L'usu di buttigli di vetru è tappi di quercia per almacenà u vinu ghjoca un rolu vitale in u sviluppu di u vinu è porta ancu opportunità per a preservazione di i vini di cullezzione. Oghje, l'apertura di u sugheru cù un cavatappi di viti hè diventatu una azzione classica per apre u vinu. Oghje, parlemu di stu tema.
Fighjendu in daretu à a storia di u sviluppu di u vinu, a cumminazzioni di cork è buttiglia di vetru risolviu u prublema di a preservazione à longu andà di u vinu è facilmente deteriorate. Questa hè una tappa in a storia di u vinu. Sicondu i registri storichi, cum'è 4000 anni fà, l'Egiziani cuminciaru à aduprà buttigli di vetru. In altre regioni, i vasi d'argilla eranu largamente utilizati per u almacenamentu, è finu à u principiu di u XVIImu seculu, i sacchetti di vinu fatti di pelle d'ovinu sò stati usati.
In l'anni 1730, Kenelm Digby, u babbu di i buttigli di vinu muderni, hà utilizatu prima un tunnel di ventu per aumentà a temperatura di a cavità di u furnace. Quandu a mistura di vetru hè stata fusa, a sabbia, u carbonate di potasio è a calce spenta sò state aghjunte per fà. I buttigli di vinu di vetru pesante sò usati in l'industria di u vinu. I buttigli di vinu sò fatti in una forma cilindrica per un almacenamentu convenientu è u trasportu. In u risultatu, i paesi europei di vinu di vinu cuminciaru à aduprà vinu in bottiglia di vetru in grande quantità. Per risolve u prublema di a fragilità di u vetru, i cummercianti di vinu italiani utilizanu paglia, vimini o pelle per imballà l'esternu di a buttiglia di vetru. Finu à u 1790, a forma di buttigli di vinu in Bordeaux, Francia hà avutu a forma embrionica di buttigli di vinu muderni. Inoltre, u vinu di Bordeaux hà ancu cuminciatu à avè un sviluppu enormu.
Per segellà a buttiglia di vetru, hè stata truvata chì u tappu di cork in l'area di u Mediterraniu pò esse usatu. Ùn hè micca finu à a mità di u XVIImu seculu chì i tappi di quercia eranu veramente assuciati cù i buttigli di vinu. Perchè u cork di quercia solu solu solu un prublema assai contradictoriu: u vinu di u vinu deve esse isolatu da l'aria, ma ùn pò micca bluccà cumplettamente l'aria, è una traccia di l'aria deve entre in a buttiglia di vinu. U vinu deve esse sottumessi cambiamenti chimichi sottili in un ambiente cusì "chjusu" per fà u vinu più riccu in aroma.
Parechje amichi ùn anu micca sapè chì, per pudè chjappà u prublema simplice di u cork stuffed in a bocca di a buttiglia di vinu, i nostri antenati anu pruvatu u so megliu. À a fine, aghju trovu un strumentu chì puderia facilmente perforà in u quercia è caccià u cork. Sicondu i registri storichi, stu strumentu urigginariamente utilizatu per piglià balle è imbottiture molle da una pistola hè stata scuperta accidintali chì pò facilmente apre u cork. In u 1681, hè statu qualificatu cum'è "un verme d'azzaru usatu per caccià un tappu da una buttiglia", è ùn hè statu ufficialmente chjamatu cavatappi finu à u 1720.
Più di trècentu anni sò passati, è i buttigli di vetru, i tappi è i screwscrews per almacenà u vinu sò stati migliurati è perfezzionati in permanenza ghjornu per ghjornu. A maiò parte di i zoni di pruduzzione di vinu utilizanu ancu tipi di buttigli distintivi, cum'è i buttigli di Bordeaux è di Borgogna. I buttigli di vinu è i tappi di quercia ùn sò micca solu l'imballu di u vinu, sò stati integrati cù u vinu, u vinu hè invechjatu in l'buttiglia, è l'aroma di u vinu cresce è cambia ogni mumentu. Hè una reverie è aspetta. Grazie. Prestate attenzione à i vini di punta, è sperate chì a lettura di u nostru articulu vi purterà l'illuminazione o a cugliera.
Tempu di Postu: Nov-03-2021