In l'ultimi anni, i principali birrerie di u mondu è l'utilizatori di imballaggi di vetru anu esigendu riduzzione significativa di l'impronta di carbonu di i materiali di imballaggio, in seguitu à a megatendenza di riduce l'usu di plastica è di riduzzione di a contaminazione ambientale. Per un bellu pezzu, u compitu di furmà a fine calda era di furnisce quant'è più buttigli pussibule à u furnace d'anneling, senza assai preoccupazione per a qualità di u pruduttu, chì era principarmenti a preoccupazione di a fine fridda. Cum'è dui mondi diffirenti, i fini caldi è friddi sò completamente separati da u furnace di annealing cum'è a linea di divisione. Per quessa, in u casu di prublemi di qualità, ùn ci hè quasi nisuna cumunicazione puntuale è efficace o feedback da u fretu à u caldu; o ci hè cumunicazione o feedback, ma l'efficacità di a cumunicazione ùn hè micca alta per via di u ritardu di u tempu di u furnace d'annealing. Dunque, per assicurà chì i prudutti d'alta qualità sò alimentati in a macchina di riempimentu, in l'area di u fretu o u cuntrollu di qualità di u magazzinu, i vassoi chì sò tornati da l'utilizatore o chì anu da esse rimbursati seranu truvati.
Per quessa, hè particularmente impurtante di risolve i prublemi di qualità di u produttu in u tempu à l'estremità calda, aiutanu l'equipaggiu di formatura à aumentà a velocità di a macchina, ottene buttigli di vetru ligeri è riduce l'emissioni di carbone.
Per aiutà l'industria di vetru à ottene stu scopu, a cumpagnia XPAR da i Paesi Bassi hà travagliatu nantu à u sviluppu di più è più sensori è sistemi, chì sò appiicati à a furmazione di buttigli di vetru è lattine, perchè l'infurmazioni trasmesse da i sensori. hè coherente è efficace.Più altu di a consegna manuale!
Ci sò troppu fattori interferenti in u prucessu di muffatura chì affettanu u prucessu di fabricazione di vetru, cum'è a qualità di u cullet, a viscosità, a temperatura, l'uniformità di u vetru, a temperatura ambientale, l'anziane è l'usura di i materiali di rivestimentu, è ancu l'oliu, i cambiamenti di produzzione, stop / start. U disignu di l'unità o a buttiglia pò influenzà u prucessu. Lòggicamenti, ogni fabricatore di vetru cerca di integrà sti disturbi imprevisibles, cum'è u statu di gob (pesu, temperatura è forma), gob loading (velocità, lunghezza è tempu di pusizione d'arrivu), temperatura (verde, muffa, etc.), punch / core. , die) per minimizzà l'impattu nantu à u molding, migliurà cusì a qualità di buttigli di vetru.
A cunniscenza precisa è puntuale di u statutu di u gob, u caricamentu di u gob, a temperatura è a qualità di i dati di a buttiglia hè a basa fundamentale per a produzzione di buttigli è lattine più ligeri, più forti, senza difetti à velocità di macchina più elevate. Partendu da l'infurmazioni in tempu reale ricevutu da u sensoru, i dati di a produzzione veri sò usati per analizà in modu obiettivu s'ellu ci sarà dopu buttiglia è pò difetti, invece di diversi ghjudizii subjectivi di e persone.
Questu articulu hà da fucalizza nantu à cumu l'usu di sensori hot-end pò aiutà à pruduce vasi di vetru più ligeri è più forti è vasetti cù tassi di difetti più bassi, mentre aumentanu a velocità di a macchina.
Questu articulu hà da fucalizza nantu à cumu l'usu di sensori hot-end pò aiutà à pruduce vasi di vetru più ligeri è più forti cù tassi di difetti più bassi, mentre aumentanu a velocità di a macchina.
1. Ispezione finale calda è surviglianza di prucessu
Cù u sensoru hot-end per a buttiglia è l'ispezione di latte, i difetti maiò ponu esse eliminati in u hot-end. Ma i sensori hot-end per l'ispezione di bottiglia è latte ùn deve esse usatu solu per l'ispezione hot-end. Cum'è cù qualsiasi macchina d'ispezione, calda o fredda, nisun sensoru pò inspeccionà in modu efficace tutti i difetti, è u listessu hè veru per i sensori hot-end. E siccomu ogni buttiglia o lattina fora di spec. prudutte digià perde u tempu di produzzione è energia (è genera CO2), l'enfasi è u vantaghju di i sensori hot-end hè nantu à a prevenzione di difetti, micca solu l'ispezione automatica di i prudutti difetti.
