L'aroma è u gustu di una bona bottiglia di vinu hè ùn hè mai risolve, hà cambiatu u tempu, ancu in a durata di festa. Degustazione è catturà sti cambiamenti cù u core hè a gioia di u degustazione di vini. Oghje ci andemu à parlà di u ciculu di u vinu.
In u mercatu di u vinu maturu, vinu ùn hà micca una vita di furtu, ma un periodu di bevanda. Cum'è a ghjente, u vinu hà un ciculu di vita. A so Vita hà da sperienza u sviluppu à a Ghjuvanni, righjunghjendu gradualmente a maturità, è poi pocu à decadenza, ingressu in vechjia, è ancu murata.
In u curnu di a cunseczione, l'evoluzione di Aroma hè vicinu à u cambiamentu di e stagioni. I ghjovani vini venenu à noi cù i passi di primavera, è stanu megliu è megliu cù a melodia di l'estiu. Da a diminuta a decaminzione, u muluminu di vinu mele hè indianu di a gruga di u vinu, è finalmente à a fine di a vita cù l'arrivata di l'invernu.
U ciculu di vita hè un modu grande per aiutà noi ghjudicà a vita di un vinu è a so maturità.
E differenzi trà vini diffderenti sò evidenti, qualchi vini sò sempri ghjovani à 5 anni, mentre chì altri di a stessa età sò già vechji. Cum'è a ghjente, chì affetta u nostru statu di vita ùn hè spessu in età, ma a mentalità.
Primavera in vinu chjaru
Aromi di sproti verdura pianta, fiori, frutta fresca, frutta fresca e dolci.
Eppuru Prime in u Vigna
Aromi di fenua
Engny di uculu medie
Odini di frutta secca, puree, stusces, busgi, funghi, tabacco, cuir, fur è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animali è altri animale.
invernu vintage
Aromas di frutta candita, Fowl selvile, musk, ambra, tartus, terra, frutta punto, filhi fruttani Moldiali. Un vinu chì ghjunghje à a fine di a so vita ùn hà più aromi.
Dopu a lege chì hà fattu tuttu è fallsò, hè guasi impussibile per un vinu pesca à ogni stazzu di a so vita. Vini chì l'elegetere un sapori maturu è elegante aunoghju sò prubabilmente mediocre in a so ghjuventù.
Vinu di tastà, sperienza a vita, refine a saviezza
Yuval Harari, una cattura Israeleva Storia, disse In "Una viità" Questa vi futuru "Dì à manghjà x sensibilità, perseà l'esensività, affannaru dì A sensibilità ùn hè micca una capacità astratta chì pò esse sviluppata da leghje un libru o stà à sente un discorsu, ma una cumpetenza pratica chì deve esse maturita. È u vinu degusta hè un modu fantasticu per esercitassi a sensibilità.
Ci sò centinaie di sfarenti sferenti in u mondu di u vinu, micca tutte e vostre sò a famiglia d'identificà. Per i identificà, prufessiunali classificanu è anu di sparitu, questi ombri, cum'è chì ponu di ciirate in l'agrume, frutti rossi, frutti neri è frutti bropicali.
Se vulete apprezzà megliu i aromi cumplessi in u vinu, Senti i Cambia in a Ciclu di Vita, per ogni aroma, duvete pruvà a so odore, se ùn vi ricordu, debbetti sfruressi. Cumprate alcune frutti è fiori di stagione, o odore un perfume unicu, masticanu un bar di cioccolatu, o di piglià una caminata in i boschi.
Cum'è Wilhelm von Humboldt, una figura impurtante in a custruzzione di u sistema educazione muderna, una volta muderna, in antimu seculu, u scopu di esistenza hè "per esistenza a sperienza di a vita più est di listessa" per estrarre a vita ". Hà scrittu ancu: "Ci hè solu un piccu per cunquistà in a vita - per pruvà à sperimentà ciò chì hè piace à esse umanu."
Questa hè a ragione chì l'amatori di vini sò dipendenti à u vinu
Tempu di Post: Nov-01-2022