L'industria di a birra britannica preoccupata per a carenza di CO2!

I timori di una imminente carenza di diossidu di carbonu sò stati evitati da un novu accordu per mantene u diossidu di carbonu in supply u 1 di ferraghju, ma l'esperti di l'industria di a birra restanu preoccupati per a mancanza di una suluzione à longu andà.
buttiglia di birra di vetru
L'annu passatu, u 60% di u diossidu di carbonu di l'alimentariu in u Regnu Unitu hè vinutu da a cumpagnia di fertilizzanti CF Industries, chì hà dettu chì smetterà di vende u sottoprodottu per via di l'aumentu di i costi, è i pruduttori di l'alimentariu è di e bevande dicenu chì una carenza di diossidu di carbonu hè imminente.
In uttrovi di l'annu passatu, l'utilizatori di diossidu di carbonu accunsenu à un accordu di trè mesi per mantene un situ di produzzione chjave in opera. Nanzu, u pruprietariu di a basa hà dettu chì i prezzi elevati di l'energia facevanu troppu caru per operare.
Un accordu di trè mesi chì permette à a cumpagnia di cuntinuà l'operazioni scade u 31 di ghjennaghju. Ma u guvernu di u Regnu Unitu dice chì u principale usu di diossidu di carbonu hà avà ghjuntu à un novu accordu cù CF Industries.
I detaglii cumpleti di l'accordu ùn sò micca stati divulgati, ma i rapporti dicenu chì u novu accordu ùn farà nunda per i contribuenti è cuntinueghja finu à a primavera.

James Calder, direttore generale di l'Associazione Brewers Indipendenti di Gran Bretagna (SIBA), hà dettu annantu à u rinnuvamentu di l'accordu: "U guvernu hà aiutatu l'industria di CO2 à ghjunghje à un accordu per assicurà a continuità di l'approvvigionamentu di CO2, chì hè vitale per a produzzione. di parechje picculi birrerie. Duranti a carenza di fornitura di l'annu passatu, e piccule birrerie indipendenti si trovanu in u fondu di a fila di fornitura, è parechji avianu da piantà di fermentazione finu à chì i suministri di CO2 tornanu. Resta da vede cumu i termini di l'offerta è i prezzi cambianu cum'è i costi crescenu in tuttu u bordu, Questu avarà un impattu maiò nantu à i picculi imprese in difficultà. Inoltre, urgeremu u guvernu à sustene e piccule birrerie chì cercanu di migliurà l'efficienza è di riduce a so dipendenza da CO2, cù finanziamentu di u guvernu per investisce in infrastrutture cum'è u riciclamentu di CO2 in a birreria ".
Malgradu u novu accordu, a industria di a birra ferma cuncernata per a mancanza di una suluzione à longu andà è u sicretu chì circundava u novu accordu.
"À longu andà, u guvernu vole vede u mercatu piglià passi per aumentà a resistenza, è avemu travagliatu per quessa", hà dettu in una dichjarazione di u guvernu publicata u 1 di ferraghju, senza dà più dettagli.
E dumande nantu à u prezzu accunsentutu in l'accordu, l'impattu nantu à e birrerie è e preoccupazioni nantu à se l'approvvigionamentu tutale resterà u listessu, è ancu e priorità di benessiri di l'animali, sò tutti in discussione.
James Calder, direttore generale di l'Associazione Britannica di Birra è Pub, hà dettu: "Mentre l'accordu trà l'industria di a birra è u fornitore CF Industries hè incuraghjitu, ci hè un urgente bisognu di capisce più a natura di l'accordu per capisce l'impattu annantu a nostra industria. impattu è a sustenibilità à longu andà di l'approvvigionamentu di CO2 à l'industria di e bevande in u Regnu Unitu ".
Ella aghjunse: "A nostra industria soffre sempre di un invernu catastròficu è face una pressione crescente di i costi in tutti i fronti. Una risoluzione rapida di l'approvvigionamentu di CO2 hè critica per assicurà una ricuperazione forte è sustenibile per l'industria di a birra è di i pub. "
Hè infurmatu chì u gruppu di l'industria di a birra britannica è u Dipartimentu di l'Ambiente, l'Alimentazione è l'Affari Rurali prughjettanu di scuntrà à tempu per discutiri di migliurà a resilienza di u supply di carbon dioxide. Nisuna altra notizia ancora.


Tempu di Postu: Feb-21-2022