Qualchi ghjorni fà, Gong Yechang, chì era certificatu cum'è "Direttore esecutivu di Beijing Luyao Food Co., Ltd". nantu à Weibo, hà dettu a nutizia nantu à Weibo, dicendu: "U cuntenutu di plastificante in salsa di soia, l'acitu è e bevande chì avemu bisognu di manghjà ogni ghjornu hè 400 volte di u vinu. ".
Dopu chì questu Weibo hè statu publicatu, hè statu ripubblicatu più di 10 000 volte. In una entrevista, u Centru Naziunale di Evaluazione di Rischi per a Sicurezza Alimentaria hà dichjaratu chì avia digià acquistatu una parte di a salsa di soia è l'acitu venduti in u mercatu per teste d'urgenza è ùn hà micca truvatu anormalità in u plastificante. Tuttavia, ùn ci hè micca un annunziu chjaru in quantu à i tipi di campioni testati è a quantità di plastificante rilevata.
Dopu questu, u ghjurnalista hà cuntattatu u Dipartimentu di Publicità di u Centru Naziunale di Valutazione di Rischiu di Sicurezza Alimentare parechje volte, ma ùn hà ricevutu nisuna risposta.
In questu sensu, u ghjurnalista hà intervistatu Dong Jinshi, vicepresidentu esecutivu di l'Associazione Internaziunale di Packaging Food. Ellu hà dettu chì attualmente, a Cina hà esigenze chjaru in i materiali di imballaggio di gioielli, è ci sò restrizioni à i normi di plastificanti.
"Se u cuntenutu di plastificante aghjuntu da a cumpagnia di imballaggio in u materiale di imballaggio di l'alimentu ùn supera micca u standard, ùn ci hè bisognu di preoccupassi, perchè ancu s'ellu hè precipitatu u plastificante durante u cuntattu trà u materiale di imballaggio è l'alimentu, u so cuntenutu hè assai picculu. U 90% serà metabolizatu in una ora. Ma se e cumpagnie alimentari aghjunghjenu plastificanti à l'ingredienti in u prucessu di produzzione, ùn hè micca un prublema di imballaggio ". Suggerì chì i cunsumatori anu da pruvà à sceglie buttigli di vetru quandu compra l'acitu di salsa di soia è altri condimenti. pacchettu di.
Tempu di pubblicazione: 20-10-2021