Duranti u Festival di Primavera, ci sò parechje agenzie di vinu, cusì duvete cunnosce l'etiquette di vinu!

U Festival di Primavera s'avvicina, a riunione cù parenti è amichi hè indispensabile. Credu chì ognunu hà preparatu assai vinu per l'annu novu. Portate uni pochi di buttigli à a cena, apre u vostru core, è parlate di e gioie è di i dulori di l'annu passatu.

Versà u vinu pò esse dichjaratu chì hè una cumpetenza prufessiunale essenziale in u bureau di vinu. In a cultura di u vinu cinese, ci hè assai attenti à u vinu. Ma cumu si versà u vinu per l'altri à a tavula? Chì hè a postura curretta per versà u vinu?

L'annu novu cinese hè prestu, affrettatevi è amparà l'etiquette chì deve esse attentu à quandu si versa u vinu!

Preparate tovaglioli di carta pulita o tovaglioli in anticipu per asciugà a bocca di a buttiglia. Prima di versà u vinu russu, sguassate a bocca di l'buttiglia cù una spugna pulita. (Alcuni vini chì devenu esse manteni à una temperatura più bassu deve ancu esse versati cù una tovagliola impannillata in una buttiglia di vinu per evità di scaldà u vinu per via di a temperatura di a manu)

Quandu u vinu, u sommelier hè abituatu à tene u fondu di a buttiglia di vinu è vultendu l'etichetta di vinu per vede u vinu à l'invitati, ma ùn avemu micca bisognu di fà questu in a vita di ogni ghjornu.

Se u vinu hè sigillatu cù un cork, dopu avè apertu l'buttiglia, u pruprietariu deve versà un pocu in u so propiu vetru per tastà s'ellu ci hè un cattivu odore di cork, se u gustu ùn hè micca puru, deve cambià una altra buttiglia.

1. I vini cù vini più ligeri sò serviti prima di i vini cù vini più pesanti;

2. Servite u vinu russu seccu è u vinu dolce seccu prima;

3. I vini più ghjovani sò serviti prima, è i vini più vechji sò sirvuti l'ultimi;

4. Per u listessu tipu di vinu, l'ordine di tostu hè spartutu secondu parechji anni.

Quandu si versa u vinu, prima l'invitatu capu è dopu altri invitati. Stand à u latu drittu di ogni invitatu à turnu è pour u vinu unu à unu, è infine pour u vinu per sè stessu. A causa di e diverse specificazioni, l'uggetti è i costumi naziunali di u banquet, l'ordine di vinu russu deve esse ancu flexible è diversu.

Se l'ospite d'onore hè un omu, duvete serve prima l'ospitu maschile, dopu l'ospitu femminile, è infine versà u vinu russu per l'ospiti per dimustrà u rispettu di l'ospiti per l'ospiti.

Sè serve u vinu russu per l'invitati europei è americani, l'invitatu d'onore femminile deve esse servitu prima, è dopu l'invitatu d'onore maschile.

Mantene u 1/3 inferjuri di a buttiglia cù a palma. Una manu hè posta daretu à u spinu, a persona hè ligeramente inclinata, dopu à versà 1/2 di u vinu, gira lentamente a buttiglia per stà. Asciugà a bocca di l'buttiglia cù una spugna di carta pulita. Sè vo pour vinu spumante, pudete aduprà a manu diritta per mantene u vetru à un ligeru angulu, è pour u vinu pianu pianu longu à u muru di u vetru per impediscenu chì u diossidu di carbonu in u vinu si dissiparà rapidamente. Dopu avè versatu un vetru di vinu, duvete turnà rapidamente a bocca di l'buttiglia à a mità di circhiu è l'inclinate in l'altitudine per impedisce chì u vinu da a bocca di l'buttiglia sguassate da u vetru.

U vinu russu hè 1/3 in u vetru, basu à a parte più larga di u biccheri;
Pour 2/3 di u vinu biancu in u vetru;
Quandu u champagne hè versatu in u vetru, deve esse versatu à 1/3 prima. Dopu chì a scuma in u vinu sguassate, pour in u vetru finu à u 70% pienu.

Ci hè un dettu in i costumi chinesi chì "tè hà sette vini è ottu vini", chì si riferisce ancu à quantu liquidu in a tazza deve esse versatu. Per cumu cuntrullà a quantità di vinu versatu, pudemu praticà cù l'acqua invece di vinu.

Cum'è l'esitatu sopra, quandu a quantità di vinu versata in u biccheri di vinu hè vicinu à scuntrà u requisitu, u corpu hè pocu luntanu, è u fondu di a buttiglia di vinu hè un pocu rotatu per chjude rapidamente a buttiglia per evità di gocce di vinu. Questa hè una pratica chì rende perfetta, cusì dopu à un periudu di pratica, diventa faciule per versà u vinu senza dripping or leaking.

I buttigli di vinu rossu high-end sò cullati è cullati, perchè certi etichette di vinu sò simpliciamente opere d'arti. Per evitari l'etichetta di vinu "fluente" di u vinu, u modu currettu per versà u vinu hè di fà a fronte di l'etichetta di u vinu a faccia in sopra è in l'esterno.
Inoltre, per u vinu vechju (più di 8-10 anni), ci sarà serratura à u fondu di l'buttiglia, ancu s'ellu u vinu hè di trè à cinque anni, pò esse serratura. Dunque, fate attenzione à u vinu. In più di ùn scuzzulate a buttiglia di vinu, quandu si versa à a fine, deve ancu lascià un pocu nantu à a spalla di l'buttiglia. Turning the bottle upside down cerchendu di drenà l'ultima goccia ùn hè micca currettu.

 


Tempu di post: 29-Jan-2023