Buttigli è corretti essenziali à botti di vini, bottigli di vini di vini, alzole è corkscrews

L'usu di bestie di vetri è quacchine per mattinà vinu un rolu vagu in u sviluppu di u vinu è si porta l'opportunità per a cunservazione di i vini cullettibili. Oghji, apertura u patrovu cù un vantaghju u corkscrew hè diventatu una azione classica per apre u vinu. Oghje, parleremu di stu tema.

Virate di a storia di a storia di u sviluppu di u vinu è a bottiglia di vetru hà risoltu dopu chì priservatore à longu ghjornu di vinu è facilmente deterior. Questa hè una tappa in a storia di u vinu. Sicondu i registri Storichi, cum'è 4000 anni fà, Egipiani anu cuminciatu à aduprà buttiglie di vetru. In altre regioni, i vasetti di arcillazioni eranu largamente usati per u almacenamentu, è finu à u principiu di u XVIImu seculu, i sacchi di u vinu sò stati utilizati.

In l'1730, u core di Kenelm Firfe, u babbu di i bottiglie vinu muderne, hà utilizatu un tuninu di vinu muderne per aumentà a temperatura di a cavalità di furnace. Quandu a mistura di vetru hè stata fusa, sabbatu, carboniu carbonate, è calciatu calce sò stati aghjunti à fà. I botti i botti Vini pesanti in ainu di u vinu. I buttiglii di vinu sò fatti in una forma cilindrica per u almacenamentu è trasportu conveniente. Per un paese, i prodicidiati europei europei pruduciali accitanu un acquisto vino in vista di vetru in granitie. Per risuscite u prublema di a fragilità di vetru, chì i mercanti italiani aduprate a paglia, più in cuir per imballà l'esternu di a buttiglia di vetru. Finu à u 1790, a forma di buttiglia di vinu in Bordeaux, Francia avianu l'forma di evripiazioni di vinu muderni. In più, u vinu di Bordeaux teni u principiu di avè un sbagliu di u sviluppu.

Per fassi sdappà a bottiglia di v di vetru, hè stata trovata chì u corta di patrone in l'area mediterranea pò esse usata. Ùn era micca finu à u mezzu di u XVIImu seculu chì i Corni di Oak sò stati veramente assuciati cù i buttiglii di u vinu. Perchè u volu senza senza cuncurrente risolve un prublema assai cuntrafinale: U vinu di u vinu, ma ùn pò micca bluccà complotamente l'aria, è una traccia di aria necessaria a bottiglia U vinu deve sottumette cambiamenti chimichi di suttile in un ambiente "chjusu" per fà u vinu più riccu in aroma.

Parechji amici pò micca sapè chì per ùn sapè per tiru u prublemu simplice di u Cè sbarcatu in bocca di a bottiglia di a vinu, i nostri Antenati anu pruvatu u so megliu. À a fine, aghju trovu un strumentu chì puderia facilmente perforà in u quercia è caccià u corcu. Sicondu i registri Storichi, sta strumentu utilizò per piglià balle è fermà a pistola stissata perceditu chì pò aptire facilmente da a corca. In u 1681, hè statu descrittu cum'è "un liru d'azzaru taliata aduprata per tirà un curta ind'unse da una buttecetta", è ùn era ufficialmente uccastu finu à u 1720.

Più di trè centu anni sò passati, è i bottigli di vetru, corri è bordu di u vinu sò stati migliori migliori migliati è perfezionati. I più Vini pruduciendu aree aduprate ancu tippi di buttiglia distinti, cume i bruttimi di Bordeaux è Borgogna. I bottiglie è i corfii di u vinu ùn sò micca solu in u vinu, u vinu hè in attesu in u passaghju in a inquiva, è cambiandu ogni mumentu. Hè a reverie è l'expectante. Grazie. Attenti à i vini di u taglio, è spergu chì leghje u nostru articulu vi purterà l'illuminazione o a cugliera.

 


Tempu di Post: Nov-03-2021