Sì duvete esse ebri, duvete esse "ebria", chì hè u più grande rispettu di a vita

Qualchidunu nantu à a tavola di vinu ùn pò micca beie mille bicchieri, è alcune persone ponu esse ebri dopu à una sola. Farda, ùn importa micca a quantità grande o pocu di grande o chjuca, sà cumu indulga in ella, gode di u divertente hè u più grande rispettu di a vita.

"Drunk" face l'amichi più affettivi.
Cume u dittu, "mille tazzi di vinu hè raru quandu scontre un amicu boscu". Hè una bella benedizzione di scuntrà un amicu boscu in a tavola di u vinu. Quandu ùn avete nunda à fà, invita l'amichi in duie è Twos, pusendu a strada, bevande à tavulinu, chatte nantu à l'affari di famiglia, è parlate di a vita.

Indulge in questu tempu tranquillamente cù i vostri amichi, ùn avete micca bisognu troppu parolle, solu un ochju è i vostri amichi vi capiscenu. Tutti i materie triviali di a vita, frustrazione in u locu di travagliu, è impotenza in a vita sò tutti in un biccheri di vinu.

"Ubriacu" face u gustu di a cità mornate più gustosa.
A casa hè a direzzione di a cità nativa; u vinu hè u gustu di a cità nativa. Ogni regione hà u so propiu vinu speciale è manghjà speciale. Ogni annu nantu à u viaghju di ritornu durante u festival di primavera, i genitori sempre affettanu una scatula completa di e cose per i so figlioli, cumprese u vinu è i vini. Per manghi chì eranu svanti fora fora tuttu l'annu, manghjate una bocca di l'alimentazione nativa è po beve una bocca di u vinu di nave hè u più grande Confortu di a vita à a vita.

Quandu u festival di a primavera vene l'annu prossimu, e vagabriche di tuttu u mondu in ritornu à e so case. U cuncettu di a famiglia, Etica è in famiglia è di famiglia sò tutti cunti in una bicchida di u vinu, chì hà il Suden per millai d'anni è hè passatu à questu ghjornu.

"Ubriacu" face l'amore in u core più amante.
Ùn sapete micca quellu chì ti ama finu à chì site malatu, è ùn sapete micca quellu chì amate quandu site ubriacu. Ancu se hè una scherzione, ùn hè micca senza ragione. Avete mai ricurdatu di esse loca per l'amore dopu à beie, è u dulore in u vostru core quandu pensate di quellu bene?

Ci hè amarezza è dolcezza in amore. Quandu ci simu in u dulore d'amore, pensemu à vinu. L'alcolare hà un tipu di putere magicu, chì permette a ghjente temporanea in fughje a caage di a realtà, torna à u stessu è ghjunghje direttamente à u core uriginale. Dopu à esse bevutu, ciò chì solitu ùn pensu micca o dicu, ciò chì sò cunfunditu da a realità è ùn pò micca vede chjaramente, hè assai chjaru in questu mumentu. A ghjente hè borra, ma u core hè svegliu.

I sani antichi sò tantu solitari, solu i bevande mantene i so nomi. I ragi è sages sò cume e persone ordinarie, noi, ciò chì si bevanu hè i so preoccupazii è è ciò chì postu in u so core hè emozioni. Bevete quandu site felice, bevande quand'ellu vi dispiace, bevete astricate, appariti quandu vi arrabbiate, è bevite, è bevite.

Hè difficiule per e persone chì sò sempre sobri per apprezzà a bellezza suttile in a vita. E persone chì anu da esse ebria sò "drunk" è sà cumu gode di a vita è sente l'emozioni trà e persone.

Un beie hè piacevule, ma un grande drunk ferisce u corpu. L'alkohol hè una bona cosa, ma ùn sia micca avidità.


Tempu di Post: Jan-29-2023