Chì sò i benefici di l'usu di tappi à viti per u vinu avà? Tutti sapemu chì cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di u vinu, più è più pruduttori di vinu anu cuminciatu à abbandunà i tappi più primitivi è à pocu à pocu sceglienu l'usu di tappi a vite. Allora chì sò i benefizii di a rotazione di tappi di vinu per u vinu? Fighjemu un ochju oghje.
1. Evite u prublema di a contaminazione di cork
Sè vo passate una furtuna nantu à una buttiglia fina di vinu à salvà per una occasione spiciali, solu à truvà fora chì l 'buttiglia hè stata tainted da cork, ciò chì puderia esse più deprimente Depressu? A contaminazione di u cork hè causata da un chimicu chjamatu trichloroanisole (TCA), chì pò esse truvatu in materiali naturali di cork. I vini di cork-stained puzzavanu di muffa è cartone umitu, cù una probabilità di 1 à 3 per centu di sta contaminazione. Hè per quessa chì u 85% è u 90% di i vini pruduciati in Australia è in Nova Zelanda, rispettivamente, sò imbottigliati cù tappi a vite per evità u prublema di a contaminazione di u cork.
2. Screw caps assicurà a qualità di vinu stabile
Avete mai scontru una situazione induve u stessu vinu hà un gustu diversu? U mutivu di questu hè chì u cork hè un pruduttu naturali è ùn pò micca esse esattamente u listessu, cusì à volte dà diverse qualità à e caratteristiche di u gustu di u vinu. Domaine des Baumard in Valle della Loira (Domainedes Baumard) hè un pioniere in l'usu di tappi a vite. U pruprietariu di a cantina, Florent Baumard (Florent Baumard), hà pigliatu una decisione assai risicatu - di mette u so 2003 L'annata è 2004 annata sò imbottigliati cù tappi a vite. Chì sarà di sti vini da quì à 10 anni ? U sgiò Beaumar hà scupertu dopu chì i vini cù tappi di viti eranu stabili, è u gustu ùn avia micca cambiatu assai in paragunà à i vini chì sò stati tappati prima. Dapoi chì hà pigliatu a cantina da u so babbu in l'anni 1990, Beaumar hà cuncintratu nantu à i pro è i contra trà i tappi è i tappi a vite.
3. Mantene a freschezza di u vinu senza compromette u putenziale di invechja
À l'origine, si pensava chì i vini rossi chì avianu bisognu à esse invechjatu ùn ponu esse sigillati solu cù tappi, ma oghje i tappi à vite permettenu ancu di passà una piccula quantità d'ossigenu. Ch'ella sia un Sauvignon Blanc fermentatu in vasche d'acciaio inox chì deve esse frescu, o un Cabernet Sauvignon chì deve esse maturatu, i tappi a vite ponu risponde à i vostri bisogni. A Plumpjack Winery di California (Plumpjack Winery) produce u vinu russu seccu Plump Jack Reserve Cabernet Sauvignon (Plump Jack Reserve Cabernet Sauvignon, Oakville, USA) da u 1997. A vignaghjola Danielle Cyrot hà dettu: "U tappu à vite assicura chì ogni buttiglia di vinu chì ghjunghje à u cunsumadore. hà a qualità chì i cummercianti di vinu aspettanu ".
4. U tappu di vite hè faciule d'apre
Quantu fastidiu hè di sparte una bona buttiglia di vinu cù l'amichi è a famiglia cun gioia, solu per truvà chì ùn ci hè micca strumentu per apre u vinu di cork-sealed! È u vinu imbottigliatu cù tappi a vite ùn averà mai stu prublema. Inoltre, se u vinu ùn hè micca finitu, basta à avvità u tappu à vite. È s'ellu hè un vinu di cork-sealed, avete da turnà u cork upside down, poi furzà u cork torna in a buttiglia, è dopu truvà un spaziu abbastanza altu in a frigorifera per mantene a buttiglia di vinu.
Tempu di Postu: Aug-05-2022