Perchè i buttigli di vetru sò sempre a prima scelta per i vignaghjoli?

A maiò parte di i vini sò imballati in buttigli di vetru. I bottiglie vetri sò imponghjetti chì hè impermiibile, costumante, è robusta è portatile, anche si hà u svantaghju di esse pesante è fragili. Eppuru, in questa patavali sò sempre u imballaggio di scelta per parechji fabricatori è cunsumatori.

U principale svantaghju di i buttigli di vetru hè chì sò pisanti è duru. U pesu aghjuntu à u costu di spedizione, mentre i rigidiosi significa chì anu utilizazione di u spaziu limitatu. Una volta u vinu hè apertu, l'ossiggi chì entra in più bottiglia, chì pò dannu a qualità, chì pò dannu a qualità di a menu chì ùn pudete micca esse succhificatu artificiale o sustituì da un gas inertu.

I botti di plasticatici è borti sò più chjaru cà i buttigie di vetri, è vini imboghji in scatuli plastiche sò cunsumati più rapidamente, dunque evitenu più aria. Sfurtunatamente, Imprile di plastica ùn impedisce l'infiltatura di l'aria cum'è i butbiti di vetru, allora a vita di vetru di vinu in imballaggi plastica seranu assai riprocariche. Stu tippu di imballaggiare seria una bona scelta per a maiò parte di i vini, cum'è e vini sò generalmente cunsumati rapidamente. Tuttavia, per quelli vini chì esecenu almacenamentu è maturga à longu andà, bottiglie di vetru sò sempre a megliu scelta di imballaggi per elli.


U tempu post: u 05-2022