A maiò parte di i vini sò imballati in buttigli di vetru. I buttigli di vetru sò un imballaggio inerte chì hè impermeable, prezzu, è robustu è portable, ancu s'ellu hà u svantaghju di esse pisanti è fragili. Tuttavia, in questa fase sò sempre l'imballu di scelta per parechji pruduttori è cunsumatori.
U principale svantaghju di i buttigli di vetru hè chì sò pisanti è duru. U pesu aghjunghje à u costu di trasportu di i vini, mentri a rigidità significa chì anu un spaziu limitatu d'utilizazione. Una volta chì u vinu hè apertu, più ossigenu entra in l'buttiglia, chì pò dannà a qualità di u vinu, salvu chì ùn pò esse succhiatu artificialmente o rimpiazzatu da un gasu inerte.
I buttigli di plastica è i sacchetti sò più ligeri cà i buttigli di vetru, è i vini imballati in scatuli di plastica sò cunsumati più rapidamente, cusì evitendu più aria. Sfurtunatamente, l'imballu di plastica ùn impedisce micca l'infiltrazione di l'aria cum'è i buttigli di vetru, cusì a vita di u vinu in l'imballa plastica serà ridutta assai. Stu tipu di imballaggio seria una bona scelta per a maiò parte di i vini, chì a maiò parte di i vini sò generalmente cunsumati rapidamente. Tuttavia, per quelli vini chì necessitanu un almacenamentu longu è una maturazione, i buttigli di vetru sò sempre a megliu scelta di imballaggio per elli.
Tempu di Postu: Aug-05-2022