U giant di u vinu divulga u rapportu finanziariu: Diageo cresce forte, Remy Cointreau guida altu è scende bassu

Recentemente, tramindui Diageo è Remy Cointreau anu divulgatu u rapportu interim è u rapportu di u terzu trimestre per l'annu fiscale 2023.

In a prima mità di l'annu fiscali 2023, Diageo hà ottenutu una crescita à duie cifre in vendite è prufitti, di e quali vendite eranu 9,4 miliardi di lire (circa 79 miliardi di yuan), un aumentu di 18,4% annu à l'annu, è i prufitti sò stati. 3,2 miliardi di lire, un incrementu annu di 15,2%. I dui mercati anu ottenutu a crescita, cù u Scotch Whisky è Tequila essendu categurie standout.

In ogni casu, i dati di Remy Cointreau in u terzu trimestre di l'annu fiscali 2023 eranu più bassi, cù a vendita organica in calata di 6% annu à l'annu, cù a divisione Cognac chì vede a diminuzione più pronunciata à 11%. In ogni casu, basatu annantu à i dati di i primi trè trimestri, Remy Cointreau hà sempre mantenutu una crescita positiva di 10,1% in vendita organica.

Recentemente, Diageo (DIAGEO) hà publicatu u so rapportu finanziariu per a prima mità di l'annu fiscale 2023 (lugliu à dicembre 2022), chì mostra una forte crescita sia in i rivenuti è in u prufittu.

Duranti u periodu di rapportu, a vendita netta di Diageo era di 9,4 miliardi di lire (circa 79 miliardi di yuan), un aumentu annu di 18,4%; U prufittu operativu era di 3,2 miliardi di lire (circa 26,9 miliardi di yuan), un aumentu annu di 15,2%. Per a crescita di e vendite, Diageo crede chì hà benefiziu di e forti tendenze di premium globale è di u so focusu cuntinuu nantu à i primi di u mix di prudutti, a crescita di u prufittu hè duvuta à l'aumentu di i prezzi è u risparmiu di i costi di a supply chain cumpensendu l'impattu di l'inflazione di i costi assoluti nantu à u prufittu grossu.

In termini di categurie, a maiò parte di e categurie di Diageo anu ottinutu a crescita, cù u whisky scozzese, a tequila è a biera cuntribuiscenu più prominente. Sicondu u rapportu, a vendita netta di u whisky scozzese hà aumentatu da 19% annu à l'annu, è u voluminu di vendita hè aumentatu da 7%; a vendita netta di tequila hà aumentatu da 28%, è u voluminu di vendita hè aumentatu da 15%; a vendita netta di birra hè aumentata di 9%; a vendita netta di rum hà aumentatu da 5%. %; e vendite nete di vodka solu sò cascate 2% in generale.

A ghjudicà da i dati di u mercatu di transazzione, durante u periodu di rapportu, tutte e regioni cuparti da l'affari di Diageo anu cresciute. À mezu à elli, i venditi netti in l'America di u Nordu anu aumentatu da 19%, benefiziu da u rinfurzamentu di u dollaru americanu è a crescita organica; in Auropa, aghjustatu per a crescita organica è l'inflazione ligata à Turchia, e vendite nete anu aumentatu da 13%; in a ricuperazione cuntinuata di u canali di vendita di u viaghju è l'aumentu di u prezzu Sutta a tendenza, a vendita neta in u mercatu di l'Asia-Pacificu hà aumentatu da 20%; e vendite nete in l'America Latina è i Caraibi anu aumentatu da 34%; e vendite nete in Africa anu aumentatu da 9%.

Ivan Menezes, CEO di Diageo, hà dettu chì Diageo hà fattu un bonu principiu in l'annu fisicu 2023. A dimensione di a squadra hà sviluppatu da 36% in paragunà cù prima di u focu, è u so layout di l'affari hà cuntinuatu à diversificà, è cuntinueghja à scopre vantaghji. portafogli di prudutti. Hè sempre pienu di fiducia in u futuru. Hè previstu chì in l'annu fisicu 2023-2025, u tassu di crescita di vendita netta organica sustinibili serà trà 5% è 7%, è u tassu di crescita di u profitu operativu organicu sustinibili serà trà 6% è 9%.

U rapportu finanziariu mostra chì a vendita organica di Remy Cointreau durante u periodu di rapportu era di 414 milioni d'euros (circa 3,053 miliardi di yuan), una diminuzione annu di 6%. In ogni casu, Remy Cointreau hà vistu a calata cum'è l'aspittava, attribuendu a caduta di vendita à una basa di paragone più altu dopu à una normalizazione di u cunsumu di cognac di i Stati Uniti è dui anni di crescita eccezziunale forte.
Da u puntu di vista di a ripartizione di a categuria, a diminuzione di a vendita hè stata principarmenti dovuta à a caduta di 11% di vendite di u dipartimentu di Cognac in u terzu trimestre, chì era l'effettu cumminatu di a tendenza sfavorevule in i Stati Uniti è a forte crescita di spedizioni in Cina. . I liquori è i liquori, in ogni modu, anu cresciutu di 10,1%, soprattuttu per via di a prestazione eccezziunale di u whisky Cointreau è Broughrady.
In quantu à i diversi mercati, in u terzu trimestre, e vendite in l'Americhe anu falatu drasticamente, mentre chì a vendita in Europa, u Mediu Oriente è l'Africa hè calata ligeramente; e vendite in a regione Asia-Pacificu anu cresciutu assai, grazia à u sviluppu di u canali di vendita di viaghju di China è a ricuperazione cuntinuata in altre parti di l'Asia.
A vendita organica era in crescita in i primi trè trimestri di l'annu fisicu, malgradu una ligera calata di vendite biulogica in u terzu trimestre. I dati mostranu chì e vendite cunsulidate in i primi trè trimestri di u fisicu 2023 seranu 13,05 euro (circa 9,623 miliardi di RMB), una crescita organica di 10,1%

Rémy Cointreau crede chì u cunsumu generale hè prubabile di stabilizzà à i livelli "novu normale" in i prossimi trimestri, in particulare in i Stati Uniti. Dunque, u gruppu cunsidereghja u sviluppu di a marca à mediu termine cum'è un scopu strategicu à longu andà, sustinutu da un investimentu cuntinuu in e pulitiche di marketing è di cumunicazione, in particulare in a seconda mità di l'annu fiscale 2023.

 

 


Tempu di post: 29-Jan-2023