U scopu principale di l'ispezione di buttiglia cù sensori hot-end hè di eliminà i difetti critichi è di cullà infurmazioni è dati. Inoltre, i buttigli individuali ponu esse inspeccionati secondu e esigenze di u cliente, dendu una bona visione generale di e dati di rendiment di l'unità, ogni gob o u ranker. L'eliminazione di i difetti maiò, cumpresu u versamentu è l'attaccamentu di u caldu, assicura chì i prudutti passanu per l'equipaggiu d'ispezione di a fine calda è di l'ispezione di u caldu. I dati di u rendiment di a cavità per ogni unità è per ogni gob o corridore ponu esse aduprati per un'analisi efficace di a causa di a radica (apprendimentu, prevenzione) è azzione di rimediu rapida quandu si presentanu prublemi. L'azzione di rimediazione rapida da a fine calda basata nantu à l'infurmazioni in tempu reale pò migliurà direttamente l'efficienza di a produzzione, chì hè a basa per un prucessu di mudificazione stabile.
2. Reduce fattori di interferenza
Hè ben cunnisciutu chì parechji fattori interferenti (qualità di cullet, viscosità, temperatura, homogeneità di vetru, temperatura ambiente, deteriorazione è usura di i materiali di rivestimentu, ancu olii, cambiamenti di produzzione, unità di stop / start o design di buttiglia) affettanu l'artigianalità di fabricazione di vetru. Questi fattori di interferenza sò a causa di a variazione di u prucessu. È più fattori d'interferenza hè sottumessu à u prucessu di mudificazione, più difetti sò generati. Questu suggerisce chì a riduzzione di u livellu è a freccia di i fatturi interferenti farà un longu caminu versu l'obiettivu di pruduce prudutti più ligeri, più forti, senza difetti è più veloce.
Per esempiu, a fine calda generalmente mette assai enfasi in l'oliu. Infatti, l'oliu hè una di e distrazioni principali in u prucessu di furmazione di buttiglia di vetru.
Ci hè parechje manere di riduce u disturbu di u prucessu per oliu:
A. Oliatura manuale: Crea un prucessu standard SOP, cuntrollà strettamente l'effettu di ogni ciculu di oliu per migliurà l'oliu;
B. Utilizà u sistema di lubrificazione automatica invece di l'oliu manuale: Paragunatu cù l'oliu manuale, l'oliu automaticu pò assicurà a coherenza di a freccia d'oliu è l'effettu di l'oliu.
C. Minimize oiling usendu un sistema di lubricazione automatica: mentre riduce a freccia di l'oliu, assicuratevi a cunsistenza di l'effettu di l'oliu.
U gradu di riduzzione di l'interferenza di u prucessu per via di l'oliu hè in l'ordine di a
3. Trattamentu pruvucarà a surgente di fluttuazioni prucessu per fà a distribuzione di spessore muru di vetru più uniforme
Avà, per affruntà i fluttuazioni in u prucessu di furmazione di vetru causatu da i disturbi sopra, parechji pruduttori di vetru utilizanu più liquidu di vetru per fà buttigli. Per risponde à e specificazioni di i clienti cù un spessore di muru di 1 mm è ottene una efficienza di pruduzzione ragiunate, e specificazioni di u disignu di u spessore di u muru varienu da 1,8 mm (prucessu di soffiu di pressione di bocca) à ancu più di 2,5 mm (prucessu di soffiu è soffiu).
U scopu di stu gruixu di muru aumentatu hè di evità buttigli difettu. In i primi tempi, quandu l'industria di u vetru ùn pudia micca calculà a forza di u vetru, stu gruixu aumentatu di u muru cumpensu a variazione eccessiva di u prucessu (o bassi livelli di cuntrollu di prucessu di mudificazione) è hè stata facilmente cumprumessa da i fabricatori di cuntenituri di vetru è i so clienti accettanu.
Ma com'è u risultatu di questu, ogni buttiglia hà un gruixu di muru assai diversu. Attraversu u sistema di surviglianza di sensori infrarossi nantu à a fine calda, pudemu vede chjaramente chì i cambiamenti in u prucessu di mudificazione pò purtà à cambiamenti in u gruixu di u muru di a buttiglia (cambiamentu in a distribuzione di vetru). Cum'è mostra in a figura sottu, sta distribuzione di vetru hè divisu in fondu in i dui casi seguenti: a distribuzione longitudinale di u vetru è a distribuzione laterale. , sia verticalmente sia orizontali. Per riduce u pesu di a buttiglia è prevene i difetti, duvemu riduce o evità sti fluttuazioni. U cuntrollu di a distribuzione di u vetru fusu hè a chjave per pruduce buttigli è latte più ligeri è più forti à velocità più altu, cù menu difetti o ancu vicinu à cero. U cuntrollu di a distribuzione di vetru richiede un monitoraghju cuntinuu di a buttiglia è a produzzione di latte è a misurazione di u prucessu di l'operatore basatu nantu à i cambiamenti in a distribuzione di vetru.
