A cantina francese investe in vigneti in u sudu di l'Inghilterra per pruduce vinu spumante

Sicondu i rapporti di i media stranieri, affettati da u riscaldamentu climaticu, a parti miridiunali di u Regnu Unitu hè più adattatu per cultivà uva per pruduce vinu. Attualmente, e cantine francesi, cumprese Taittinger è Pommery, è u giant vinu tedescu Henkell Freixenet, cumprà uva in u sudu di l'Inghilterra. Giardinu per pruduce vinu spumante.

Taittinger in a regione Champagne di Francia lanciarà u so primu vinu spumante britannicu, Domaine Evremond, in 2024, dopu avè acquistatu 250 ettari di terra vicinu à Faversham in Kent, Inghilterra, chì hà cuminciatu à piantà in 2017. Uva.

Pommery Winery hà cultivatu uva nantu à 89 ettari di terra chì hà compru in Hampshire, Inghilterra, è venderà i so vini inglesi in u 2023. Henkell Freixenet di Germania, a più grande cumpagnia di spumante in u mondu, pruducia prestu u vinu spumante inglese di Henkell Freixenet dopu avè acquistatu 36 ettari di spumante. vigneti in u duminiu Borney in West Sussex, Inghilterra.

L'agente immubiliare britannicu Nick Watson hà dettu à u "Daily Mail" britannicu, "Sapiu chì ci sò parechji vignaghjoli maturi in u Regnu Unitu, è i cantieri francesi anu avvicinatu per vede s'ellu ponu cumprà sti vigneti.

"I terreni calcarei in u Regnu Unitu sò simili à quelli in a regione Champagne di Francia. E case di Champagne in Francia cercanu ancu di cumprà terreni per plantà vigna. Questa hè una tendenza chì continuarà. U clima di l'Inghilterra miridiunali hè oghje u listessu cum'è quellu di Champagne in l'anni 1980 è 1990. U clima hè simile ". « Dapoi tandu, u clima in Francia hè diventatu più caldu, chì significa ch'elli anu da cugliera l'uva prima. Se fate a cugliera precoce, i sapori cumplessi in i vini diventanu più diluenti. Mentre chì in u Regnu Unitu, l'uva piglia più tempu à maturazione, cusì pudete ottene sapori più cumplessi è ricchi ".

Ci sò più è più cantine chì appariscenu in u Regnu Unitu. L'Istitutu Britannicu di u Vinu predice chì da u 2040, a produzzione annuale di vinu britannicu ghjunghje à 40 milioni di buttigli. Brad Greatrix hà dettu à u Daily Mail: "Hè una gioia chì sempre più case di Champagne spuntanu in u Regnu Unitu".


Tempu di Postu: 01-Nov-2022