Suntory annuncia l'aumentu di i prezzi da uttrovi di questu annu

Suntory, una famosa sucietà giapponese di l'alimentariu è di e bevande, hà annunziatu sta settimana chì, per via di l'aumentu di i costi di produzzione, lanciarà un aumentu di prezzu à grande scala per e so bevande in bottiglia è in scatola in u mercatu giapponese da uttrovi di questu annu.

L'aumentu di u prezzu sta volta hè di 20 yen (circa 1 yuan). Sicondu u prezzu di u pruduttu, l'aumentu di u prezzu hè trà 6-20%.

Cum'è u più grande fabricatore in u mercatu di e bevande di vendita di u Giappone, a mossa di Suntory hà un significatu simbolicu. L'aumentu di i prezzi seranu ancu trasmessi à i cunsumatori per mezu di canali cum'è i magazzini di strada è i vending machines.

Dopu chì Suntory hà annunziatu l'aumentu di u prezzu, un portavoce di a birra rivale Kirin hà seguitu rapidamente è hà dettu chì a situazione hè diventata più difficiule è a cumpagnia hà da cuntinuà à cunsiderà cambià u prezzu.

Asahi hà ancu rispostu chì monitorerà da strettu l'ambiente cummerciale quandu evaluà l'opzioni. Prima, parechji media straneri anu infurmatu chì Asahi Beer hà annunziatu un aumentu di prezzu per a so biera in conserve. U gruppu hà dettu chì da u 1 d'ottobre, u prezzu di vendita di i prudutti 162 (principalmente i prudutti di a cerveza) serà elevatu da 6% à 10%.

Affettatu da l'aumentu cuntinuu di i prezzi di e materie prime in l'ultimi dui anni, u Giappone, chì hè statu affettatu da l'inflazione lenta per un bellu pezzu, scontra ancu i ghjorni quandu ci vole à preoccupassi di i prezzi alti. A deprezzazione rapida recente di u yen hà ancu aggravatu u risicu di l'inflazione impurtata.

L'economista di Goldman Sachs, Ota Tomohiro, in un rapportu di ricerca publicatu u marti, hà risuscitatu a previsione di l'inflazione core di u paese per questu annu è dopu da 0,2% à 1,6% è 1,9%, rispettivamente. A ghjudicà da i dati di l'ultimi dui anni, questu indica ancu chì "aumentu di prezzu" diventerà una parolla cumuna in tutti i campi di a vita in Giappone.

 

Sicondu The World Beer & Sprits, u Giappone riducerà i tassi d'alcohol in 2023 è 2026. U presidente di u Gruppu Asahi, Atsushi Katsuki, hà dettu chì questu stimulerà l'impulsu di u mercatu di a biera, ma l'impattu di l'invasione di Russia di l'Ucraina nantu à i prezzi di i prudutti di u yen, è i recenti yen. A forte depreciazione di , hà purtatu più pressione à l'industria.

 

 


Tempu di post: 31-May-2022