U "liquore chì sparisce" di u mondu di u whisky hà aumentatu in valore dopu à u so ritornu

Ricertamenti, alcune marche di whisky anu lanciatu i prudutti di cuncettu di "Gone Distillery", "Gone Liquor" è "Silent Whisky". Questu significa chì alcune cumpagnie mischjeranu o imbottiglianu direttamente u vinu originale di a distilleria di whisky chjusa in vendita, ma anu una certa capacità premium.
Una cantina chì una volta chjusa, oghje significa prezzi altu. Tali prudutti ponu avè u so valore di scarsità, ma sò più di una strata di marketing.

Ricertamenti, a marca di whisky Diageo Johnnie Walker hà lanciatu u pruduttu "Blue Label Disappearing Distillery Series", chì hè un pruduttu chì mischia i vini originali di alcune distillerie chjuse per mezu di bartenders.

U focu principalu di Johnnie Walker quì hè u cuncettu di edizione limitata, è u vinu originale da a cantina chì sparisce deve esse limitatu. Questu aumenta ancu a capacità premium per u pruduttu. WBO hà vistu nantu à JD.com chì una edizione limitata di 750 ml di a marca blu Johnnie Walker, a serie di cantina Pittiwick, hè stata venduta à 2.088 yuan per bottiglia. A carta blu ordinaria hè prezzu à 1119 yuan per buttiglia in l'avvenimentu Jingdong 618. U "Royal Salute" di Chivas Regal per commemorare u 70th Anniversary Platinum Jubilee Whisky di a Regina Elisabetta II usa u listessu cuncettu.
Questa imbottigliatura esclusiva di u whisky blended hè almenu 32 anni è vene da sette "Distilleries Silent Whisky". Questu si riferisce à u whisky originale di quelli distillerie chì anu chjusu. Quandu l'inventariu diventa menu è menu, u so valore cuntinueghja à cresce. Ogni set hè vendutu per £ 17,500 à l'asta.Già in u 2020, a serie "Secret Speyside" di Pernod Ricard hà ancu utilizatu u vinu originale di a cantina chì sparisce.

U Gruppu Loch Lomain face ancu un bonu usu di stu cuncettu. Hanu una cantina chì sparisce, a Distilleria Littlemill, chì hè stata custruita in u 1772 è silenziu dopu à u 1994. Hè stata distrutta da un focu in u 2004, è solu u muru rottu ferma. E ruine ùn ponu più pruduce whisky, cusì a piccula quantità di u vinu originale lasciatu in a distilleria hè estremamente preziosa.
In settembre 2021, Loch Romain hà lanciatu un whisky, u vinu originale vene da u vinu originale di a distilleria chì hè statu distruttu da u focu in u 2004, è l'annata di invechjamentu hè finu à 45 anni..

Parechje cantine chì ùn sò più in funziunamentu sò chjuse per via di una mala gestione di tandu. Siccomu a cumpetitività hè insufficiente, chì hè a logica di vende prezzi altu oghje ?
In questu sensu, Zhai Yannan di Guangzhou Aotai Wine Industry hà introduttu à WBO: Questu hè perchè u prezzu di u whisky Scotch è u whisky giapponese hà aumentatu significativamente l'annu passatu, mentre chì u stock di cantine in Scozia ùn hè micca grande, in particulare l'anni di chjusi di cantine sò assai vechju, chì porta à u fattu chì Rare hè caru.
Chen Li (pseudonimo), un mercante di vinu chì hè stata in l'industria di u whisky dapoi parechji anni, hà dettu chì sta situazione hè ancu derivante da tutti chì seguitanu i vechji vini. Oghje, ci hè una carenza di whisky single malt anzianu, è sempre chì ci hè stock è a qualità hè bona, pò cuntà una storia è vende per un prezzu altu.

"In fattu, sti distillerie chjusi è chjusi sò perchè u mercatu di whisky single malt ùn era micca cusì populari cum'è oghje, è parechji chjusi per via di vendite è perdite scarse. In ogni casu, a qualità di u licore prodotta da alcune distillerie hè sempre assai bona. Oghje, l'intera industria di u whisky hè rialzista, è certi giganti utilizanu u cuncettu di liquore chì sparisce per integrà è vende ". Zhai Yannan hà dettu.
Li Siwei, un espertu di whisky, hà dettu: "A cumpetitività cummerciale di a distilleria hè colapsata, ma questu ùn significa micca chì a qualità ùn hè micca bona. Aghju tastatu ancu alcuni vini vechji, è a qualità hè veramente assai bona. I vechji vini cù distillerie rotte è di bona qualità sò in Ci hè scarsità in u mercatu, è a cantina hà a capacità di publicità sta infurmazione è chì assai persone cunnoscenu, perchè pò esse hyped, è pensu chì hè raghjone ".

Liu Rizhong, un mercante di vinu chì hè statu in l'industria di u whisky per parechji anni, hà dettu chì u numeru di whisky in Scozia hè limitatu oghje, è u numeru di distillerie storichi hè ancu più limitatu. In l'industria di u whisky, l'età chjamata alta hè spessu usata per hype.Wu Yonglei, direttore generale di Xiamen Fengde Wine Industry, hà dettu senza dubbiu: "Pensu chì sta mossa hè più nantu à a marca chì vulete cuntà una storia, è ci sò parechji elementi di hype".
Un insider di l'industria hà rimarcatu: Di sicuru, assai whisky ùn sò micca in relazione cù i vechji vini, è hè improbabile. In ogni casu, a maiò parte di i vechji vini di parechji vechji fabbriche sò stati venduti prima, è alcuni anu ancu solu l'equipaggiu è i nomi. U whisky hè assai sapientu, quantu u vinu vechju hè in, è chì proporzione di u licore persu conta, in fine solu u pruprietariu di a marca sapi.

 


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022