A storia di u sviluppu di i giganti in l'industria di i prudutti di vetru

(1) Cracks sò u difettu più cumuni di buttigli di vetru. I cracke sò assai fini, è certi ponu esse truvati solu in a luce riflessa. I parti induve si trovanu spessu sò a bocca di l'buttiglia, u collu di a buttiglia è a spalla, è u corpu di l'buttiglia è u fondu spessu anu cracke.

(2) Spessore irregolare Questu si riferisce à a distribuzione irregulare di vetru nantu à a buttiglia di vetru. Hè soprattuttu duvuta à a temperatura irregolare di e gocce di vetru. A parte alta temperatura hà una viscosità bassu, è a pressione di soffiu hè insufficiente, chì hè faciule di soffià sottile, risultatu in una distribuzione irregulare di materiale; a parte bassa temperatura hà una alta resistenza è hè più grossa. A temperatura di u moldu hè irregulare. U vetru nantu à u latu d'alta temperatura si raffredda lentamente è hè faciule da soffià sottile. U latu di a bassa temperatura hè soffiatu grossu perchè u vetru si rinfriscà rapidamente.

(3) Deformazione A temperatura di a goccia è a temperatura di travagliu sò troppu altu. A buttiglia espulsa da u moldu di furmazione ùn hè ancu stata cumplettamente formata è spessu colaps è si deforma. A volte, u fondu di l'buttiglia hè sempre molle è serà stampatu cù e tracce di u trasportatore, facendu u fondu di l'buttiglia irregulare.

(4) A temperatura di a goccia incompleta hè troppu bassu o u muffa hè troppu friddu, chì pruvucarà a bocca, l'spalla è l'altri parti per esse soffiati incomplete, risultatu in spazii, spalle affundate è mudelli unclear.

(5) Cold spots I pezzi irregolari nantu à a superficia di vetru sò chjamati spots friddi. U mutivu principalu di stu difettu hè chì a temperatura di u mudellu hè troppu friddu, chì spessu si trova quandu principia a produzzione o ferma a macchina per a ripruduzzione.

(6) Protrusioni I difetti di a linea di cucitura di a buttiglia di vetru protruding o u bordu di a bocca chì sporge fora. Questu hè causatu da a fabricazione incorrecta di i pezzi di u mudellu o da a stallazione inappropriata. Se u mudellu hè dannighjatu, ci hè a terra nantu à a superficia di a cucitura, u core superiore hè alzatu troppu tardi è u materiale di vetru casca in u moldu primariu prima di entre in a pusizione, una parte di u vetru sarà pressatu o sbulicatu da u gap.

(7) E arrughe anu diverse forme, alcune sò pieghe, è alcune sò arrughe assai fini in fogli. I ragiuni principali di i rughjoni sò chì a goccia hè troppu fridda, a goccia hè troppu longa, è a goccia ùn cascà micca in u mità di u moldu primariu, ma aderisce à u muru di a cavità di u moldu.

(8) Difetti di a superficia A superficia di a buttiglia hè ruvida è irregolare, principalmente per via di a superficia rugosa di a cavità di u moldu. L'oliu lubricante bruttu in u moldu o a spazzola brutta riducerà ancu a qualità di a superficia di a buttiglia.

(9) Bubbles I bubbles generati durante u prucessu di furmazione sò spessu parechji grandi bolle o parechji picculi bolle cuncentrati inseme, chì hè sfarente da e picculi bolle distribuite uniformemente in u vetru stessu.

(10) Segni di forbice E tracce evidenti lasciate nantu à a buttiglia per via di una scarsa tosatura. Una goccia di materiale spessu hà duie marche di forbice. A marca di forbice superiore hè lasciata à u fondu, affettendu l'apparenza. A marca di scissor inferiore hè lasciata à a bocca di l'buttiglia, chì hè spessu a fonte di cracke.

(11) Infusibles: I materiali non vitrati cuntenuti in vetru sò chjamati infusibles.

1. Per esempiu, a silice unmelted hè cunvertita in silice bianca dopu à passà per u clarificatore.

2. Bricks refrattarii in batch o cullet, comu fireclay è hight Al2O3 mattoni.

3. A materia prima cuntene contaminanti infusible, cum'è FeCr2O4.

4. Materiali refrattarii in u furnace durante a fusione, cum'è a scorcia è l'erosione.

5. Devitrificazione di vetru.

6. Erosione è caduta di mattoni elettroformati AZS.

(12) Cordi: Inhomogeneità di vetru.

1. U stessu locu, ma cù grande differenzi di cumpusizioni, pruvucarà costelli in a cumpusizioni di vetru.

2. Ùn hè solu a temperatura irregulare; u vetru hè rapidamenti è disegualmente rinfriscatu à a temperatura di u funziunamentu, mischjendu vetru caldu è friddu, affettendu a superficia di fabricazione.


Tempu di Postu: 26-Nov-2024