Chì ! ?Una altra etichetta vintage "K5"

Ricertamenti, WBO hà amparatu da i cummercianti di whisky chì un whisky domesticu cù "età K5 anni" hè apparsu in u mercatu.
Un mercante di vinu specializatu in a vendita di whisky originale hà dettu chì i veri prudutti di whisky indicà direttamente u tempu di invechjamentu, cum'è "età 5 anni" o "età 12 anni", etc. "Per esempiu, l'età K5 anni hè in realtà una imitazione. . "

Questi suspettati "bordi" di un certu cuncettu o certe marche di prudutti ùn sò micca casi isolati in u mercatu di whisky cinese. Un numeru di cummercianti di whisky di primu livellu hà dettu à WBO chì avianu scontru prudutti di whisky di scarsa in u mercatu di circulazione offline.

A "Situazione di u Mercatu di Liquori Importati da ghjennaghju à Maghju 2022" publicata da a Càmera di Cummerciu Chine per l'Importatori è Esportatori di Alimenti, Prudutti Nativi è Prodotti Animali mostra chì u whisky hè in crescita contr'à a tendenza, è u voluminu è u valore di l'importazione di u whisky anu avutu. aumentatu da 9,6% è 19,6% annu à l'annu rispettivamente. . Più dati mostranu chì, dapoi u 2011, u whisky domesticu hà crisciutu à un ritmu di duie cifre, è a Cina, cum'è un mercatu emergente per u whisky, hà mantinutu un altu gradu di vitalità di sviluppu.
A pupularità di u whisky hà naturalmente attrattu parechji cunsumatori cù forti primi adoptatori è distributori chì volenu espansione e so operazioni di categuria.
Liu Fengwei, CSO di Huaya Wine Industry, hà dettu à WBO chì u mercatu domesticu di whisky hè assai caldu è assai populari, è hè assai simili à a precedente "febre di vinu di salsa". U mercatu di whisky ùn hà micca un standard strettu cum'è à l'esteru. Liu Fengwei hà dettu chì u mercatu di whisky attuale hè assai simili à u vinu impurtatu in i primi anni, ma in u campu prufessiunale, assai cunsumatori ùn anu micca a capacità di identificà.
U mercante di vinu hà dettu chì ci sò pocu cunsumatori ordinali chì capiscenu veramente u whisky. Tutti fighjanu se l'imballu hè bellu è u prezzu hè prezzu. Per i cunsumatori ordinali, per capiscenu a cunniscenza prufessiunale basica di u whisky, da u costu à l'imballu, e parolle nantu à l'etichetta sò richieste. Hè difficiuli di ghjudicà a qualità di l'infurmazioni.
Per quessa, questi novi cunsumatori chì mancanu di cunniscenze di u whisky sò diventati i "porri d'oru" in l'ochji di parechje imprese.

