U nostru pruduttu novu

A nostra selezzione di buttigli puderia risponde à e dumande di i mercati americani, australiani, europei è internaziunali di liquori è vini.À fiancu à e nostre buttigli di vetru standard, avemu a capacità di persunalizà novi disinni per bottiglie di vinu, spiritu è ​​bevande.

Da un logu in rilievu o stampatu, à un disignu di buttiglia cumplettamente unicu, Changyou pò furnisce assai opportunità per voi di creà una buttiglia distintiva per a vostra marca.In a maiò parte di i casi, pudemu aghjunghje u vostru logu di marca, cresta o firma cum'è un elementu stampatu o stampatu à una forma di muffa esistente per un costu minimu.

Pudemu furnisce buttigli cumplettamente decorati cù stampa di serigrafia.Queste decorazioni ponu esse in a forma di stampa full wrap in u corpu di l'buttiglia, o in una sola faccia per emulà una etichetta standard.

U disignu di una buttiglia unica implica u sviluppu di un novu muffa di buttiglia.I prezzi di un novu moldu varienu secondu a vostra dumanda annuale è a dimensione di a corsa.

Bottiglie di bevande non alcooliche, di birra è di cibo cù ROPP, capu di corona o tappi finiti sò cuncepiti è fatti à l'ordine cum'è tirate minime.I costi di stabilimentu di l'uttellu è di stampà sò una frazione di ciò chì i pruprietarii di marca di vinu sò stati abituati à pagà.

Ci sò parechje opzioni di buttiglia disponibile per bevande analcoliche, tè, crema pasticcera, compote, bevande salutari è birre.A nostra forza hè di sviluppà, cuncepisce è vigilà a produzzione per imballaggi novi è unichi.

Pudemu furnisce buttigli cù coperchi adatti, etichetta o macchina di tappatura.Allora puderia perde u vostru tempu.Ùn cumprà micca da parechje fabbriche.

 


Tempu di post: 15-mar-2021