Cumu pulisce i buttigli di vetru?

1, usu cutidianu di vetru, finu à ch'è imbiccatu in l'acitu àcitu in 30 minuti, pò esse brillanti cum'è novu.Tazzi di vetru di cristallu è altri set di tè dilicatu, ponu esse sbulicati cù un pannu dipped in l'acitu, un locu neru finamente, cù un spazzola di denti di setole morbide dipped in l'acitu, u sali mischju in a suluzione pò esse sbulicatu.In più, u glassware sarà lavatu cù acqua, pour cum'è circa 40 gradi d'acqua calda à spazzola, è poi lascià sicca naturale, vi ponu dinù caccià u fondu di a scala tazza tè.

2, smear some toothpaste nantu à u fondu di a tazza, è poi sguassate cù un pannu di nylon.Pudete ancu dip scrub sali fini, l'effettu hè ancu assai bonu.

3, assai faciule da pulisce, soprattuttu scala di tè.U saccu di plastica in una bola, immersa, mette una piccula quantità di alkali comestible, scrub the cup, hè faciule di pulisce.

Cumu pulisce i buttigli di vetru?

1, risu: 10 graneddi di risu in a buttiglia, pour l'acqua, a quantità di acqua hè di circa un quintu di a capacità di l'buttiglia, è poi copre a buttiglia dopu à scuzzulate dura per 10 seconde, è poi risciacquare cù l'acqua, faciule. per pulisce a buttiglia di vetru difficiule.

2, l'acitu biancu: buttigli di vetru pulita prima di fà a nostra propria suluzione di pulizia, pour l'acqua in u cuntinuu, poi pour una cucchiara di sali, è dopu avemu pour l'acitu biancu, mischjà bè, pour in a buttiglia di vetru soaked per dui minuti.Infine, usemu un spazzola di denti per spazzolà a buttiglia di vetru, pulita cù l'acqua uni pochi di volte.

3, limonu: sapemu chì a buttiglia di vetru usata per un bellu pezzu, a superficia accumulerà una strata di terra, in questu tempu, pudete taglià u limone in a mità, a cima smeared cù u sali, è dopu u latu di limonu tagliatu. u limonu overlay full of sale rubbing back and back on the glass, and poi risciacqua cù acqua nantu à l'OK.

4, dentifricio: u metudu hè assai sèmplice, hè di strincà un pocu dentifricu, strofinando avanti è avanti nantu à a buttiglia di vetru, è poi lavà cù l'acqua dopu chì a buttiglia di vetru hè pulita cum'è nova.


Tempu di Postu: Feb-18-2024