Durante u festival di primavera, ci sò parechji bureaus, in modu duvete cunnosce a vigna poursi ethiquilla!

U festival di primavera hè avvicinendu, riunite cù parenti è amichi hè indispensabile. Credu chì tutti anu preparatu assai vinu per u New Year. Porta uni pochi bottiglie à a cena, apre u vostru core, è parlemu di e gioia è di i duluri di l'annu passatu.

U vinu pouring si pò esse dettu chì sia una cumpetenza prufessiunale essenziale in u Bureau di Vino. In a cultura vinu cinese, ci hè assai d'attenzione à pourtemu u vinu. Ma cumu si pour u vinu per l'altri in u tavulinu? Chì ghjè a postura curretta per u vinu in pouring?

L'annu novu cinese hè ghjuntu prestu, affracciate è amparate l'Etriquette chì deci esse a attenzione quandu u pourle di vinu!

Preparate i tovaglioli di carta pulita o tovaglioli in anticipu per sguassà a bocca di a buttiglia. Nanzu à a brillo rossa, sguassate a bocca di a buttiglia cun un asciugamano limpio. (Alcuni Vini chì anu bisognu di esse guardati in una temperatura inferiore deve ancu esse versulata cun un napkin impannucciatu in una buttiglia di vinu per riscaldà u vinu à a temperatura a Mà)

Ci sò divertente u Vinu, u Sommermier hè usatu per andà à a bottiglia di Vigninu E rindendu a vendita di vinu à mustrà à u vinu à i pone chì ùn avemu da fà

Se u vinu ùn si hà vistu cun un curcu, dopu chì aprire a bottiglia, u pruprietariu duveria u pruprietariu u so propriu sentu strumentu, se u gustu ùn hè micca pura, duverebbe cambià una altra bottiglia.

1. Vini cù i vini più leggeri anu da esse servitu prima di vini più pesanti;

2. Serva vinu rossu astidu è seccu u vinu dolce;

3. I Vini più ghjovani sò serviti prima, è i vini più vechji sò servite l'ultimu;

4. Per u listessu tippu di vinu, l'ordine di russezza hè divisa sicondu sfarenti anni.

Quandu u pouring vinu, u primu l'ospitu è ​​poi altri ospiti. Stà à u latu drittu di ogni ospiti in turnu è pour u vinu unu da unu, è infini u vinu per voi stessu. A causa di e specificazioni sfarenti, oggetti, austitudine naziunale di u banchette, l'ordine di a sposa rossu duverebbe ancu esse flessibile è diversu.

Se l'ospitore hè un omu, duvete servianu uitatu di uomo, allora l'ità di uomo, è infini pour vinu rossu per l'ospite per mostrà a contentu di l'oliu per l'amitazione

Se serve vinu rossu per l'invitati di l'Europa è l'ospiti è Americani, L'ospraghju di l'onore ùn deve esse servite prima, è tandu u ondulante di l'onore.

Mantene a più bassa 1/3 di a buttiglia cù a vostra palma. Una mano hè postu daretu à u spinu, a persona hè ligeramente inclinata, dopu à pourle 1/2 di vue, lentamente lentamente a buttecella à fergine. Sguassate a bocca di a buttiglia cun un asciugamano di carta pulita. S'è pour Vino Spumante, Comu Adupratu i vetru in una liggera alleera, è hà u u vasu pianu allustrà à u muru di u vetru per mandene a diossidu in u vinu di dissipatà pocu. Dopu à pouring un biccheri di vinu di u bagnu di a buttecle

U vinu rossu hè di 1/3 in u vetru, basicamente à a parti più larghe di u bicchiale vini;
Pour 2/3 di u vinu biancu in u vetru;
Quandu u champagne merava in u vetru, deve esse versu à 1/3 prima. Dopu à u spam in u vinu in u vinu, pour si in u vetru finu à chì hè u 70% piena.

Ci hè una dicendu in Customs Chilandese chì "Tè di tè hà sette vini è occasti vini", chì si riferisce ancu à quantu liquidu in a cuppa deve esse versu. Perchè da cuntrullà a quantità di vinu in verdu, pudemu procena cù l'acqua invece di vinu.

Cum'è cenità sopra, quandu a quantità di vinu in bicchiale si trova in u vinu, u corpu hè ligeramente, è u corpu hè chjusu, in bottiglia rapidamente a buttiglia per evità di gustà vinu. Questa hè una pratica chì face perfetta, cusì dopu un periodu di pratica, diventa faciule da pour senza dripping o di fuga.

I buttigli di vinu esti è cullati è cullittonu, perchè certi aliaghjoli di vini sò simpricamente opere d'arte. Per evità u "flusciò" etagliu di u vinu, a strada curretta di u fun u vinu ùn hè davanti à a vinu direttu è fora.
Inltres (per u vinu anticu (più di 8-10 anni), Ci saranu saraiustatte in u fondu di a bottiglia, ancu se hà trè anni diì trè anni da quattru anni, pò esse segaust. Dunque, attenti quandu a pouring vinu. In più per mèf a bottiglia di vigna, quandu u sopra a fine, duvete lascià un pocu nantu à a spalla di a bottiglia. Trasfurmendu a buttiglia à l'alimentazione di pruvà à sguassà l'ultima goccia ùn hè micca curretta.

 


Tempu di Post: Jan-29-2023