U Gruppu Moët Hennessy-Louis Vuitton (Louis Vuitton Moët Hennessy, chjamatu LVMH) hà publicatu recentemente u so rapportu annuale, in quale l'affari di vinu è liquori hà da ottene un fatturatu di 7,099 miliardi d'euros è un prufittu di 2,155 miliardi d'euros in 2022, un annu dopu. -aumentu di l'annu di 19% è 16%, ma ci hè sempre un gap cumparatu cù altri segmenti di cummerciale di u gruppu.
In particulare, Hennessy cumpensà l'impattu di l'epidemie aumentendu i prezzi in u 2022, ma in fattu, per via di u backlog di un gran numaru di prudutti in u canali, i distributori domestici sò sottumessi à una pressione d'inventariu considerable.
LVMH descrive l'attività di vinu: "Livellu record di entrate è guadagni"
I dati mostranu chì l'attività di vinu è spiritu di LVMH hà da ottene un fatturatu di 7,099 miliardi d'euros in 2022, un aumentu annu di 19%; prufittu di 2,155 miliardi d'euros, un aumentu annu di 16%. descrive.
U so rapportu annuali hà dettu chì a vendita di Champagne hà aumentatu 6% cum'è a dumanda cuntinuata hà purtatu à cresce a pressione di l'offerta, cù un momentu particularmente forte in l'Europa, u Giappone è i mercati emergenti, in particulare in u canali "alta energia" è i segmenti gastronomichi; Hennessy Cognac hà guadagnatu Grazie à a so strategia di creazione di valore, a pulitica dinamica di l'aumentu di u prezzu offset l'impattu di l'epidemie in Cina, mentre chì i Stati Uniti sò stati affettati da disrupzioni logistichi à u principiu di l'annu; U giardinu hà rinfurzatu a so cartera glubale di vini premium.
Ancu s'ellu ci hè ancu un bonu rendimentu di crescita, l'attività di vinu è spiritu hè menu di u 10% di i rivenuti totali di u Gruppu LVMH, ultimu postu trà tutti i settori. U tassu di crescita annu à l'annu hè simile à quellu di "moda è pelletteria" (25%) è selettivu Ci hè una clara gap in retail (26%), ligeramente più altu ch'è perfume è cosmetichi (17%), orologi è gioielli (18%).
In quantu à u prufittu, l'affari di u vinu è di l'alcolici conta circa 10% di u prufittu tutale di u Gruppu LVMH, secondu solu à i 15,709 miliardi d'euros di "moda è pelle", è l'aumentu di l'annu hè solu più altu. chè quellu di "prufumi è cusmetichi" (-3%).
Si pò vede chì u tassu di crescita annuale di i rivenuti è di u prufittu di l'affari di vinu è liquori hà righjuntu u livellu mediu di u gruppu LVMH, cuntendu solu circa 10%.
U rapportu annuale hà dettu chì e vendite di Hennessy in 2022 calanu ligeramente annu à l'annu perchè "a basa di paragone trà 2020 è 2021 hè estremamente alta". In ogni casu, secondu più di un distributore di canali domestici, secondu e so statistiche, a vendita di quasi tutti i prudutti Hennessy in 2022 calarà cumparatu cù 2021, in particulare i prudutti high-end calanu ancu di più per via di l'impattu di l'epidemie.
Inoltre, "a pulitica dinamica di l'aumentu di u prezzu di cognac di Hennessy compensa l'impattu di a situazione epidemica" - in verità, Hennessy hà parechji aumenti di prezzu in 2022, trà i quali "ridisegnu di l'imballaggio VSOP è novi attività di marketing" sò ancu citati in u rapportu annuale One. di i punti culminanti. In ogni casu, secondu l'osservazione di l'affari di u spiritu WBO, per via di u backlog di un gran numaru di vechji prudutti di imballaggio in u canali, i vechji prudutti di imballaggio sò sempre venduti per un bellu pezzu. Dopu chì l'inventariu di sti prudutti hè esauritu, Dopu à l'aumentu di u prezzu, i novi prudutti di imballaggio sò prubabilmente stabilizzà u prezzu.
"A vendita di champagne hà aumentatu da 6%" - Sicondu un insider di l'industria, u mercatu domesticu di champagne serà in short supply in 2022, è l'aumentu generale serà più di 20%. Finu à avà 1400 yuan / buttiglia. In quantu à i vini sottu LVMH, l'insider di l'industria hà ammissu chì a prestazione di a maiò parte di l'altri marchi eccettu Cloudy Bay in u mercatu domesticu hè lackluster.
Ancu s'ellu LVMH hè cunfidenza di cunsulidà a so leadership globale in u settore di u lussu in u 2023, ci hè ancu una longa strada da fà, almenu in u settore di l'affari di vinu è spiritu.
Tempu di post: 29-Jan-2023