Cumu a cantina sceglie u culore di vetru per a buttiglia di vinu ?
Ci ponu esse diverse ragiuni daretu à u culore di vetru di ogni buttiglia di vinu, ma truverete chì a maiò parte di i vignaghjoli seguitanu a tradizione, cum'è a forma di una buttiglia di vinu. Per esempiu, u Riesling tedescu hè generalmente imbottigliatu in vetru verde o marrone; U vetru verde significa chì u vinu hè di a regione Moselle, è u marrone hè di Rheingau.
In generale, a maiò parte di i vini sò imballati in buttigli di vetru ambra o verde, perchè ponu ancu resiste à i raghji ultraviolet, chì ponu esse dannusu à u vinu. Di solitu, i buttigli di vinu trasparenti sò usati per mantene u vinu biancu è u vinu rosé, chì pò esse beie à a ghjovana età.
Per quelli vitigni chì ùn seguitanu micca a tradizione, u culore di u vetru pò esse una strategia di marketing. Certi pruduttori sceglienu un vetru chjaru per vede a chiarezza o u culore di u vinu, in particulare per i vini rosati, perchè u culore indica ancu u stilu, a varietà di uva è / o a regione di u vinu rosa. I vetri di novità, cum'è frosted o blu, ponu esse un modu per attruverà l'attenzione di a ghjente à u vinu.
Qualunque sia u culore chì tutti pudemu pruduce per voi.
Tempu di post: 25-ghjugnu-2021