcatu chì i prossimi deci anni seranu un decenniu di qualità di licoru è di sviluppu di marca, è l'industria di licori hà da usher in novi opportunità di sviluppu.

In u 2021, Jinxing Beer Group Co., Ltd. intraprenderà l'agente di vendita esclusiva di u vinu secularu "Funiu Bai", rializendu l'operazione di doppia marca è doppia categuria in stagioni bassa è alta, facendu un passu solidu per Jinxing Beer. Co., Ltd. per andà in publicu cù successu in 2025.
Da a perspettiva di a struttura di u mercatu di a cerveza, sottu à a pressione cumpetitiva enormi, l'imprese anu da fucalizza nantu à a so attività principale. Perchè più è più cumpagnie miranu à diversificà i prudutti cum'è u licore ?
Tianfeng Securities Research Report hà signalatu chì a capacità di u mercatu di l'industria di a birra hè vicinu à a saturazione, a dumanda di quantità hà transizione à a dumanda di qualità, è l'aghjurnamentu di a struttura di u produttu hè a suluzione più sustinibule à longu andà per l'industria.
Inoltre, da a perspettiva di u cunsumu d'alcohol, a dumanda hè assai diversa, è u licore tradiziunale cinese occupa sempre u mainstream di a tavola di vinu di i cunsumatori.
Infine, l'imprese di a cerveza anu un altru scopu in l'ingressu di licori: aumentà i prufitti. A più grande diffarenza trà l'industria di a biera è di licori hè chì u prufittu grossu hè assai diversu. Per licori high-end cum'è Kweichow Moutai, u tassu di prufittu grossu pò ghjunghje sin'à più di 90%, ma u tassu di prufittu grossu di a biera hè di circa 30% à 40%. Per l'imprese di birra, l'altu marghjenu di prufittu grossu di u licore hè assai attrattiva.

 


Tempu di Postu: Apr-15-2022