4. Raccoglie è analizà e dati: crea intelligenza AI
Aduprendu più è più sensori cullerà più è più dati. Cumminendu in modu intelligente è analizà sta dati furnisce più è megliu infurmazione per gestisce i cambiamenti di prucessu in modu più efficace.
L'ultimu scopu: per creà una grande basa di dati di dati dispunibuli in u prucessu di furmazione di vetru, chì permette à u sistema di classificà è unisce e dati è di creà i calculi più efficaci di ciclu chjusu. Dunque, avemu bisognu di esse più terrenu è principià da e dati attuali. Per esempiu, sapemu chì i dati di carica o di temperatura hè in relazione cù i dati di buttiglia, una volta chì sapemu sta relazione, pudemu cuntrullà a carica è a temperatura in tale manera chì pruducia buttigli cù menu shift in a distribuzione di u vetru. cusì chì i difetti sò ridotti. Inoltre, certi dati di fretu (cum'è bolle, cracks, etc.) ponu ancu indicà chjaramente cambiamenti di prucessu. Utilizà sta dati pò aiutà à riduce a varianza di u prucessu ancu s'ellu ùn hè micca nutatu à a fine calda.
Dunque, dopu chì a basa di dati registra questi dati di prucessu, u sistema intelligente AI pò furnisce automaticamente misure correttive pertinenti quandu u sistema di sensori hot-end rileva difetti o trova chì i dati di qualità supera u valore di alarme stabilitu. 5. Crea un SOP basatu in sensori o l'automatizazione di u prucessu di furmà
Quandu u sensoru hè adupratu, duvemu urganizà diverse misure di produzzione intornu à l'infurmazioni furnite da u sensoru. Più è più fenomeni di produzzione reale ponu esse vistu da i sensori, è l'infurmazioni trasmessi sò assai riduttivi è consistenti. Questu hè assai impurtante per a produzzione!
I sensori monitoranu continuamente u statu di u gob (pesu, temperatura, forma), carica (velocità, lunghezza, ora d'arrivu, pusizione), temperatura (preg, die, punch / core, die) per monitorà a qualità di a buttiglia. Ogni variazione in a qualità di u produttu hà una ragione. Una volta chì a causa hè cunnisciuta, i prucessi operativi standard ponu esse stabiliti è appiicati. L'applicazione di SOP facilita a produzzione di a fabbrica. Sapemu da i feedback di i clienti chì sentenu chì hè diventatu più faciule per reclutà novi impiegati in u caldu per via di i sensori è SOP.
Ideale, l'automatizazione deve esse appiicata quant'è pussibule, soprattuttu quandu ci sò più è più setti di machini (cum'è 12 setti di macchine 4-drop induve l'operatore ùn pò micca cuntrullà bè 48 cavità). In questu casu, u sensoru osserva, analizà e dati è face l'aghjustamenti necessarii rinviendu e dati à u sistema di cronizazione di u rangu è di u trenu. Perchè u feedback opera nantu à u so propiu attraversu l'urdinatore, pò esse aghjustatu in millisecondi, qualcosa chì ancu i migliori operatori / esperti ùn puderanu mai fà. In l'ultimi cinque anni, un cuntrollu automaticu à ciclu chjusu (hot end) hè statu dispunibule per cuntrullà u pesu di gob, a spaziatura di buttiglia nantu à u trasportatore, a temperatura di u muffa, u core punch stroke è a distribuzione longitudinale di u vetru. Hè prevedibile chì più loops di cuntrollu seranu dispunibili in un futuru vicinu. Basatu nantu à l'esperienza attuale, l'usu di i loops di cuntrollu differenti pò pruduce in fondu i stessi effetti pusitivi, cum'è a riduzzione di fluttuazioni di u prucessu, menu variazioni in a distribuzione di vetru è menu difetti in buttigli è vasi di vetru.
Per ottene u desideriu di produzzione più ligera, più forte, (quasi) senza difetti, più veloce è più altu, avemu prisentatu qualchi modi per ottene in questu articulu. Cum'è un membru di l'industria di i cuntenituri di vetru, seguimu a megatrend di riduzzione di a contaminazione plastica è ambientale, è seguite i requisiti chjaru di e grandi cantine è altri utilizatori di imballaggi di vetru per riduce significativamente l'impronta di carbonu di l'industria di i materiali di imballaggio. È per ogni fabricatore di vetru, a produzzione di buttigli di vetru più ligeri, più forti, (quasi) senza difetti, è à velocità di macchina più elevate, pò purtà à un più grande ritornu di l'investimentu mentre riduce l'emissioni di carbone.
Tempu di post: Apr-19-2022