Firma riescita di u prughjettu di u cisterna à pareti sottili in acciaio inox in Uzbekistan

U 9 ​​di ghjugnu 2020, a cerimonia di firma di u prughjettu di a cisterna in acciaio inox à pareti sottili in Samarcanda hè stata tenuta à a Distilleria di Samarcanda.Saltate diventate à u novu cumpagnu.
Stu prughjettu hè un risultatu eccezziunale di a cuuperazione trà e trè partiti nantu à a basa di parechji anni di cooperazione in buttigli di vetru è tappi di buttiglia. U prughjettu hè statu stallatu in a Distilleria di Samarcanda, in a prima fase, furnimu principarmenti cisterna di pareti sottili in acciaio inox. equipaggiu autumàticu, trasfurmazioni intelligenti per a cantina, è dopu seremu allargati à l'industria di l'alimentariu è di e bevande, l'industria farmaceutica, l'industria chimica è cusì. zona, Afganistan, Georgia, Azerbaijan è altre zone, Stu prughjettu serà custruitu in un "parcu industriale di fabricazione intelligente è caratteristica di cisterna in acciaio inox" di prima classe internaziunale chì integra R&D, produzzione è vendita.
U prugettu hè un successu impurtante di SHANDONG JUMP GSC CO., LTD chì risponde à a strategia naziunale "l'iniziativi di Belt and Road" è "andà in u mondu". Stu prughjettu hà da esse una azzione impurtante per accelerà u sviluppu di l'industria di cisterna in acciaio inox. prumove a cunversione di l'energia cinetica nova è antica.


Tempu di post: 19-novembre-2020