L'industria di a birra britannica in fronte à l'aumentu di i prezzi di i buttigli di vetru

L'amatori di a birra trovanu prestu difficultà per acquistà a so birra in bottiglia preferita postu chì l'aumentu di i costi di l'energia porta à una carenza di vetru, hà avvistatu un grossista di cibi è bevande.
I fornitori di birra anu digià prublemi à l'approvvigionamentu di vetru. A pruduzzione di buttigli di vetru hè una industria tipica di energia intensiva. Sicondu unu di i più grandi birreri di Scozia, i prezzi sò aumentati di quasi 80% in l'ultimu annu per via di i numerosi impatti di a pandemia. In u risultatu, l'inventarii di i buttigli di vetru s'hè calatu.
L'industria di a birra di u Regnu Unitu puderia sente prestu una carenza di vetru, hà dettu u direttore di l'operazione di u grossista famigliali. "I nostri fornitori di vinu è liquori da u mondu sanu stanu affruntendu una lotta in corso chì avarà un effettu di colpu", hà dettu, "per via di quale pudemu vede menu birre in bottiglia nantu à i scaffali di u Regnu Unitu".
Hà aghjustatu chì certi birreri puderanu esse custretti à cambià à cuntenituri diffirenti per i so prudutti. Per i cunsumatori, affruntendu à l'inflazione di l'alimentariu è di e bevande è a penuria di buttigli di vetru, un aumentu di a spesa in questu fronte pò esse inevitabbile.
"I buttigli di vetru sò assai impurtanti in a tradizione di l'industria di a birra, è speru chì, mentri certi birrerie cambieranu à lattine per assicurà un fornimentu cuntinuu, ci saranu quelli chì sentenu chì serà preghjudiziu à l'imaghjini di a marca, cusì inevitabbilmente, sourcing glass. U costu aghjuntu à a buttiglia hè infine trasmessu à u cunsumadore ".
A nutizia seguita un avvirtimentu da l'industria di a birra tedesca, chì hà dettu chì e so piccule birrerie puderanu sopportà u pesu di a carenza di vetru.
A biera hè a bevanda alcolica più pupulare in u Regnu Unitu, cù i cunsumatori di u Regnu Unitu chì spende più di £ 7 miliardi in questu in 2020.
Certi birreri scozzesi anu vultatu à a cantina per aiutà à cuntrullà i prezzi di l'imballaggi in crescita. Una birreria di Edimburgo hà dichjaratu publicamente chì venderà quasi tutta a so biera in lattine invece di buttiglie da u mese prossimu.
"A causa di l'aumentu di i costi è e sfide di dispunibilità, avemu cuminciatu à introduci lattine in u nostru calendariu di lanciamentu in ghjennaghju", hà dettu Steven, u cofundatore di a cumpagnia. "Questu inizialmente hà travagliatu solu per dui di i nostri prudutti, ma cù i prezzi di produzzione cusì altu, avemu decisu di inizià a produzzione di tutte e nostre latte di birra da ghjugnu, eccettu per uni pochi edizzioni limitati ogni annu".
Steven hà dettu chì a cumpagnia vende una buttiglia di circa 65p, un aumentu di u costu di 30 per centu cumparatu à sei mesi fà. "Se pensate à u voluminu di birra chì imbottigliamu, ancu per una piccula birreria, i costi cumincianu à aumentà inaccettabilmente. Saria un disastru per cuntinuà cusì ".


Tempu di Post: 27-May-2022