Imballaggio verde di buttigli di vetru

Gavin Partington, u direttore di l'urganizazione, hà annunziatu i risultati di una indagine sperimentale realizata in cuuperazione cù Australian Vintage è Sainsbury's à a riunione di l'International Wine Show di Londra. Sicondu un sondaghju realizatu da u Pianu d'Azzione Britannicu di Rifiuti è Risorse (WRAP), l'imprese utilizanu buttigli di vetru verdi. I buttigli riduceranu l'emissioni di diossidu di carbonu di 20%.
Sicondu l'indagine di Partington, u tassu riciclabile di u vetru verde hè più altu di u 72%, mentri quellu di u vetru chjaru hè solu 33%. I prudutti chì anu utilizatu vetru verde ecologicu in l'investigazione sperimentale eranu: vodka, brandy, liquore è whisky. Questa indagine hà dumandatu l'opinioni di i clienti 1,124 nantu à l'acquistu di prudutti cù imballaggi di vetru di culori diffirenti.
Questu pò esse perchè u whisky imballatu in buttigli di vetru verde face chì a ghjente pensa immediatamente à u whisky irlandese, è in generale si crede chì a vodka, chì deve esse imballata in buttigli di vetru chjaru, hè cunsiderata "assai strana" dopu esse rimpiazzata cù imballaggio verde. Ancu cusì, 85% di i clienti dicenu sempre chì questu hà pocu effettu nantu à e so scelte di compra. Duranti l'indagine, circa 95% di i rispondenti ùn anu micca truvatu chì u culore di a buttiglia di vinu hà cambiatu da trasparente à verde à pt9. cn culore, solu una persona pò ghjudicà accuratamente u cambiamentu di culore di a buttiglia di imballaggio. U 80% di i rispondenti hà dettu chì u cambiamentu di u culore di a buttiglia di imballaggio ùn averebbe micca un impattu nantu à e so scelte di compra, mentre chì u 90% hà dettu chì preferiscenu sceglie prudutti più ecologici. Più di 60% di l'intervistati hà dettu chì questu esperimentu hà fattu Sainsbury's lascià una impressione megliu nantu à elli, è sò più inclinati à sceglie prudutti cù etichette ecologiche nantu à l'imballu.
Hè più interessante, in l'indagine, u brandy è u licore sò più populari cà u whisky è u vodka.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021