U whisky hè u prossimu puntu splusivi in ​​l'industria di u vinu ?

A tendenza di u whisky hè in u mercatu cinese.

U whisky hà ottenutu una crescita stabile in u mercatu cinese in l'ultimi anni. Sicondu i dati furniti da Euromonitor, una istituzione di ricerca ben cunnisciuta, in l'ultimi cinque anni, u cunsumu è u cunsumu di whisky di a Cina anu mantinutu una crescita annuale composta di 10,5% è 14,5%, rispettivamente.

À u listessu tempu, secondu a previsione di Euromonitor, u whisky hà da cuntinuà à mantene un ritmu di crescita cumpostu "a doppia cifra" in Cina in i prossimi cinque anni.

Precedentemente, Euromonitor avia liberatu a scala di cunsumu di u mercatu di i prudutti alcoolichi di a Cina in 2021. À mezu à elli, a scala di u mercatu di bevande alcoliche, spiriti è whisky eranu 51,67 miliardi litri, 4,159 miliardi litri è 18,507 milioni di litri rispettivamente. litri, 3,948 miliardi di litri, è 23,552 milioni di litri.

Ùn hè micca difficiule di vede chì quandu u cunsumu generale di bevande alcoliche è spiriti mostra una tendenza discendente, u whisky mantene sempre una tendenza di crescita stabile contr'à a tendenza. I risultati recenti di ricerca di l'industria di u vinu da a Cina Meridionale, a Cina Orientale è altri mercati anu ancu cunfirmatu sta tendenza.

"A crescita di u whisky in l'ultimi anni hè stata assai evidenti. In 2020, avemu impurtatu dui grandi cabinets (whisky), chì duppiò in 2021. Ancu s'ellu hè statu assai affettatu da l'ambiente (ùn pò esse vindutu per parechji mesi), (u voluminu di u whisky di a nostra cumpagnia) pò ancu esse u listessu cum'è. l'annu scorsu." Zhou Chuju, direttore generale di Guangzhou Shengzuli Trading Co., Ltd., chì hè intrutu in l'affari di whisky dapoi u 2020, hà dettu à l'industria di u vinu.

Un altru mercante di vinu di Guangzhou impegnatu in l'affari multi-categoria di vinu di salsa, whisky, etc. hà dettu chì u vinu di salsa serà caldu in u mercatu di Guangdong in u 2020 è u 2021, ma u rinfrescante di u vinu di salsa in u 2022 farà chì parechji cunsumatori di vinu di salsa giranu. à u whisky. , chì hà aumentatu assai u cunsumu di whisky mid-to-high-end. Hà deviatu assai di e risorse precedenti di l'affari di u vinu di salsa à u whisky, è aspetta chì l'affari di u whisky di a cumpagnia uttene una crescita di 40-50% in 2022.

In u mercatu di Fujian, u whisky hà ancu mantinutu una rapida crescita. "U whisky in u mercatu di Fujian cresce rapidamente. In u passatu, u whisky è l'acquavite rapprisentanu u 10% è u 90% di u mercatu, ma avà ognunu conta per u 50% ", disse Xue Dezhi, presidente di Fujian Weida Luxury Famous Wine.

"U mercatu di Fujian di Diageo crescerà da 80 milioni in 2019 à 180 milioni in 2021. Stimu chì ghjunghjerà à 250 milioni questu annu, basicamente una crescita annuale di più di 50%. Xue Dezhi hà dettu ancu.

In più di l'aumentu di a vendita è a vendita, l'aumentu di "Red Zhuan Wei" è di i whisky bars cunfirmanu ancu u mercatu di whisky caldu in u Sud di a Cina. Un numeru di venditori di whisky in u Sud di a Cina hà unanimu dichjaratu chì attualmente in u Sud di a Cina, a proporzione di i venditori "Red Zhuanwei" hà righjuntu 20-30%. "U numeru di whisky bars in Cina meridionale hè cresciutu significativamente in l'ultimi anni". Kuang Yan, direttore generale di Guangzhou Blue Spring Liquor Co., Ltd., hà dettu. Cum'è una cumpagnia chì hà cuminciatu à impurtà vini in l'anni 1990 è hè ancu un membru di "Red Zhuanwei", hà vultatu a so attenzione à u whisky da questu annu.

L'esperti di l'industria di u vinu anu truvatu in questa indagine chì Shanghai, Guangdong, Fujian è altre zone costiere sò sempre i mercati principali è "capi di ponte" per i cunsumatori di whisky, ma l'atmosfera di cunsumu di whisky in mercati cum'è Chengdu è Wuhan hè gradualmente diventatu più forte, è i cunsumatori in certi spazii sò cuminciati à dumandà à u whisky.

