Associazione Portoghese di a Birra: L'aumentu di l'impositu nantu à a birra hè inghjustu

Associazione Portoghese di a Birra: L'aumentu di l'impositu nantu à a birra hè inghjustu

U 25 d'ottobre, l'Associazione Portoghese di a Birra hà criticatu a pruposta di u guvernu per u bilanciu naziunale di u 2023 (OE2023), indicà chì l'aumentu di u 4% di l'impositu speciale nantu à a birra paragunatu à u vinu hè inghjustu.
Francisco Gírio, secretariu generale di l'Associazione Portoghese di a Birra, hà dettu in una dichjarazione publicata u stessu ghjornu chì l'aumentu di sta tassa hè inghjustu perchè aumenta u pesu di l'impositu nantu à a birra in paragunà à u vinu, chì hè sottumessu à l'IEC / IABA (accisa fiscale). / tassa d'accisa) Tassa di bevande alcoliche) hè zero.I dui cumpetenu in u mercatu domesticu di l'alcohol, ma a biera hè sottumessu à IEC / IABA è 23% VAT, mentri u vinu ùn paga micca IEC / IABA è solu paga 13% VAT.

Sicondu l'associu, i microbreweries di u Portugallu pagaranu più di u doppiu di l'impositu per ettolitru cà i più grandi birrerie di Spagna.
In a listessa nota, l'associu hà dettu chì sta pussibilità stabilita in OE2023 avaristi implicazioni serii per a cumpetitività è a sopravvivenza di l'industria di a birra.
L'associu hà avvirtutu: "Se a pruposta hè appruvata in u Parlamentu di a Republica, l'industria di a cerveza serà assai dannuta in paragunà à i so dui più grandi cuncurrenti, u vinu è a cerveza spagnola, è i prezzi di a biera in Portugallu puderanu aumentà, perchè più costu pò esse passatu. nantu à i cunsumatori ".

A pruduzzione messicana di birra artigianale prevista aumentà di più di 10%

L'industria messicana di a birra artigianale hè prevista per cresce di più di 10% in 2022, secondu i rapprisentanti di l'associazione ACERMEX.In u 2022, a produzzione di birra artigianale di u paese aumenterà da 11% à 34 000 kilolitri.U mercatu di a biera messicana hè attualmente duminatu da u gruppu Grupo Modelo di Heineken è Anheuser-Busch InBev.

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-07-2022