A buttiglia di vetru più sustinevule in u mondu hè quì: l'usu di l'idrogenu cum'è oxidante emette solu vapor d'acqua

U fabricatore slovenu di vetru Steklarna Hrastnik hà lanciatu ciò chì chjama "a buttiglia di vetru più sustenibile di u mondu".Si usa l'idrogenu in u prucessu di fabricazione.L'idrogenu pò esse pruduciutu in una varietà di manere.Unu hè a descomposizione di l'acqua in l'ossigenu è l'idrogenu per u currente elettricu, chì hè chjamatu elettrolisi.
L'electricità necessaria per u prucessu vene preferibilmente da fonti d'energia rinnuvevuli, usendu cellule solari per rende pussibule a produzzione è u almacenamentu di l'idrogenu rinnuvevule è verde.
A prima pruduzzione di massa di vetru fusu senza buttigli di carbonu implica fonti d'energia rinnuvevuli, cum'è l'usu di cellule solari, l'idrogenu verde è u cullet esternu raccoltu da u vetru riciclatu.
L'ossigenu è l'aria sò usati com'è oxidanti.
L'unica emissione da u prucessu di fabricazione di vetru hè vapor d'acqua piuttostu cà diossidu di carbonu.
A cumpagnia intende d'investisce in più in a produzzione à scala industriale per i marchi chì sò particularmente impegnati in u sviluppu sustinibili è a decarbonizazione futura.

U CEO Peter Cas hà dettu chì a produzzione di prudutti chì ùn anu micca un impattu significativu nantu à a qualità di u vetru rilevatu rende u nostru travagliu duru vale a pena.
In l'ultimi decennii, l'efficienza energetica di a fusione di u vetru hà righjuntu u so limitu teoricu, cusì ci hè una grande bisognu di sta migliione tecnologica.
Dapoi qualchì tempu, avemu sempre priurità a riduzzione di e nostre emissioni di diossidu di carbonu durante u prucessu di produzzione, è avà simu assai fieri di apprezzà sta serie speciale di buttigli.
Furnisce unu di i vetri più trasparenti resta in prima linea di a nostra missione è hè strettamente ligatu à u sviluppu durevule.L'innuvazione tecnologica serà cruciale per Hrastnik1860 in l'anni à vene.
Pianu di rimpiazzà un terzu di u so cunsumu di carburanti fossili cù l'energia verde per u 2025, aumentà l'efficienza energetica da 10%, è riduce a so impronta di carbonu di più di 25%.
Da u 2030, a nostra impronta di carbone serà ridutta di più di 40%, è da u 2050 ferma neutrale.
A lege climatica esige digià legalmente tutti i Stati membri per ottene a neutralità climatica da 2050. Facemu a nostra parte.Per un dumane megliu è un futuru più brillanti per i nostri figlioli è nipoti, u sgiò Cas hà aghjustatu.


Tempu di Postu: Nov-03-2021