Cum'è l'industria di l'imballaggio di vetru strettamente ligata à l'industria di i cusmetichi, cù u rapidu sviluppu di l'industria di i cusmetichi, sicuramente averà a prosperità è u sviluppu di l'industria di fabricazione "piccole bottiglie". Questu hè statu evidenti da u sviluppu di l'industria di l'imballaggio di vetru in l'industria cosmetica straniera. A ghjudicà da l'ambiziosi piani di espansione di certi pruduttori stranieri di vetru, a crudele cumpetizione hè tutta intornu à noi, chì affetterà definitivamente l'industria di l'imballaggio di vetru in l'industria cosmetica domestica. Per i pruduttori di vetru in l'industria cosmetica domestica, invece di "riparà a situazione", perchè ùn custruisce micca una linea di difesa solida avà è tene u so propiu pezzu di torta?
U passatu è u presente di l'industria di l'imballaggi di vetru, dopu à parechji anni di crescita difficiuli è lenta è cumpetizione cù altri materiali, l'industria di l'imballaggi di vetru hè oghji esce da u trogu è torna à a so gloria antica. In l'ultimi anni, u tassu di crescita di l'industria di l'imballaggio di vetru in u mercatu di cristalli cosmetichi hè solu 2%. U mutivu di u ritmu di crescita lenta hè a cumpetizione di l'altri materiali è a crescita economica glubale lenta, ma avà pare chì ci hè una tendenza di migliione. Da u latu pusitivu, i pruduttori di vetru benefiziu da a rapida crescita di i prudutti di cura di a pelle di alta gamma è a grande dumanda di prudutti di vetru. Inoltre, i pruduttori di vetru cercanu opportunità di sviluppu è i prucessi di produzzione di prudutti constantemente aghjurnati da i mercati emergenti.
In fattu, in tuttu, ancu s'ellu ci sò sempre materiali cuncurrenti in a linea prufessiunale è u mercatu di prufume, i pruduttori di vetru sò sempre ottimisti nantu à e prospettive di l'industria di l'imballaggio di vetru è ùn anu micca dimustratu mancanza di fiducia. Parechje persone crèdenu chì questi materiali di imballaggio in competizione ùn ponu esse paragunati cù i prudutti di vetru in quantu à attrae i clienti è esprimenu marche è pusizioni di cristalli. BuShed Lingenberg, Direttore di Marketing è Relazioni Esterne di Gerresheimer Group (fabricante di vetru), hà dettu: "Forse i paesi anu diverse preferenze per i prudutti di vetru, ma a Francia, chì domina l'industria cosmetica, ùn hè micca cusì ansiosa di accettà i prudutti di plastica". In ogni casu, i materiali chimichi sò prufessiunali è U mercatu di cusmetichi ùn hè micca senza pede. In i Stati Uniti, i prudutti fabbricati da DuPont è Eastman Chemical Crystal anu a stessa gravità specifica chì i prudutti di vetru è si sentenu cum'è vetru. Certi di sti prudutti sò intruti in u mercatu di prufume. Ma Patrick Etahaubkrd, capu di u Dipartimentu di l'America di u Nordu di a cumpagnia italiana, hà spressu dubbitu chì i prudutti di plastica ponu cumpete cù i prudutti di vetru. Ella crede: "A vera cumpetizione chì pudemu vede hè l'imballu esternu di u pruduttu. I pruduttori di plastica pensanu chì i clienti piaceranu u so stile di imballaggio ".
Tuttavia, a cumpagnia hà ancu scontru difficultà considerablementi dui anni fà, chì hà purtatu à a decisione di a dirigenza di chjude un batch of furnaces di fusione di vetru. SGD si prepara avà à sviluppà in i mercati emergenti. Questi mercati includenu micca solu i mercati chì hà intrutu in, cum'è u Brasile, ma ancu i mercati chì ùn hè micca intrutu in, cum'è l'Europa di l'Est è l'Asia. U direttore di marketing di SGD, Therry LeGoff, hà dettu: "Siccomu i grandi marchi allarganu novi clienti in questa regione, sti marchi anu ancu bisognu di fornitori di vetru".
Bastamente, sia un fornitore o un fabricatore, devenu cercà novi clienti quandu si allarganu in novi mercati, cusì i fabricatori di vetru ùn sò micca eccezzioni. Parechje persone crede sempre chì in l'Occidenti, i pruduttori di vetru anu un vantaghju in i prudutti di vetru. Ma insistenu chì i prudutti di vetru venduti nantu à u mercatu cinese sò di qualità inferiore à quelli chì sò in u mercatu europeu. Tuttavia, stu vantaghju ùn pò esse mantenutu per sempre. Per quessa, i pruduttori di vetru occidentali analizzanu avà e pressioni cumpetitive chì affruntàranu in u mercatu cinese.
Per i pruduttori di vetru, l'innuvazione stimula a dumanda
In l'industria di l'imballaggio di vetru, l'innuvazione hè a chjave per portà novi affari. Per BormioliLuigi (BL), u successu recente hè duvuta à a cuncentrazione constante di risorse nantu à a ricerca è u sviluppu di i prudutti. Per pruduce buttigli di prufume cù tappi di vetru, a cumpagnia hà migliuratu a machina è l'equipaggiu di pruduzzione, è ancu riduce i costi di produzzione di i prudutti.
Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021