U prezzu di a grande marca hè trasparente, è hè sospettatu di "asciugà u bordu" di u vinu, ma di guadagnà enormi?
Sicondu i cummercianti di vinu, ci sò un gran numaru di whiskies nantu à u mercatu chì sò "rubbing the edge" in linea, è offline in cità grande è chjuca.
Chen Xun, fundatore di Dumeitang Bistro è un prufessore di whisky, hà dettu chì attualmente, u mercatu di u whisky domesticu hè sempre duminatu da Macallan, Glenlivet, Glenfiddich è altri prudutti populari. Ma queste marche di whisky sò assai prufittuali per i distributori.
"Per esempiu, Glenfiddich hà 12 anni. In generale, u prezzu hè un pocu più di 200. Pudete ottene per più di 200, ma u prezzu datu da u flagship store ufficiale in Internet hè ancu più di 200. Parechje persone vendenu in linea, è i prezzi sò. ancu paragunatu. Bassu. Dunque, hè difficiule per parechje persone di fà prufitti in vendita di whisky. Chen Xun hà dettu: "Oghje, a vendita di whisky dipende principalmente da a marca. Se fate u whisky stessu, a vendita di u mercatu pò esse micca cusì bona, salvu chì u vendite à un prezzu ultra-bassu. , chì hè cummerciale prufittuamente, ma ùn hà micca valore di marca ".
In generale, l'alta pupularità di a pista di whisky in Cina hà causatu u mercatu per attentu à stu novu spaziu di crescita per l'alcohol, ma à u stessu tempu, a maiò parte di a parte di u mercatu di whisky hè occupata da giganti, u sistema di prezzu di u produttu hè trasparente. , è u spaziu operazione prufittu hè chjuca. A basa di cunsumu di whisky, un pruduttu impurtatu in u mercatu cinese, hè debule, è a tutela di u guvernu di u mercatu di a categuria di whisky hè insufficiente. Questi quattru fattori anu cuntribuitu inseme à u caosu in u mercatu di whisky oghje.
È questu hè ancu un'arma impurtante per parechji speculatori per prufittà di i primi dividendi di sviluppu di u whisky. Ma per u mercatu di whisky, chì hè in una fase iniziale impurtante, questu senza dubbitu riducerà a fiducia di i cunsumatori in u mercatu di whisky è minà a fiducia di l'industria.
E norme di u mercatu di whisky anu da esse implementate in più
Da una banda, ci hè u calore di a pista di whisky, è l'altru hè u statu caòticu di u mercatu di whisky. Mentre chì u mercatu di u whisky hà grandi aspettative, hè ancu affruntatu à prublemi di regulazione di l'industria.
A regulazione di u whisky hè difficiule avà, è ùn ci hè micca una vera associazione industriale influente in u paese. Se l'associazioni di l'industria ponu furmulà norme di whisky è i surveglianu attraversu l'associazioni industriali, pò esse più favurevule à a regulazione di u mercatu. Un altru mercante di whisky crede chì e norme di l'industria sò inutili, chì esige l'associu è l'industria in tuttu, inseme cù l'agenzii di l'infurzazioni di a lege.
Attualmente, in quantu à i normi naziunali, i normi naziunali attuali per u whisky in u mo paese sò "GB/T 11857-2008 whisky" emessi in 2008, è i normi lucali sò "DB44/T 1387-2014 specificazioni tecniche per l'identificazione di whisky" emessu da a Pruvincia di Guangdong in 2014. Ma à longu andà, cum'è u mercatu di u whisky domesticu hè diventatu un impetu, e norme pertinenti di l'industria è i normi di u mercatu anu da esse megliu megliu.
Nanzu, l'Associu di Bevande Alcoolichi Chine hà annunziatu a creazione di un cumitatu di whisky prufessiunale, è hà annunziatu u scopu è a direzzione di u travagliu di u cumitatu. Riviserà u sistema standard, u posizionamentu di categuria, a furmazione di talentu, a ricerca scientifica, a cunsultazione è parechji altri aspetti per prumove a standardizazione di u mercatu domesticu di whisky. Questa mossa pò prumove una più regulazione di u mercatu domesticu di whisky.
Inoltre, in quantu à a prutezzione di marca, u Scotch Whisky è u Irish Whisky anu ottenutu tramindui indicazione di prutezzione geografica in u mo paese. In a videoconferenza trà l'Associazione di Bevande Alcooliche di Cina è l'Associazione Scotch Whisky in ferraghju di questu annu, Mark Kent, CEO di l'Associazione Scotch Whisky, hà dettu: "L'Associazione Scotch Whisky attribuisce una grande impurtanza à a prutezzione di a marca è à altri travaglii cunnessi, è spera. per purtà più Scotch Whisky d'alta qualità L'industria hè purtata à u mercatu cinese, è simu assai disposti à prumove a pruduzzione è u sviluppu di u whisky domesticu in Cina ".
Tuttavia, Liu Fengwei ùn hà micca assai speranza per u putere di l'associu in a prutezzione di e marche di whisky. Ellu disse chì i pruduttori eviteranu in realtà i risichi legali. Ci vole un sforzu considerableu per i cunsumatori ordinali per prutege i so diritti, è più deve esse fattu à u livellu di u guvernu. Per principià, per rinfurzà a supervisione pò esse efficace.

 


Tempu di post: 09-09-2022