(Agence France-Presse, Kleittau, Germania, 8th) German Heinz Glass (Heinz-Glas) hè unu di i più grandi produttori di bottiglie di vetru di prufume in u mondu. Hà sperimentatu parechje crisi in l'ultimi 400 anni. A seconda guerra mundiale è a crisa di u petroliu di l'anni 1970.
Tuttavia, l'emergenza energetica attuale in Germania hà culpitu u core di Heinz Glass.
"Semu in una situazione speciale", hà dettu Murat Agac, subdirector executive di Heinz Glass, una cumpagnia di famiglia fundata in u 1622.
"Se l'approvvigionamentu di gas si ferma ... allora l'industria di u vetru tedesca hè probabile di sparisce", disse à l'AFP.
Per fà u vetru, a sabbia hè riscaldata finu à 1600 gradi Celsius, è u gasu naturali hè a fonte d'energia più utilizata. Finu à pocu tempu, grandi volumi di gas naturale russu scorrivanu attraversu pipeline in Germania per mantene i costi di produzzione bassu, è l'ingressu annuale per Heinz puderia esse intornu à 300 milioni d'euros (9,217 miliardi di dollari taiwanesi).
Cù prezzi cumpetitivi, l'esportazioni contanu per 80 per centu di a pruduzzione tutale di i fabricatori di vetru. Ma hè dubbitu chì stu mudellu ecunomicu hà sempre travagliatu dopu l'invasione di l'Ucraina da a Russia.
Mosca hà tagliatu l'approvvigionamentu di gas à a Germania da 80 per centu, in ciò chì si crede chì hè un tentativu di minà a risoluzione di tutta l'economia più grande d'Europa per sustene l'Ucraina.
Micca solu Heinz Glass, ma a maiò parte di l'industrii di Germania sò in prublemi per via di a crunch in u supply di gas naturale. U guvernu tedescu hà avvistatu chì l'approvvigionamentu di gasu di a Russia puderia esse tagliatu cumplettamente, è parechje cumpagnie facenu piani di contingenza. A crisa ghjunghje à u so piccu cum'è l'inguernu si avvicina.
U giant chimicu BASF cerca di rimpiazzà u gasu naturale cù fuel oil in a so seconda pianta più grande in Germania. Henkel, chì hè specializatu in adesivi è sigillanti, cunsidereghja se l'impiegati ponu travaglià da casa.
Ma per avà, a gestione Heinz Glass hè sempre ottimista chì pò sopravvive à a tempesta.
Ajak hà dettu chì da u 1622, "ci sò stati abbastanza crisi ... In u 20u seculu solu, ci sò stati a Prima Guerra Munniali, a Sicunna Guerra Munniali, a crisa di u petroliu di l'anni 1970, è assai più situazioni critiche. Stammi tutti per Hè finita ", disse, "è averemu ancu un modu per superà sta crisa".
Tempu di Postu: Aug-26-2022