"In l'ultimi dui anni, l'atmosfera di u whisky in Chengdu hè diventata gradualmente più forte, è poche persone anu pigliatu l'iniziativa di dumandà (whisky) prima". disse Chen Xun, fundatore di Dumeitang Tavern in Chengdu.

Da a perspettiva di e dati è di u mercatu, u whisky hà ottenutu una rapida crescita in l'ultimi trè anni dapoi u 2019, è a diversificazione di scenarii di cunsumu è u rendimentu di i costi elevati sò i fatturi chjave chì guidanu sta crescita.

À l'ochji di l'insiders di l'industria, sfarente da e limitazioni di altre bevande alcoliche in termini di scenarii di cunsumu, i metudi è i scenarii di bere whisky sò assai diversi.

"U whisky hè assai persunalizatu. Pudete sceglie u whisky ghjustu in a scena ghjustu. Pudete aghjunghje ghiaccio, fà cocktails, è hè ancu adattatu per diverse scene di cunsumu cum'è bevande puri, bars, ristoranti è sigari. Whisky Branch of Shenzhen Alcohol Industry Association President Wang Hongquan hà dettu.

"Ùn ci hè micca una situazione di cunsumu fissa, è u cuntenutu di alcolu pò esse ridutta. Bere hè faciule, senza stress, è hà una varietà di stili. Ogni amante pò truvà u gustu è l'aroma chì li cunvene. Hè assai casuale ". Luo Zhaoxing, direttore di vendita di Sichuan Xiaoyi International Trading Co., Ltd.

Inoltre, u rendiment di u costu altu hè ancu un vantaghju unicu di u whisky. "Una grande parte di u mutivu perchè u whisky hè cusì pupulare hè u so altu rendimentu di costu. Una buttiglia di 750 ml di prudutti di marca di prima linea di 12 anni vende solu per più di 300 yuan, mentre chì un licore di 500 ml di a listessa età costa più di 800 yuan o ancu più. Hè sempre una marca chì ùn hè micca di primu livellu ". Xue Dezhi hà dettu.

Un fenomenu degne di nota hè chì in u prucessu di cumunicazione cù l'esperti di l'industria di u vinu, quasi tutti i distributori è i pratichi utilizanu stu esempiu per spiegà à l'esperti di l'industria di u vinu.

A logica sottostante di u rendimentu altu di u costu di u whisky hè l'alta cuncentrazione di marche di whisky. "I marchi di whisky sò assai cuncentrati. Ci sò più di 140 distillerie in Scozia è più di 200 distillerie in u mondu. I cunsumatori anu una cuscenza più alta di a marca ". Kuang Yan hà dettu. "L'elementu core di u sviluppu di una categuria di vinu hè u sistema di marca. U whisky hà un forte attributu di marca, è a struttura di u mercatu hè sustinuta da u valore di a marca ". Xi Kang, direttore esecutivu di a China Non-staple Food Circulation Association, hà dettu ancu.

In ogni casu, sottu u statutu di sviluppu di l'industria di u whisky, a qualità di certi whiskies di prezzu mediu è bassu pò ancu esse ricunnisciuta da i cunsumatori.

Comparatu cù altri spiriti, u whisky pò esse a categuria cù a tendenza di ghjuventù più evidenti. Certi pirsuni in l'industria hà dettu à l'industria di u vinu chì, da una banda, l'attributi multipli di u whisky risponde à i bisogni di u cunsumu attuale di a nova generazione di ghjovani chì perseguite l'individualità è a tendenza; .

I feedback di u mercatu cunfirmanu ancu sta funzione di u mercatu di whisky. Sicondu i risultati di ricerca di l'esperti di l'industria di u vinu da parechji mercati, u prezzu di 300-500 yuan hè sempre u prezzu di cunsumu mainstream di u whisky. "U prezzu di u whisky hè largamente distribuitu, cusì più cunsumatori di massa ponu permette." Euromonitor hà dettu ancu.

In più di i ghjovani, e persone d'età media di alta neta sò ancu un altru gruppu di cunsumatori di whisky. Sferente da a logica di attrae i ghjovani, l'attrazione di u whisky à sta classa si trova principalmente in e so caratteristiche di u produttu è l'attributi finanziarii.

