I 10 più belli vigneti!Tutti listati cum'è u patrimoniu culturale mundiale

A primavera hè quì è hè ora di viaghjà di novu.A causa di l'impattu di l'epidemie, ùn pudemu micca viaghjà luntanu.Questu articulu hè per voi chì amate u vinu è a vita.U paisaghju citatu in l'articulu hè un locu chì vale a pena visità almenu una volta in a vita per l'amatori di vinu.chì ne dici ?Quandu l'epidemie hè finita, andemu !
In u 1992, l'UNESCO hà aghjustatu l'elementu "paisaje culturale" à a classificazione di u patrimoniu umanu, chì si riferisce principarmenti à quelli lochi scenici chì ponu integrà strettamente a natura è a cultura.Da tandu, u paisaghju assuciatu à a vigna hè statu incorporatu.
Quelli chì amanu u vinu è i viaghji, in particulare quelli chì amanu viaghjà, ùn deve micca missu i primi dieci posti scenici.I dece vigneti sò diventati u top ten meraviglie di u mondu di u vinu per via di i so magnifichi paisaghji, e diverse caratteristiche è a saviezza umana.
Ogni paisaghju di vigna riflette un fattu vivu : a determinazione di l'omu pò perpetuà a viticultura.

Mentre apprezzendu sti belli paisaghji, ci dici ancu chì u vinu in i nostri bicchieri cuntene micca solu storie toccanti, ma ancu un "locu di sognu" chì simu affascinati.
Vallée du Douro, Portugal

U Vallu di l'Alto Douro di u Portugallu hè statu dichjarata Patrimoniu di l'Umanità in u 2001. U terrenu quì hè assai ondulatu, è a maiò parte di i vigneti sò situati nantu à chjassi d'ardesia o di granitu, è finu à u 60% di i penditi deve esse tagliatu in terrazze strette. per cultivà uva.È a bellezza quì hè ancu salutata da i critichi di u vinu cum'è "stordente".
Cinque Terre, Ligurie, Italie

Cinque Terre hè stata listata Patrimoniu di l'Umanità in u 1997. E muntagne longu à a costa di u Mediterraniu sò ripidi, furmendu parechji scoglii chì cascanu quasi direttamente in u mare.A causa di l'eredità cuntinuu di a storia antica di a viticultura, a pratica di l'opere di riempimentu hè sempre cunservata quì.150 ettari di vigna sò oghji appellazioni AOC è parchi naziunali.
I vini pruduciutu sò principalmente per u mercatu lucale, a varietà principale di uva rossa hè l'Ormeasco (un altru nome di Docceto), è l'uva bianca hè Vermentino, chì pruduce un vinu biancu seccu cù una forte acidità è caratteru.
Ungheria Tokaj

Tokaj in Ungheria hè statu dichjarata Patrimoniu di l'Umanità in 2002. Situatu in i vigneti in i pede di l'Ungheria nordeste, u Tokaj noble rot vinu dolce pruduciutu hè unu di i più antichi è u megliu vinu noble rot in u mondu.Re.
Lavaux, Svizzera

Lavaux in Svizzera hè stata iscritta nantu à a Lista di u Patrimoniu Mundiale in 2007. Ancu s'è a Svizzera in l'Alpi hà un clima friddu di l'altiplani, a barrera di e muntagne hà creatu assai terreni di vaddi assulanati.Nant'à i pendii assolellati longu à e vaddi o a riva di u lavu, pò ancu esse pruduciutu di alta qualità cù sapori unichi.vinu.In generale, i vini svizzeri sò caru è raramente esportati, cusì sò relativamente rari in i mercati d'oltremare.
Piemonte, Italia
U Piemunti hà una longa storia di vinificazione, chì risale à l'epica rumana.In u 2014, l'UNESCO hà decisu di iscrive i vigneti di a regione Piemonte d'Italia nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale.

U Piemunti hè una di e regioni più cunnisciute d'Italia, cù quant'è 50 o 60 subregioni, cumprese 16 regioni DOCG.Les plus connues des 16 régions DOCG sont le Barolo et le Barbaresco, qui présentent le Nebbiolo.I vini pruduciati quì sò ancu ricercati da l'amatori di vinu in u mondu sanu.
Saint Emilion, Francia

Saint-Emilion hè statu iscrittu in a Lista di u Patrimoniu di l'Umanità in u 1999. Sta cità millenaria hè circundatu da tratti di vigna.Ancu s'è i vigneti di Saint-Emilion sò assai cuncentrati, circa 5 300 ettari, i diritti di pruprietà sò abbastanza spargugliati.Ci sò più di 500 picculi cantine.U terrenu cambia assai, a qualità di a terra hè più cumplessa, è i stili di produzzione sò assai diversi.vinu.U muvimentu di a cantina di garage in Bordeaux hè ancu cuncentratu in questa zona, pruducia parechji stili novi di vini rossi in quantità chjuche è à prezzi alti.
Pico Island, Azores, Portugallu

Classée Patrimoine de l'Humanité en 2004, l'île de Pico est un mélange de belles îles, de volcans tranquilles et de vignes.A tradizione di a viticultura hè sempre stata strettamente ereditata quì.
Nant'à i pendii di u vulcanu, numerosi muri di basaltu racchiughjanu vigneti eccitanti.Venite quì, pudete gode di u paisaghju inusual è tastà u vinu indimenticabile.
Upper Rhine Valley, Germania

U Vallu di u Renu Superiore hè statu dichjaratu Patrimoniu di l'Umanità in u 2002. Perchè a latitudina hè alta è u clima in generale friddu, hè difficiule di cultivà uva.A maiò parte di i migliori vigneti sò situati nantu à i pendii di u fiumu assulanatu.Ancu s'ellu u tarrenu hè ripida è difficiuli di cultivà, pruduce alcuni di i vini Riesling più fascinanti in u mondu.
Vignes de Bourgogne, France
En 2015, le terroir viticole de Bourgogne française a été inscrit sur la liste du patrimoine mondial.A regione vinicola di Borgogna hà una storia di più di 2000 anni.Après une longue histoire d'agriculture et de brassage, il a formé une tradition culturelle locale très unique d'identifier avec précision et de respecter le terroir naturel (climat) d'un petit morceau de terre viticole.Sti pruprietà includenu e cundizioni climatichi è di u terrenu, e cundizioni climatichi di l'annu è u rolu di e persone.

U significatu di sta denominazione hè assai largu, è si pò dì chì hè ben accoltu da i fan di vinu in u mondu sanu, soprattuttu a designazione ufficiale di l'eccellente valore universale dimustratu da i 1247 terroirs cù diverse caratteristiche naturali in Borgogna. facendulu Inseme à i vini affascinanti pruduciuti in sta terra, hè ufficialmente ricunnisciutu com'è un tesoru di a cultura umana.
regione di champagne di Francia

In u 2015, e colline di champagne francese, cantine è cantine sò state incluse in a Lista di u Patrimoniu Mondiale.Sta volta a regione Champagne hè stata inclusa in u Patrimoniu di l'Umanità, cumpresi trè attrazioni, u primu hè l'Avenue Champagne in Epernay, u sicondu hè a collina di Saint-Niquez in Reims, è infine i pendii di Epernay.
Pigliate u trenu da Parigi à Reims per un'ora è mezu è ghjunghje à a famosa regione Champagne-Ardennes in Francia.Per i turisti, sta zona hè affascinante cum'è u liquidu d'oru chì pruduce.


Tempu di Postu: Mar-22-2022