Quale vini sò megliu quandu sò friddi? A risposta ùn hè micca solu vinu biancu

U clima hè più caldu, è ci hè digià un odore di l'estiu in l'aria, cusì mi piace à beie bevande ghiacciate. In generale, i vini bianchi, rosati, spumanti è vini di postre sò megliu sirvuti friddi, mentri i vini rossi ponu esse serviti à una temperatura più altu. Ma questu hè solu una regula ginirali, è solu per maestru di i principii basi di a temperatura di serve, pudete veramente inferenzi da altri fatti è vi portanu più piacè di tastà u vinu. Allora, chì vini sò megliu quandu sò friddi ?

A ricerca scientifica hà dimustratu chì i palati di u gustu percepiscenu gusti diffirenti di manera diversa in diverse cundizioni di temperatura. Per esempiu, quandu a temperatura aumenta, i sapori sò più sensittivi à a dulcezza, è u vinu hè più dolce, ma u so cuntenutu di zuccaru ùn hè micca cambiatu.
Cuntrastu tastà una buttiglia di vinu biancu rossu, truverete chì à a temperatura di l'ambienti, a so bocca è l'acidità seranu più rilassate, è a so dolcezza serà più prominente; dopu à rinfriscà, serà più savuroso, magre è cuncintratu. U gustu, cù una struttura pocu, pò purtà à a ghjente un sensu di piacè.

In generale, u vinu biancu di ghiaccio cambia principalmente a sensibilità di i palati gustativi à diversi sapori cambiendu a temperatura. Chilling pò fà chì i vini bianchi sò più salati, più strutturati, è ci danu una sensazione rinfrescante, chì hè particularmente impurtante in l'estiu.
Allora ancu una povera buttiglia di vinu biancu pò esse accettata quandu si friddu. Di sicuru, se una bona Borgogna bianca hè sopra ghiacciata, ci hè una bona chance chì certi sapori saranu mancati quandu tastà.
Allora, chì determina esattamente se l'aroma di una buttiglia di vinu hè influinzatu da u ghjacciu?

In fatti, s'ellu ci vole à esse chilled ùn dipende micca s'ellu hè biancu o rossu, ma di u so corpu. Più u vinu hè pienu, più a temperatura hè necessaria per permette à i cumpunenti odori in u vinu di volatilizà è formate aromi. U più liggeru u vinu, u più facilmente i volatili in u vinu scapparanu, ancu à temperature assai bassu, perchè u vinu pò esse rinfriscatu à una temperatura più bassu.
Allora, perchè i vini bianchi sò più ligeri in u corpu di i vini rossi, per cunvenzione, i vini bianchi congelati travaglianu bè, ma ci sò alcune eccezzioni. U famosu criticu di vinu Jesses Robinson crede chì u rinfrescante eccessivu in i vini bianchi corsu, i vini bianchi di u Rhone francese, è a maiò parte di i vini bianchi più pesanti da i climi caldi, hè un puntu di vista di degustazione di vinu. hè estremamente distruttiva.

Comprenant des vins doux riches et corsés, comme la zone de production de Sauternes, la température de boisson ne doit pas être trop basse et doit être bien refroidie. Di sicuru, ùn vi preoccupate micca se a temperatura hè troppu bassu, perchè cù un pocu di pacienza, a temperatura di u vinu cresce lentamente cù a temperatura di l'ambienti dopu chì hè in u vetru - salvu chì ùn vi beie in una cantina di ghiaccio.
À u cuntrariu, i vini rossi ligeri, cum'è u Pinot Noir ordinariu, u Beaujolais, i vini rossi di a regione di Francia di a Valle di Loira, assai vini di Borgogna di maturazione precoce, è i vini rossi di l'Italia di u Nordu, cù un pocu extra Pò esse assai ghiacciati è affascinante quandu hè friddu.
In u listessu modu, a maiò parte di i vini spumanti è i champagne sò sirvuti à 6 à 8 gradi Celsius, mentre chì i champagne vintage anu da esse serviti à una temperatura più altu per ottene u più di i so aromi cumplessi.
È i vini rosati sò generalmente più ligeri di corpu chè i rossi secchi, chì li facenu più adattati per bevi ghiacciati.
A temperatura ottima di bevimentu esiste in parte perchè una certa quantità di calore pò riduce a nostra sensibilità à i tannini, l'acidità è i sulfuri, per quessa chì i vini rossi cù tannini elevati ponu gustu aspra è dolce quandu sò rinfriscati. Ci hè ancu un mutivu perchè u vinu ùn serà micca cusì dolce.
Allora, s'è vo avete una buttiglia terribili di vinu biancu, u megliu modu di disguise hè di beie friddu. È se vulete sente e caratteristiche di una buttiglia di vinu quant'è pussibule, sia bè o cattivu, a temperatura megliu hè trà 10-13 ℃, cumunimenti cunnisciuta cum'è a temperatura di a cantina. I vini rossi ponu esse più caldi di a temperatura di a cantina, ma pudete ancu calà cù u vetru in manu.

Una volta chì a buttiglia hè aperta, a temperatura di u vinu naturalmente cresce lentamente, avvicinandu gradualmente à a temperatura di l'ambienti à un ritmu di circa un gradu ogni trè minuti. Per quessa, ùn avete micca da preoccupà s'ellu avete overcooled u vinu chì site per piacè, ricordate solu di avè a pacienza per aspittà finu à chì u vinu hè à a so temperatura ottima per revelà u veru gustu di u vinu.
Infine, vi insignà un metudu simplice per riduce rapidamente a temperatura di u vinu: mette u vinu direttamente in a capa di congelatore di a frigorifera per circa 20 minuti. Stu metudu d'urgenza pò rinfriscà rapidamente u vinu. Paragunatu cù u metudu standard di immerse u vinu in un bucket di ghiaccio, finu à quì, ùn hè micca statu truvatu chì stu metudu di congelazione pruvucarà ogni male à l'aroma di u vinu.
Hè nutate chì u metudu di rinfrescante di mischjà u ghjacciu è l'acqua hè più efficau cà solu cubi di ghiaccio, perchè a superficia di a buttiglia di vinu pò esse in cuntattu cù l'acqua di ghiaccio, chì hè più favurevule per rinfriscà.


Tempu di post: Apr-19-2022