Certi pirsuni nantu à a tavula di vinu ùn ponu micca beie mille bicchieri, è certi pò esse ibriacati dopu à unu. Beie, ùn importa micca a quantità di grande o chjuca, sapete cumu indulge in questu, gode di u divertimentu hè u più grande rispettu per a vita.
"Drunk" rende l'amichi più affettuosi.
Cume si dice, "mila tazzi di vinu sò rari quandu scuntrà un amicu di pettu". Hè una grande benedizzione per scuntrà un amicu di pettu à a tavola di vinu. Quandu ùn avete nunda à fà, invitate l'amichi in dui è dui, pusate nantu à a strada, beie à tavula, chatte nantu à l'affari di famiglia, è parlate di a vita.
Indulge in stu tempu tranquillu cù i vostri amichi, ùn avete micca bisognu di troppu parolle, basta un sguardu è i vostri amichi vi capiscenu. Tutti l'affari triviali di a vita, a frustrazione in u locu di travagliu è l'impotenza in a vita sò tutti in un vetru di vinu.
"Drunk" rende u gustu di a cità nativa più diliziosu.
A casa hè a direzzione di a cità nativa; u vinu hè u gustu di a cità nativa. Ogni regione hà u so vinu speciale è l'alimentu speciale. Ogni annu nantu à u viaghju di ritornu durante u Festival di Primavera, i genitori sempre stuffanu una scatula sana piena di cose per i so figlioli, cumprese vinu è verdura. Per i vagabondi chì anu andatu fora di tuttu l'annata, manghjà una bocca di cibo di a cità è beie una bocca di vinu di a cità hè u più grande cunfortu di a vita.
Quandu u Festival di Primavera vene l'annu dopu, i vagabondi di tuttu u mondu tornanu in casa. U cuncettu di famiglia di u populu Chinese, l'etica è l'affettu di a famiglia sò tutti cuntenuti in un vetru di vinu, chì hà duratu per millaie d'anni è hè statu trasmessu finu à questu ghjornu.
"Drunk" rende l'amore in u core più amante.
Ùn sapete micca quale ti ama finu à chì site malatu, è ùn sapete micca quale ti amate quandu site borra. Ancu s'ellu hè un scherzu, ùn hè micca senza ragione. Vi ricordate di esse pazzi d'amore dopu avè bevutu, è u dulore in u vostru core quandu pensate à quellu TA dopu avè bevutu?
Ci sò amarezza è dolcezza in amore. Quandu avemu dulore per l'amore, pensemu sempre à u vinu. L'alcoolate hà un tipu di putenza magica, chì permette à e persone di scappà temporaneamente da a gabbia di a realità, di vultà in sè stessu è di ghjunghje direttamente à u core originale. Dopu à esse ubriacu, ciò chì di solitu ùn oseu micca pensà o dì, ciò chì sò cunfusu da a realità è ùn pò micca vede chjaramente, hè assai chjaru in questu mumentu. A ghjente hè ibriacata, ma u core hè svegliu.
L'antichi saggi sò cusì soli, solu i bevitori mantenenu i so nomi. I saggi è i saggi sò cum'è a ghjente ordinaria cum'è noi, ciò chì beie hè u vinu, ciò chì allevianu e so preoccupazioni hè, è ciò chì ponenu in u so core hè l'emozione. Beie quandu site cuntentu, beie quandu site disappuntu, beie quandu site eccitatu, beie quandu site arrabbiatu, beie quandu si parte, è beie quandu site riunitu.
Hè difficiule per e persone chì sò sempre sobri per apprezzà a bellezza sottile in a vita. E persone chì duveranu esse ubriache sò "drunk" è sanu cumu gode di a vita è sente l'emozioni trà e persone.
Una piccula bevanda hè piacevule, ma un grande drunk ferisce u corpu. L'alcohol hè una bona cosa, ma ùn sia micca avidità.
Tempu di post: 29-Jan-2023