Statistiche di Euromonitor mostranu chì e prime cinque cumpagnie in a quota di u mercatu di whisky cinese sò Pernod Ricard, Diageo, Suntory, Eddington è Brown-Forman, cù cote di mercatu di 26,45%, 17,52%, 9,46% è 6,49% rispettivamente. , 7,09%. À u listessu tempu, Euromonitor predice chì in i prossimi anni, a crescita di u valore assolutu di l'impurtazioni di u mercatu di u whisky di a China serà cuntribuita principalmente da u whisky scozzese.

U whisky scozzese hè senza dubbitu u più grande vincitore in questa volta di mania di whisky. Sicondu i dati di l'Associazione Scotch Whisky (SWA), u valore di l'esportazione di u whisky scozzese à u mercatu cinese aumenterà da 84,9% in 2021.

Inoltre, u whisky americanu è giapponese hà ancu mostratu una forte crescita. In particulare, Riwei hà dimustratu una tendenza di sviluppu vigorosa chì supera di granu l'intera industria di u whisky in parechji canali cum'è a vendita è a ristorazione. In l'ultimi cinque anni, in quantu à u voluminu di vendita, a crescita annuale composta di Riwei hè stata vicinu à u 40%.

À u listessu tempu, Euromonitor crede ancu chì a crescita di whisky in Cina in i prossimi cinque anni hè sempre ottimista è pò ghjunghje à un ritmu di crescita annuale compostu di duie cifre. U whisky single malt hè u mutore di a crescita di vendita, è a crescita di vendita di whisky high-end è ultra-high-end aumenterà ancu. Davanti à i prudutti low-end è mid-range.

In questu cuntestu, assai insiders di l'industria anu aspettative abbastanza pusitivi per u futuru di u mercatu di whisky cinese.

"Attualmente, a spina dorsale di u cunsumu di whisky hè i ghjovani di 20 anni. In i prossimi 10 anni, crescenu gradualmente in u mainstream di a sucità. Quandu sta generazione cresce, u putere di cunsumu di whisky diventerà più prominente ". Wang Hongquan analizò.

"U whisky hà sempre assai spaziu per u sviluppu, in particulare in e cità di terzu è quartu livellu. Sò personalmente assai ottimista annantu à u potenziale di sviluppu futuru di i spiritu in Cina ". Li Youwei hà dettu.

"U whisky cuntinuerà à cresce in u futuru, è hè cuncepibile duppià in circa cinque anni". Zhou Chuju hà dettu ancu.

À u listessu tempu, Kuang Yan analizò chì: "In i paesi stranieri, cantine famose cum'è Macallan è Glenfiddich allarganu a so capacità di produzzione per accumulà putere per i prossimi 10 o ancu 20 anni. Ci hè ancu assai capitali in Cina chì cumincianu à implementà upstream, cum'è l'acquisizioni è a participazione di l'equità. Produttori upstream. A capitale hà un sensu di l'olfattu assai forte è hà un effettu di signale nantu à u sviluppu di parechje industrii, cusì sò assai ottimista annantu à u sviluppu di u whisky in i prossimi 10 anni.

Ma à u stessu tempu, certi persone in l'industria sò scettichi nantu à se l'attuale mercatu di whisky cinese pò cuntinuà à cresce rapidamente.

Xue Dezhi crede chì a ricerca di u whisky da a capitale hà sempre bisognu di a prova di u tempu. "U whisky hè sempre una categuria chì hà bisognu di tempu per stabilisce. A lege scozzese stipula chì u whisky deve esse invechjatu per un minimu di 3 anni, è ci vole 12 anni per u whisky per esse vendutu à un prezzu di 300 yuan in u mercatu. Quantu capitale pò aspittà per tantu tempu? Allora aspettate è vede ".

À u listessu tempu, dui fenomeni attuali anu purtatu ancu un pocu l'entusiasmu per u whisky. Da una banda, u ritmu di crescita di l'impurtazioni di whisky hà ristrettu da u principiu di questu annu; da l'altra banda, in l'ultimi trè mesi, i marchi rapprisentati da Macallan è Suntory anu vistu calà i prezzi.

"L'ambiente generale ùn hè micca bonu, u cunsumu hè riduciutu, u mercatu manca di fiducia, è l'offerta supera a dumanda. Dunque, dapoi l'ultimi trè mesi, i prezzi di e marche cù premii più alti sò stati aghjustati. Wang Hongquan hà dettu.

Per u futuru di u mercatu di whisky cinese, u tempu hè a megliu arma per pruvà tutte e cunclusioni. Induve andrà u whisky in Cina? I lettori è l'amichi sò invitati à lascià cumenti.

 

 


Tempu di Postu: Nov-19-2022