Perchè i tappi di champagne sò in forma di funghi

Quandu u cork di champagne hè tiratu fora, perchè hè in forma di funghi, cù u fondu gonfiatu è difficiuli di ripiglià? I vignaghjoli risponde à sta quistione.
U tappu di champagne diventa in forma di fungo per via di l'anidride carbonica in l'buttiglia - una buttiglia di vinu spumante porta 6-8 atmosfere di pressione, chì hè a più grande diferenza da una buttiglia ferma.
U sugheru utilizatu per u vinu spumante hè strutturalmente cumpostu di parechje chips di cork in u fondu è granuli in cima. U pezzu di cork à u fondu hè più elasticu chì a mità superiore di u cork. Per quessa, quandu u cork hè sottumessu à a prissioni di diossidu di carbonu, i chips di lignu sottu si stende à più grande chì a mità superiore di i pellets. Allora, quandu avemu tiratu u cork fora di l'buttiglia, a mità di fondu s'hè aperta per furmà una forma di funghi.
Ma si mette u vinu fermu in una buttiglia di champagne, u tappu di champagne ùn piglia micca quella forma.
Stu fenominu hà implicazioni assai pratiche quandu guardemu vinu spumante. Per ottene u più di u tappu di funghi, i buttigli di champagne è altri tipi di vinu spumante deve esse verticalmente.


Tempu di post: Jul-19-2022