U vinu, una bevanda cù una cultura ricca è una longa storia, hà sempre assai termini interessanti è ancu strani, cum'è "Angel Tax", "Girl's Sigh", "Wine Tears", "Wine Legs" è cusì. Oghje, avemu da parlà di u significatu daretu à sti termini è cuntribuisce à a cunversazione à a tavola di vinu.
Tears and Legs - reveling l'alcohol è u cuntenutu di zuccaru
Se ùn ti piace micca e "lacrime" di u vinu, allora ùn pudete micca amà e so "belli gammi". E parolle "gambe" è "lacrime" riferenu à u stessu fenomenu: i marchi chì u vinu lascia à u latu di u biccheri. Per osservà questi fenomeni, avete bisognu di scuzzulate u vetru di vinu duie volte, pudete apprezzà e "gammi" slender di u vinu. Di sicuru, basta chì hà.
I lacrimi (cunnisciutu ancu cum'è gambe di vinu) revelanu u cuntenutu di l'alcohol è u zuccheru di u vinu. A più lacrime, u più altu u cuntenutu di l'alcohol è di zuccaru di u vinu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì pudete sentu definitu u nivellu d'alcohol in bocca.
I vini di alta qualità cù un ABV sopra u 14% ponu liberà una larga acidità è una ricca struttura di tannini. Stu vinu ùn brusgiarà a gola, ma parerà extra equilibratu. Tuttavia, vale a pena nutà chì a qualità di u vinu ùn hè micca direttamente proporzionale à u cuntenutu alcolu di u vinu.
Inoltre, i bicchieri di vinu bruttu cù macchie ponu ancu causà più "lacrime di vinu" in u vinu. À u cuntrariu, s'ellu ci hè un sapone residuale in u biccheri, u vinu "fughjerà" senza lascià traccia.
Livellu di l'acqua - un indicatore impurtante per ghjudicà u statu di u vinu vechju
Duranti u prucessu di invechjamentu di u vinu, cù u passaghju di u tempu, u vinu si volatilizà naturalmente. Un indicatore impurtante per a deteczione di u vinu vechju hè u "livellu di riempimentu", chì si riferisce à a pusizione più alta di u nivellu di liquidu di u vinu in a buttiglia. L'altezza di sta pusizioni pò esse paragunata è misurata da a distanza trà a bocca di sigillatura è u vinu.
Ci hè un altru cuncettu quì: Ullage. In generale, u gap si riferisce à a distanza trà u nivellu di l'acqua è u sugheru, ma pò ancu rapprisintà l'evaporazione di certi vini vechji cù u tempu (o una parte di l'evaporazione di i vini invechjati in botti di rovere).
A carenza hè dovuta à a permeabilità di u cork, chì permette una piccula quantità di ossigenu per entre per prumove a maturazione di u vinu. In ogni casu, durante u prucessu di longu invechjamentu in a buttiglia, una parte di u liquidu s'evaporarà ancu à traversu u cork durante u prucessu di longu invechjamentu, risultatu in una carenza.
Per i vini adattati per beie à a ghjovana età, u livellu di l'acqua hà pocu significatu, ma per i vini maturi d'alta qualità, u livellu di l'acqua hè un indicatore impurtante per ghjudicà u statu di u vinu. In generale, per u stessu vinu in u stessu annu, u più bassu u livellu di l'acqua, u più altu u gradu d'oxidazione di u vinu, è u più "vechju" apparirà.
Tassa d'angelu, chì tassa?
Duranti u longu periodu di maturazione di u vinu, u nivellu di l'acqua diminuirà à un certu puntu. I ragiuni di stu cambiamentu sò spessu cumplicati, cum'è a cundizione di sigillazione di u cork, a temperatura quandu u vinu hè imbottigliatu, è l'ambiente di almacenamiento.
In quantu à stu tipu di cambiamentu obiettivu, a ghjente pò esse troppu affezionata à u vinu è ùn vole micca crede chì sti preziosi gocce di vinu sò spariti senza traccia, ma piuttostu crede chì questu hè perchè l'anghjuli sò ancu affascinati da stu vinu bellu. in u mondu. Attrae, sneak down in u mondu per beie vinu. Per quessa, u vinu invechjatu hà sempre un certu gradu di carenza, chì pruvucarà u livellu di l'acqua.
È questu hè u tributu chì l'anghjuli chì sò stati datu una missione da Diu venenu à u mondu per piglià. Chì ne dici ? Stu tipu di storia vi farà sentu più bella quandu vi beie un vetru di vinu vechju ? Amparate ancu più u vinu in u biccheri.
Sospiru di zitella
U champagne hè spessu u vinu per celebrà a vittoria, cusì hè spessu sbagliatu chì un champagne sia apertu cum'è un pilotu di vittura di corsa vincitore, cù u sugheru chì si stende è u vinu sopra. In fatti, i migliori sommeliers spessu apre u champagne senza fà alcun sonu, solu bisognu di sente u sonu di bolle chì cresce, chì a ghjente di champagne chjama "u suspiru di una zitella".
Sicondu a legenda, l'origine di u "suspiru di a fanciulla" hè ligata à Maria Antonietta, a regina di u rè Luigi XVI di Francia. Maria, chì era sempre una zitella, andò in Parigi cù champagne per marità cù u rè. Quandu abbandunò a so cità nativa, hà apertu una buttiglia di champagne cù un "bang" è era assai entusiasta. In seguitu, a situazione cambiò. Duranti a Rivuluzione francese, a regina Maria hè stata arrestata quandu fughje à l'Arcu di Trionfo. Di fronte à l'Arc de Triomphe, a regina Maria hè stata toccu è hà apertu u champagne novu, ma ciò chì a ghjente hà intesu era un suspiru da a regina Maria.
Per più di 200 anni da tandu, in più di grandi celebrazioni, a zona di Champagne di solitu ùn faci micca un sonu quandu apre u champagne. Quandu a ghjente svita u cappucciu è lascià un sonu di "ssill", dicenu chì hè u sospiru di a regina Maria.
Allora, a prossima volta chì apre u champagne, ricordate di attentu à i suspiru di e ragazze di reverie.
Tempu di post: 02-09-2022