Chì ghjè u scopu di a buttiglia di vinu grossa è pisanti ?

Dumande di lettore
Certi buttigli di vinu da 750 ml, ancu s'ellu sò vioti, parenu sempre pieni di vinu.Chì ghjè u mutivu di fà a buttiglia di vinu grossa è pisanti?Una buttiglia pesante significa una bona qualità?
In questu sensu, qualchissia hà intervistatu una quantità di prufessiunali per sente e so opinioni nantu à i buttigli di vinu pisanti.

Restaurant: u valore per i soldi hè più impurtante
Sè vo avete una cantina di vinu, buttigli pisanti pò esse un veru mal di testa, postu ch'elli ùn sò micca abbastanza di listessa dimensione cum'è u 750ml regulare è spessu necessitanu rack speciale.I prublemi ambientali chì sti buttigli causanu sò ancu pensanti.
Ian Smith, direttore cummerciale di una catena di ristorante britannica, hà dettu: "Mentre più cunsumatori diventanu più attenti à l'ambiente, u desideriu di riduce u pesu di e buttigli di vinu hè più per ragioni di prezzu.
"Oghje, l'entusiasmu di a ghjente per u cunsumu di lussu hè in cala, è i clienti chì venenu à manghjà sò più inclini à cumanda vini cù una alta efficienza di costu.Per quessa, i ristoranti sò più preoccupati di cumu mantene un prufittu considerableu in u casu di l'aumentu di i costi operativi.U vinu in bottiglia tende à esse caru, è ùn hè certamente micca prezzu nantu à a lista di vinu ".
Ma Ian ammette chì ci sò sempre parechje persone chì ghjudicà a qualità di u vinu per u pesu di a buttiglia.In i ristoranti high-end in u mondu, assai invitati preconceve l'idea preconceived chì a buttiglia di vinu hè ligera è a qualità di u vinu deve esse mediu.
Ma Ian hà aghjustatu: "In ogni modu, i nostri ristoranti sò sempre inclinati versu buttigli più ligeri è più prezzu.Hanu ancu un impattu più bassu annantu à l'ambiente ".

Cummercianti di vinu high-end : i buttigli di vinu pisanti anu un locu
U rispunsevule di una tenda di vinu di alta gamma in Londra hà dettu: Hè normale chì i clienti piacenu i vini chì anu un "sensu di prisenza" nantu à a tavula.
"Oghje, a ghjente hè affruntata cù una larga varietà di vini, è una buttiglia grossa cù un bonu disignu di l'etichetta hè spessu a "bala magica" chì incita i clienti à cumprà.U vinu hè una commodità assai tactile, è a ghjente piace u vetru grossu perchè si senti cusì.storia è patrimoniu".
"Ancu se certi buttigli di vinu sò scandalosamente pesanti, deve esse ammessi chì i buttigli di vinu pesanti anu u so postu in u mercatu è ùn spariranu micca in pocu tempu".

Cantina: a riduzione di i costi principia cù l'imballa
I vignaghjoli anu una vista sfarente nantu à i buttigli di vinu pisanti: invece di gastru soldi in buttigli di vinu pisanti, hè megliu lascià u vinu bonu invechja in a cantina per un tempu più longu.
U capu vignaghjolu di una cantina cilena ben cunnisciuta hà dettu: "Ancu se l'imballaggio di i vini di punta hè ancu impurtante, un bonu imballaggio ùn significa micca un bonu vinu".
"U vinu stessu hè u più impurtante.Aghju sempre ricurdatu à u nostru dipartimentu di cuntabilità: se vulete riduce i costi, pensate prima à l'imballu, micca à u vinu stessu.


Tempu di post: Jul-19-2022