U modu simplice per pulizziari u vetru hè di sguassà cun un tela imbottita in acqua d'acitu. Inoltre, u vetru di l'arbitru chì hè propensu à e macchie d'oliu duveria esse puliti spessu. Dopu chì e macchie d'oliu si trovanu, e fette di cipolle ponu esse aduprati per sguassà u vetru scuritu. I prudutti di u vetru sò luminosi è puliti, chì sò unu di i materiali di l'edificiu chì a maiò parte di i cunsumatori sò più inviati. Allora, cumu duvemu puliti è trattà cù macchie nantu à i prudutti di vetru in a nostra vita?
1. Mettite qualchi kerosene nantu à u vetru, o aduprate a polvere di gesso affettatu in acqua per caccià u vetru, sguassate cun un tela pulita o u cotone è u vetru.
2. Quandu pittate i muri, alcune acqua calce si fermeranu à i vetri. Per caccià questi marchi di tumore di calce, hè più difficiule per scrub cù acqua ordinaria. Dunque, hè afisfà a pulisce u bicchiere cù un pannotu umido tribottita in fresa sabbia fine per scrubà a vetre.
3. Mobili di vetru diventerà neru si pigghia troppu longu. Pudete sguassà cun un tela musulina immersu in pasta di denti, per quessa chì u vetru diventerà cum'è luminoso cum'è novu.
4. Quandu u vetru à a finestra hè vechju o maculata cun oliu, mette un vinu più bellu o biancu nantu à un tela umida è sguassate duminosu. U vetru sarà prestu luminoso è pulitu.
5. Dopu à lavà l'acqua fresca cù l'acqua, una suluzione mista di a proteina è l'acqua pò esse uttenuta. Aduprendu per a pulizia di vetru cresce ancu u gloss.
6. u biclu hè masticatu à pittura, è pudete sguassà cun una flannastata tagliata in l'acitu.
7. Asciugate cù un ghjurnale ligeramente umdu. Quandu si sguassate, hè megliu per sguassà verticalmente è falà da un latu, è sguassate in casa da l'altra parte, per quessa hè faciule truvà l'angula mancata.
8. Prima riscursa cù acqua calda, allora sguassate cun un tela umida immerse in un pocu alcolu, u vetru serà particularmente luminoso.
Tempu post: dic-06-2021