A vendita di birrerie artighjanali americane crescerà di 8% in 2021

Sicondu l'ultime cifre, i birrerie artighjanali americani anu pruduciutu un totale di 24,8 milioni di barili di birra l'annu passatu.

Vasu di vetru

In u Rapportu di Produzione Annuale di l'Industria Artigianale di l'Associazione Americana di Brewers, i risultati mostranu chì l'industria di a birra artigianale di i Stati Uniti crescerà di l'8% in 2021, aumentendu a quota di u mercatu generale di birra artigianale da 12,2% in 2020 à 13,1%.
I dati mostranu chì u voluminu generale di vendita di u mercatu di a birra di i Stati Uniti in 2021 aumenterà da 1%, è e vendite di vendita al dettaglio sò stimate à $ 26,9 miliardi, chì rapprisentanu 26,8% di u mercatu, un aumentu di 21% da 2020.
Cum'è i dati mostranu, e vendite di vendita sò cresciute più forte di e vendite, in gran parte perchè a ghjente si trasfirìu à bars è ristoranti, induve u valore mediu di vendita hè più altu ch'è e vendite attraversu ordini in magazzini è in linea.
Inoltre, u rapportu mostra chì l'industria di a birra artigianale furnisce più di 172,643 impieghi diretti, un aumentu di 25% da u 2020, dimustrendu chì l'industria torna à l'ecunumia è aiuta a ghjente à scappà di u disoccupazione.
Bart Watson, economista capu di l'Associazione Americana di Brewers, hà dettu: "A vendita di birra artigianale hà rimbalzatu in 2021, sustinutu da una ricuperazione di u trafficu di botti è di birrerie. Tuttavia, a prestazione hè stata mischiata trà mudelli di cummerciale è geografie, è sempre in ritardo à i livelli di produzzione di u 2019, chì indicanu chì parechje birrerie sò sempre in una fase di ricuperazione. Cumminatu cù a catena di furnimentu cuntinuata è i sfidi di i prezzi, u 2022 serà un annu cruciale per parechji birreri.
L'American Brewers Association mette in risaltu chì u numeru di birrerie artigianali chì operanu in 2021 cuntinueghja à cullà, ghjunghjendu à un massimu di tutti i tempi di 9,118, cumprese 1,886 microbreweries, 3,307 homebrew bars, 3,702 birrerie pub è 223 birrerie artighjanali regionali. U numeru tutale di birrerie in opera era 9,247, da 9,025 in 2020, chì mostra segni di ricuperazione in l'industria.
In tuttu u 2021, 646 novi birrerie aperti è 178 chjusi. In ogni casu, u numeru di novi aperture di birrerie hè cascatu per u sicondu annu in una fila, cù a diminuzione cuntinua chì riflette un mercatu più maturu. Inoltre, u rapportu hà evidenziatu e sfide pandemiche attuali è l'aumentu di i tassi d'interessu cum'è altri fattori.
Da u latu pusitivu, i chjusi di birrerie chjuche è indipendenti anu ancu diminuitu in 2021, probabilmente grazia à e figure di vendita migliorate è salvataggi supplementari di u guvernu per i birratori.
Bart Watson hà spiegatu: "Mentre hè veru chì u boom di a birreria hà rallentatu uni pochi anni fà, a crescita cuntinua di u numeru di picculi birrerie mostra chì ci hè una basa solida per a so attività è a dumanda di a so birra".
Inoltre, l'American Brewers Association hà publicatu una lista di e prime 50 cumpagnie di birra artigianale è e cumpagnie di birra in generale in i Stati Uniti per vendite annuali di birra. In particulare, 40 di e prime 50 cumpagnie di birra in 2021 sò picculi è indipendenti cumpagnie di birra artigianale, chì suggerenu chì l'appetite di l'America per a birra artigianale autentica supera quella di e grandi imprese.-marchi di birra pussede.


Tempu di Postu: Apr-15-2022