Abstract: In Cina, i Stati Uniti è a Germania, a ghjente preferisce sempre i vini sigillati cù tappi naturali di quercia, ma i circadori credi chì questu hà da cumincià à cambià, u studiu hà truvatu.
Sicondu i dati raccolti da Wine Intelligence, una agenzia di ricerca di vinu, in i Stati Uniti, in Cina è in Germania, l'usu di sugheru naturali (Natural Cork) hè sempre u metudu dominante di chjusu di u vinu, cù u 60% di i cunsumatori indagati. Indica chì u tappu di quercia naturali hè u so tipu preferitu di tappu di vinu.
U studiu hè statu realizatu in 2016-2017 è i so dati sò vinuti da 1000 bevitori di vinu regulare. In i paesi chì preferanu i tappi naturali, i cunsumatori di vinu chinesi sò i più scettichi di i tappi a vite, cù quasi un terzu di e persone in l'indagine dicendu chì ùn anu micca cumprà vinu in bottiglia cù tappi a vite.
L'autori di u studiu anu revelatu chì a preferenza di i cunsumatori cinesi per i tappi naturali hè largamente attribuita à u forte rendimentu di i vini tradiziunali francesi in Cina, cum'è quelli di Bordeaux è di Borgogna. "Per i vini di queste regioni, u tappu di rovere naturale hè quasi diventatu un attributu must have. I nostri dati mostranu chì i cunsumatori cinesi di vinu crede chì u tappu di vite hè adattatu solu per i vini di bassa qualità ". I primi cunsumatori di vinu di a Cina sò stati esposti à i vini di Bordeaux è di Borgogna, induve l'usu di tappi a vite era difficiule d'accettà. In u risultatu, i cunsumatori chinesi preferanu cork. Trà i cunsumatori di vinu mid-high-end intervistati, u 61% preferanu vini sigillati cù tappi di sugheru, mentre chì solu u 23% accetta vini sigillati cù tappi a vite.
Decanter China dinù ricerchi signalatu chì certi pruduttori di vinu in i paesi di vinu di u New World anu ancu una tendenza di cambià i tappi di viti à i tappi di quercia per via di sta preferenza in u mercatu cinese per risponde à i bisogni di u mercatu cinese. . Tuttavia, Wine Wisdom predice chì sta situazione in Cina pò cambià: "Avemu predichendu chì l'impressione di a ghjente di i tappi a vite cambierà gradualmente cù u tempu, soprattuttu a Cina importa più è più vini di l'Australia è u Cile da questi paesi sò tradizionalmente imbottigliati cù tappi a vite. "
"Per i paesi pruduttori di vinu di u Vechju Munnu, i tappi sò stati dapoi un bellu pezzu, è hè impussibile di cambià da a notte. Ma u successu di l'Australia è a Nova Zelanda ci mostra chì l'impressione di a ghjente di i tappi di viti pò esse cambiata. Ci vole solu tempu è sforzu per cambià, è un veru messaggeru per guidà a riforma ".
Sicondu l'analisi di "Wine Intelligence", a preferenza di e persone per i tappi di vinu dipende in realtà da a frequenza di un certu tappu di vinu. In Australia, una generazione intera di cunsumatori di vinu hè stata esposta à u vinu imbottigliatu cù tappi a vite da a nascita, cusì sò ancu più ricettivi à i tappi a vite. In listessu modu, i tappi di viti sò assai populari in u Regnu Unitu, cù u 40% di i rispondenti chì dicenu chì preferanu i tappi di viti, una figura chì ùn hè micca cambiata da u 2014.
Wine Wisdom hà ancu investigatu l'accettazione glubale di Synthetic Cork. In cunfrontu cù i dui tappi di vinu citati sopra, a preferenza di e persone o u rifiutu di i tappi sintetici hè menu evidenti, cù una media di 60% di i rispondenti chì sò neutrali. I Stati Uniti è a Cina sò l'unichi paesi chì favurizanu i plugs sintetici. Trà i paesi indagati, a Cina hè l'unicu paese chì accetta più tappi sintetici chè tappi a vite.
Tempu di Postu: Aug-05-2022