Tuttu u mondu deve ricurdà, ùn tocca à sti malintesi quandu beie vinu russu !

U vinu russu hè un tipu di vinu. L'ingredienti di u vinu russu sò abbastanza sèmplice. Hè un vinu di fruttu fattu da fermentazioni naturali, è u più cuntenutu hè u sucu d'uva. Un beveru propiu di vinu pò purtà assai benefizii, ma ci sò ancu parechje cose per attentu.

Ancu s'è parechje persone piace à beie vinu russu in a vita, micca tutti ponu beie vinu russu. Quandu avemu di solitu beie vinu, duvemu attente à evità i quattru abitudini seguenti, per ùn perdi u vinu diliziosu in u nostru biccheri.

Ùn importa micca a temperatura di serve
Quandu beie u vinu, deve esse attentu à a temperatura di serve. In generale, u vinu biancu deve esse friddu, è a temperatura di serviziu di u vinu russu deve esse ligeramente più bassu di a temperatura di l'ambienti. Tuttavia, ci sò sempre parechje persone chì congelanu u vinu eccessivamente, o tenenu u ventre di u vetru quandu beie u vinu, chì face a temperatura di u vinu troppu alta è affetta u so gustu.

Quandu si beie u vinu russu, deve esse sobri prima, perchè u vinu hè vivu, è u gradu d'ossidazione di tannini in u vinu hè assai bassu prima di apre a buttiglia. L'aroma di u vinu hè stampatu in u vinu, è u gustu agria è fruttu. U scopu di a sobering up hè di rende u vinu traspirante, assorbe l'ossigenu, ossigenu cumplettamente, libera un aroma affascinante, riduce l'astringenza, è rende u gustu di u vinu dolce è dolce. À u listessu tempu, u sedimentu di filtru di certi vini vintage pò ancu esse filtrati.

Per i vini rossi ghjovani, u tempu di invechjamentu hè relativamente curtu, chì hè u più bisognu di sobri. Dopu à l'azzione di micro-oxidazione sobering up, i tannini in i vini ghjovani ponu esse più suppli. I vini d'annata, i vini di portu invechjati è i vini invecchiati senza filtrazione sò decantati per sguassà in modu efficace u sedimentu.

In più di u vinu russu, u vinu biancu cù un altu cuntenutu di alcolu pò ancu esse sobri. Perchè stu tipu di vinu biancu hè friddu quandu esce, pò esse riscaldatu da decanting, è à u stessu tempu emette una fragranza rinfrescante.
In più di u vinu russu, u vinu biancu cù un altu cuntenutu di alcolu pò ancu esse sobri.
In generale, u vinu novu ghjovanu pò esse servitu circa una meza ora in anticipu. Più complicatu hè u vinu rossu corsu. Se u periodu di almacenamiento hè troppu cortu, u gustu di tannini serà particularmente forte. Stu tipu di vinu deve esse apertu almenu duie ore in anticipu, perchè u liquidu di vinu pò esse in cuntattu cumpletu cù l'aria per aumentà l'aroma è accelerà a maturazione. I vini rossi chì sò ghjustu in u periodu di maturazione sò generalmente da una meza ora à una ora in anticipu. À questu tempu, u vinu hè corsu è corsu, è hè u megliu tempu di degustazione.

In generale, un vetru standard di vinu hè 150 ml per vetru, vale à dì, una buttiglia standard di vinu hè versata in 5 vetri. Tuttavia, per via di e diverse forme, capacità è culori di bicchieri di vinu, hè difficiule di ghjunghje à u standard 150ml.
Sicondu i reguli di l'usu di diversi tipi di tazza per i diversi vini, e persone esperte anu riassuntu specificazioni più simplici per riferimentu: 1/3 di u vetru per u vinu russu; 2/3 di u vetru per u vinu biancu; , deve esse versatu à 1/3 prima, dopu chì i bubbles in u vinu sguassate, poi cuntinuà à versà in u vetru finu à chì hè 70% pienu.

A frasa "manghja carne cù una grande bocca è beie cù una grande bocca" hè spessu usata per discrìviri l'eroi eroici in u filmu cinese è a televisione o rumanzi. Ma assicuratevi di beie lentamente quandu beie u vinu. Ùn deve tene micca l'attitudine di "tutti facenu tuttu in modu pulitu è ​​ùn si ibriachi mai". S'ellu hè u casu, saria troppu cuntrariu à l'intenzione originale di beie vinu. Pigliate un pocu di vinu, tastate pianu pianu, lasciate chì l'aroma di u vinu chjappà tutta a bocca, è savore cù cura.

Quandu u vinu entra in bocca, chjude e labbra, appughjate a testa ligeramente in avanti, aduprate u muvimentu di a lingua è i musculi faciali per sbulicà u vinu, o apre a bocca un pocu, è inhale delicatamente. Questu ùn impedisce micca solu chì u vinu scorri da a bocca, ma permette ancu chì i vapori di vinu entre in u spinu di a cavità nasale. À a fine di l'analisi di u gustu, hè megliu inghjustà una piccula quantità di vinu è sputà u restu. Allora, leccate i vostri denti è l'internu di a bocca cù a lingua per identificà u retrogustu.


Tempu di post: 29-Jan-2023